Super snelle service

Fantastisch geregeld door Smienk. De ene dag bestellen en de volgende dag al leveren en installeren. Waarschijnlijk is dat niet altijd mogelijk op zo korte termijn maar laat zien dat men meedenkt met de klant en zeer snel kan handelen. Prijs op het markt niveau of wellicht daaronder. Niets dan lof voor Smienk Trapliften.

Geweldig.

Prima service, Correcte behandeling zowel door de verkoopmedewerker als ook de installateur. De traplift doet het perfect.

geweldig

de offerte bij Smienk was veel lager dan bij andere bedrijven dus daarom voor hun gekozen. Levering was snel en op tijd door een topmonteur ! erg blij met de keuze om voor dit bedrijf te gaan.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Een voorziening zoals ik mij die had voorgesteld, afgesproken en verwacht.

SMIENK heeft voor mij waargemaakt wat mij is beloofd: weer het volledige gebruik van mijn woning. De combinatie van “waar nodig NIEUW” en “waar mogelijk GEBRUIKT” is uit oogpunt van kosten/rendement een goede aanpak. Het installeren, precisie maatwerk, gebeurde vakkundig en zorgvuldig.

tevreden

duurde iets langer dan de bedoeling was maar de traplift en montage was goed dus dan zijn wij tevreden. bedankt.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

prima kwaliteit. goede service. vriendelijke hard werkende monteur. duidelijke uitleg

plaatsings datum werd verschoven. op de geplande dag niemand verschenen. nog geen telefoontje. zelf maar gebeld na zoo'n 5 uur. ik zou terug gebeld worden. was zaterdag. geen terug melding. maandag wel telefoon. lift dinsdag gemonteerd. mijn vrouw lig al 8 weken met gebroken rug in de woonkamer in een ziekenhuis bed en kan geen trap lopen. de douche is boven. heeft al 8 weken niet kunnen douchen. met kunst en vliegwerk haar maar zelf verzorgd. na 4 weken komt het groene kruis haar 1 keer per week wassen. nu moet groene kruis weer extra was dag inplannen omdat de lift te laat geplaatst werd. goede vriendelijke hard werkende monteur. patrick krijgt van mij 10 punten.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Onze traplift is in recordtijd geplaatst dank zij Jordi die zijn vrije avond opofferde. Wij zijn erg blij dat dit gelukt is. De service was prima, de traplift werkt uitstekend. Met dank.

Goede traplift bij Smienk gekocht

Mijn traplift die ik bij Smienk heb gekocht is van een goede kwaliteit, geen last van haperingen of geluid. Prijs is een stuk lager dan bij concurrenten en personeel was ook top. Dus door die redenen zeker een aanrader als je een traplift wilt aanschaffen!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Waardeer de service en professionaliteit van smienk zeer

Erg professioneel bedrijf met een keurige service en goed product. kan dit iedereen aanraden die op zoek is naar een degelijke goedkope traplift.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Top installatie, degelijke lift.

Tweedehands en toch ziet de traplift er erg goed uit en werkt uitstekend. Vriendelijke monteur die goed uitleg geeft. Heel tevreden!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Zorgvuldig, vakmatig en vriendelijk!

Van het begin tot en met de installatie van de traplift werd kwaliteit geleverd. Goed overleg en duidelijkheid over wat wel en niet mogelijk was. Op de dag van de installatie op tijd en binnen de gestelde duur het werk geleverd. Uitgeprobeerd en het werkt naar wens. We zijn er blij mee! Dank voor jullie inspanningen bij het advies geven, het inmeten en installeren!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Monteur functioneerde uitstekend en was erg vriendelijk

De monteur die onze traplift heeft gemonteerd deed dit erg kundig en was daarbij ook erg vriendelijk, fijne mensen bij dit bedrijf. Kan dit voor iedereen die een traplift zoekt aanraden.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

ze hebben mij goed geholpen met de traplift

de traplift van smienk is erg fijn voor mij ik ben goed geholpen door de mensen van smienk en de monteurs die goed werk hebben geleverd.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Erg tevreden over het hele proces

Alles verliep keurig volgens afspraak meten van de trap montage en de prijs. Erg fijn om te zien dat het zo kan.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Mijn ervaring is goed v.wb. de installatie

Geachte heer, mevrouw, Toch wel enkele opmerkingen: 1. Afspraak dat de monteur zou komen was 12.00 uur, was aanwezig om 13.40 uur. geen bericht ontvangen dat het later zou worden. telefoontje van de monteur had wel netjes geweest 2. Bij de afspraak beter vermelden van af. Dit is voor de klant beter. 3. Monteur stond voor de deur en stelde zich niet voor, slordig. 4. Maar hij wist bij de installatie dat hij het volledig in de hand had. 5. Na de uitleg en een aantal proefritten heb ik hem toch maar een fooitje gegeven.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Beste Henk, Dank voor uw opmerkingen! We hebben het opgenomen met de monteur. Het is inderdaad onze gewoonte om 30 min voor aankomst te bellen en ons netjes voor te stellen.

Contact was prettig, erg vriendelijk personeel.

Contact met Smienk verliep fijn en duidelijk. Monteurs die de traplift, die van prima kwaliteit is, kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering!

Traplift was snel beschikbaar en snel geleverd door aardige monteurs. Goede prijs voor een goed en handig product. Ik ben tevreden!

Troostloos

Onze traplift is zaterdag 29 juli geplaatst. Vandaag hebben we het opleveringsrapport ontvangen. Dit is door de monteurs zelf getekend en niet met ons besproken. Hierin staat o.a. dat de traplift zonder schade is opgeleverd. Dit is helaas niet zo. De muren links en rechts van de trap zitten vol smeer en zijn beschadigd. De tegel waarop de traptrede staat is tijdens de installatie gescheurd. De traprails is met een deuk opgeleverd. Zo ga je niet met je cliënten om.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Bedankt voor uw beoordeling. Uw klacht is ook bekend bij de klantenservice. Zij hebben uw e-mail beantwoord om eea op te lossen. Echter heeft u daar tot op heden nog niet op gereageerd. Zou u dat als nog willen doen? We komen er vast uit!

Traplift is groter dan ik had gedacht

De traplift is groter dan ik had verwacht, kan moeilijk er langsheen wanneer die halverwege is. Smienk heeft zich wel goed aan de afspraken gehouden. Goede prijs en professioneel werk geleverd.

professioneel bedrijf!

bedrijf heeft mij goed geholpen met het vinden van de juiste traplift voor mijn trap. Goede prijs en vriendelijke monteurs. Aan te raden voor als je een goede traplift nodig hebt en niet te veel wilt betalen!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Eerste keer pastte die niet daarna wel goed

Eerst was er iets mis gegaan waardoor het wat langer duurde, wel opgelost en nu een goedwerkende traplift in mijn huis staan. Ben ik blij mee.

Top bedrijf.Aanrader.

Info aangevraagd.Snel ontvangen. Afspraak gemaakt.Verkoper duidelijk verhaal.Vlot geleverd en netjes geplaatst door een goede en aardige monteur.

goede traplift gekocht

blij met de traplift die ik bij smienk heb gekocht. werd ook goed geholpen door de medewerkers van het bedrijf. fijne service.

ALLES WAS IN ORDE

ALLES KEURIG GEREGELD DOOR DESBETREFFENDE BEDRIJF. REDELIJK GOEDKOOP EN FIJNE SERVICE EN GOED PRODUCT. BEN BLIJ MET MIJN AANKOOP VAN EEN TRAPLIF.

keurig

snel geleverd en goede prijs voor een lift voor de trap. hopen dat die lang meegaat zou mooi zijn.

Postbus 249 8070AE Nunspeet