Deskundig en uitstekende service

Maarten luistert goed naar je wensen en geeft op basis daarvan een deskundig onderbouwd advies. Hij houdt bij het advies tevens rekening met de lichtinval in de woning zodat de vloer en je meubels goed tot zijn recht komen. Ook de afspraken worden door Maarten correct nagekomen. Het leggen van de vloer door Maarten en Farzad is vlekkeloos verlopen. Wij zijn met het resultaat erg tevreden en bevelen hem dan ook zeker aan.

Vakmanschap, super tevreden!

Vinylwood heeft bij ons op de 1e, 2e verdieping en de trap een PVC vloer gelegd incl. de plinten op alle verdiepingen. Wij zijn er super blij mee en dik tevreden! Vinylwood heeft een ruim assortiment en ze nemen de tijd voor je in de showroom. De communicatie is heel helder en prettig en ze zijn zeer servicegericht. Maarten en zijn medewerker zijn echte vakmensen die een passie voor hun vak hebben en dat zie je in het eindresultaat, de vloer ligt er prachtig in, de trap is schitterend en de plinten en het kitwerk zijn superstrak! Wil je een mooie PVC vloer die door vakmensen gelegd wordt, zoek niet verder, wij bevelen Vinylwood aan iedereen aan!

Geweldig Kan niet beter

Toen we in de zaak kwamen was de eerste indruk al heel goed Vakkundig en vriendelijk geholpen met goede adviezen. Er wordt goed meegedacht en ook behulpzaam geweest met extra dingen Niets is Maarten en zijn rechterhand teveel. Onze vloer is echt prachtig Dank je Maarten. Ik kan je alleen maar aanbevelen.

Erg klantvriendelijk en servicegericht

We zijn erg vriendelijk ontvangen en geholpen vanaf het eerste contact in de winkel. Vinylwood was ook erg behulpzaam toen we uiteindelijk nog onze keuze van pvc wilden wijzigen. Je kan altijd stalen meenemen, geen enkel probleem. En uiteindelijk ook nog een top vloer gelegd!

Zeer goede service en erg kundig.

Na bij verschillende vloerenzaken te zijn geweest kwam ik bij Vinylwood, via internet gezocht, terecht en de keus aan mooie pvc vloeren vond ik divers maar met name de klantvriendelijkheid en voor mij het vertrouwen wat ik kreeg door de uitleg, aandacht en niet alleen behandeld te worden als een nummer was mijn keus snel gemaakt. Maarten heeft de vloer beneden en op de eerste verdieping vakkundig gelegd met een goede afwerking. Erg tevreden en blij ben ik met de vloer en de goede kwaliteit. Op een gegeven moment zag ik een klein blaasje op een plank wat op korte termijn meteen verholpen is en aangezien ik een nieuw toilet wilde plaatsen en vroeg of het mogelijk was om daar de vloer door te leggen is dit ook meteen verholpen zonder extra kosten. Dit vind ik nog eens service!!!

Goed geholpen met een top vloer

We kwamen online bij Vinylwood terecht en besloten even langs te gaan. Direct kregen we deskundig advies over onze wensen. Net voor de leg afspraak zat er wat tegen, dit werd professioneel en adequaat opgelost door Maarten in overleg met ons. Al met al een top ervaring en we raden Vinylwood zeker aan.

Top!!

Vanaf het eerste bezoek aan de showroom heeft Maarten ons professioneel en vakbekwaam voorzien van advies. Stalen mochten zonder problemen mee naar huis, Na onze keuze te hebben gemaakt, heeft hij onze benedenverdieping voorzien van een mooie vloer van pvc tegels, afgewerkt met plinten. Maarten besteed veel aandacht aan afwerking van zowel vloer als plint, en denkt mee over hoe alles er het mooiste uit zal zien. Wat voor ons een zeer welkome bijkomstigheid was, was dat we als Service gebruik mochten maken van de ruime en zeer degelijke partytent, met houten vloer, zodat onze meubelen tijdens het leggen niet elders opgeslagen hoefden te worden. Met Maarten is het goed afspraken maken en zijn de lijnen kort. Het was een zeer prettige samenwerking.

Vakmanschap, toegewijd en flexibel

Maarten is een vakman die een perfecte PVC-vloer heeft gelegd. Hij komt met creatieve oplossingen voor bijv. een ronde plint om een pilaar heen. Bovendien staat hij meteen klaar als er in een latere fase nog iets afgewerkt moet worden (bij mij plintafwerking na plaatsing keuken). Prijs is marktconform. Kortom een absolute aanrader!

Prachtige vloer zeer vakkundig gelegd!

Maarten is een uitstekende vakman. Hij denkt goed mee en is heel klantvriendelijk. Wij genieten elke dag opnieuw van de vloer die hij samen met zijn collega's over drie verdiepingen in ons huis heeft gelegd!

Prima bedrijf en uitstekende service

Wij hebben een vinyl vloer laten leggen door Uw bedrijf. Wij zijn uitermate tevreden. Alle afspraken worden goed nagekomen en wij zijn erg tevreden met de gelegde vloer. Na een maand of 2 kregen we per ongeluk flink wat kaarsvet op de vloer. Een gedeelte daarvan hebben we zelf kunnen verwijderen en de rest is gratis (service!!!!) verwijderd door vinylwood. Uitstekende service. Nogmaals bedankt. Ad en Annelies van den Enden

hartstikke tevreden

De voorinformatie was uitstekend en de uitvoering dito. Prima vaklui en er wordt schoon gewerkt. Een echte aanbeveling!!

Klantvriendelijk, kundig en servicegericht

Geen vinylvloer, maar professionele tapijttegels in ons kantoor. Maarten heeft ons prima van advies voorzien, snel tot uitvoering gekomen en een prachtige vloer gelegd. Als team samen met zijn collega snel en professioneel gewerkt. Tot in de puntjes verzorgd. Laat deze vakmensen maar los op je project.

Aanrader voor je nieuwe PVC vloer!

Maarten en zijn team zijn zeer kundig en ook oprechte vakidioten als het op PVC-vloeren aankomt. Met veel enthousiasme en flexibiliteit hebben zij onze opdracht aangenomen. En naar volle tevredenheid geleverd. Alles is keurig afgewerkt en wij hebben echt een geweldige nieuwe vloer in ons huis. Zeer goede service en dus zeer tevreden - ik kan je Maarten van harte aanbevelen!

Zeer goede voorlichting en zeer goed resultaat en prima service.

Wij zijn erg tevreden. Alle afspraken die we gemaakt hebben zijn voor 100% nagekomen. Het resultaat is een prachtige vloer.

In een zin...........

Geweldige service. De winkel ziet er piekfijn uit en zo werkt Maarten ook. Bij ons heeft hij een pvc vloer gelegd van Moduleo. Ook de plinten heeft hij geplaatst. Helemaal niets op aan te merken. Maarten komt stipt zijn afspraken na. Koop je bij hem een vloer, dan weet je dat het goed is. Maarten en je team: hartstikke bedankt. Marco en Elise.

Vloer boven inclusief badkamervloer heel goed en strak gelegd. Geheel ziet er prachtig uit, ook de aangebrachte plinten

Super tevreden!

Vanaf het eerste contact in de showroom tot en met het leggen van onze prachtige pvc visgraatvloer waren ontzettend fijn en goed. Maarten is een echte betrouwbare vakman die weet wat hij doet en perfect werk aflevert. De vloer en plinten liggen prachtig, wat een vakwerk. Bij vragen denkt hij met je mee, al met al super tevreden!

Prima service en alles netjes afgewerkt

Goed gevoel bij eerste contact, wat in latere contacten alleen maar beter werd.

Vakmanschap ten top!

Zodra je de showroom binnenloopt is er oog voor je als klant! Maarten en zijn team weten je in alle fases van t traject super en alle tijd nemend de juiste keuze te waarborgen dat beviel ons zo goed dat we meteen met hem tot een goede deal kwamen! Het resultaat heeft onze verwachtingen overtroffen: vinylwood houten pvc vloer, super mooie hoge plinten en de geïntegreerde voordeurmat maken t geheel af! Onze benedenverdieping kreeg een volledige metamorfose waar we elke dag van genieten! Een goede prijs kwaliteit verhouding netjes secuur en schoon werk afgeleverd prettige samenwerking zeer tevreden van offerte phase tot uitvoering en afwerking! TOP!

We zijn zeer tevreden over de vloer vriendelijk geholpen zeker aan te bevelen

• Website

Helemaal blij met onze nieuwe PVC-vloer in betonlook en plintafwerking. Maarten is een echte vakman en geeft het juiste advies!

• Website

Vinylwood is een prima bedrijf waar je moet zijn voor een nieuwe vloer. Maarten is een kundige en fijne vakman met een luisterend oor voor alle vragen die er zijn, en hij komt met goede oplossingen. De vloer in mijn appartement is prachtig en mooi gelegd, ik ben zeer tevreden.

• Website

Ik zou Maarten zeker aanbevelen aan andere! Heeft de vloer in onze nieuwe huis perfect gelegd,

• Website

Vinylwood (Maarten) is een uiterst betrouwbaar bedrijf. Enkele jaren geleden heeft Maarten in ons hotel vloerbedekking gelegd en pvc visgraat. Communicatie was top, kwaliteit is top, meedenken. Alles klopte. Nu 2 maanden geleden heeft hij op onze 1e verdieping een nieuwe pvc visgraat gelegd. Vakmanschap, maar ook zeer integer, houdt zich aan afspraken. Ik kan iedereen van harte aanbevelen om met Vinylwood in zee te gaan. Krijgt u nooit geen spijt van. Topwerk Maarten!! Dank je.

• Website

We zijn heel tevreden over Vinylwood. Deskundige begeleiding, ze komen afspraken na en zijn vriendelijk.

Gascognehof 31 5627KJ Eindhoven