Erg tevreden

Heel tevreden over Smienk, geen enkele problemen. Niets op aan te merken!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Voortreffelijke service, en heel tevreden.

Onze traplift wordt tot volle tevredenheid van ons sinds 3 jaar goed onderhouden door Smienk trapliften. (Traplift is in eigendom, en oorspronkelijk geplaatst door Otolift) De traplift werd aanvankelijk onderhouden door Otolift, maar bij de leeftijd van 10 a 11 jaar, werden de kosten van het onderhoudscontract verdubbeld. Het aanbod dat wij kregen van Otolift ging van €250 per jaar, naar €1150 per 2 jaar. Dit bedrag vonden wij onacceptabel, vooral ook omdat wij geen keuze kregen in het soort pakket. Alleen het duurste pakket kon worden afgenomen, er was geen discussie mogelijk. Na contact met Smienk trapliften bleek het mogelijk onze traplift bij hen onder te brengen voor het onderhoudscontract na een inspectie door hen op onze kosten. Het was bij hen wel mogelijk te kiezen voor het soort onderhoudscontract, en we betalen €210 per jaar. Een geweldige oplossing.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Het persoonlijk toegespitste advies wordt in de praktijk volledig waargemaak

Mijn ervaring is dat het meedenken in praktische oplossingen van doorslaggevend belang is. In principe zag het ernaar uit dat de lift niet geplaatst kon worden wegens te weinig ruimte parterre. Hierin is voorzien door het plaatsen van een plateau zodat het stoeltje kan blijven staan op de eerste trede waar meer ruimte en in - en uitstap gemak aanwezig is.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Zeer vriendelijke en snelle hulp. Werd met onze wensen volledig rekening gehouden ....verdienen alle lof en complimenten.

Tevreden

Zeer goed en secuur gewerkt.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Fijn en deskundig bedrijf met een te nemen hobbel.

Bijna alles ging goed. Van het eerste kontakt totdat we over een nieuwe aanpassing telefonisch kontakt moesten hebben. Terugbellen was bijna een week na herhaaldelijk telefonisch kontakt steeds niet gebeurd. Was de kennelijk de werkwijze van het bedrijf, maar als je niet teruggebeld wordt: jammer en een beetje teleurstellend. Gelukkig” greep Stephan in en is het toch goed gekomen. Zijn zeer tevreden over de verdere afhandeling en natuurlijk over de lift. Dank voor jullie/Stephan’s inzet.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Smienk trapliften komt haar afspraken na.

Voor mijn schoonmoeder in mei 2022 een traplift geregeld. Via een tip van een collega kwam ik bij Smienktrapliften terecht. Wat mij direct opviel was de buitengewoon fijne communicatie, zowel telefonisch als aan tafel met de adviseur. Nadat alle punten samen met mijn schoonmoeder zijn besproken, offerte opgesteld en opdracht gegeven, werd er direct ingemeten en de montage vlot ingepland. De montage werd uitgevoerd door een deskundige aardige monteur. Mijn schoonmoeder heeft ongelooflijk veel plezier beleeft aan deze als nieuw geplaatste traplift.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Fijn eerste gesprek, duidelijk en meedenken in de situatie. Vandaag is monteur geweest en heeft de traplift netjes geïnstalleerd

Wat een vakmensen

Van het begin tot het einde van het plaatsen zo keuring dat ze werken wat een top team en zo snel geleverd top heel wijs mee heel erg bedankt firma smienktrapliften top

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

In het voortraject zaten een paar misverstanden o.a. door email adressen. Daarna ging het echter razendsnel. De traplift was heel snel geplaatst. De lift is tweedehands maar er zijn maar kleine sporen van gebruik zichtbaar.

Zeer vakkundig en klantvriendelijk

Smienk trapliften zal ik voor 100 ‘% aanbevelen. Snel geplaatst, uiterst vakkundige monteur en zeer klantvriendelijk.

In een woord: Fantastisch

Via Oto lift kreeg ik een negatief advies. Er kon geen lift van hun geplaatst worden. De fa. Smienk daarentegen heeft het tegenovergestelde gedaan en wel een traplift geplaatst.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Zeer tevreden over de snelle levering

In alles ; telefonische gesprekken , verkoper hier aan huis en de installateur is Schmienk Trapliften een keurige bedrijf Ook prijs technisch is een gebruikte traplift zeer interessant. Wij zouden Schmienk dan ook bij iedereen aanraden

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Van de eerste kennismaking t/m de installatie is het zeer goed bevallen.

Het is heel plezierig om vanaf het eerste telefoontje naar de klantenservice, het bezoek van de deskundige technisch adviseur, en de daarop volgende snelle installatie te merken dat de klant centraal staat.

doen wat ze beloven

de monteurs waren aardig en vakbekwaam het enige minpuntje is dat de afstandsbediening begane grond wel naar boven en beneden stuurt terwijl die op de eerste verdieping het stoeltje niet naar boven stuurt, een klein stukje tot het oplaadpunt en dan stopt het.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

positief: kundig adviseur en aardige correcte monteur

was een goede ervaring en ik zou Smienk aanraden als bedrijf. Ze denken met je mee.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

buitengewoon snelle en prettige service.

Binnen 8 dagen van af eerste telefoon gesprekje ga ik al op en neer met mijn traplift. ik ben er blij mee. Dit heet nu gewoon klant gericht werken zonder onzin verhalen. top !

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Geweldig contact met Smienk en een prima lift!

Nu 2,5 jaar een traplift van Smienk en nog steeds zeer tevreden; elk jaar controle van deskundige monteurs.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Het ziet er allemaal prima uit.

Zeer klantvriendelijk en keuring geplaatst.

superproduct voor superprijs

zeer goede service met een fantastisch product

Vakwerk

De monteurs werken snel en goed ,en ruimen alles netjes op

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Een geweldig hulpmiddel als traplopen niet zo goed meer gaat.

Allereerst mijn complimenten voor de monteurs van Smienk en met name voor Hinja Dijkstra die de traplift perfect heeft geïnstalleerd. Aangezien traplopen voor mij steeds lastiger werd, heb ik hier veel plezier en gemak van. Met het aanschaffen van deze traplift van Smienk kunnen we op ons mooie plekje in Brummen blijven wonen.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Smienk vindt oplossingen, ook in moeilijke situaties

Traplift nodig ivm spierziekte. Wij hebben een (echt) bijzondere trap, die met weinig horizontale ruimte een grote verdiepingshoogte (ruim 3 meter) moet overbruggen; met een gewone trap was dit (40 jaar geleden) niet mogelijk, dus we hebben toen een blokkentrap gebouwd met afwisselende treden voor links en rechts. Die heeft altijd prima voldaan, maar was nou niet direct ontworpen voor een traplift. Bij de concurrentie was dit reden voor direct omkeren - geen kans. Smienk heeft met ons meegekeken en gedacht voor de mogelijkheden en zo zijn we er uiteindelijk, na een trapaanpassing, uitgekomen. Ook de installatie was niet triviaal, dus veel waardering zowel voor de adviseur/inmeter als de monteur! Op de prijs-vraag heb ik nvt ingevuld, omdat we geen concurrerende offertes hebben gehad. Maar de prijs vond ik zeker acceptabel, alleen al omdat er een nieuwe buis/rail gemaakt moest worden.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Zowel over de adviseur en installateur zijn we zeer tevreden

Ontzettend goede service.

Ontzettend goede service die hun afspraken heel goed na komen en duidelijk zijn. Prima bedrijf.