Super service.

Het team schakelt snel en luistert naar de wensen van de klant. Binnen een dag wordt alles gemaakt & online gezet en de communicatie is helder. Zeker voor herhaling vatbaar naar onze mening.

Doeltreffend en efficient bedrijf

Door de leads van Huurbieding vele nieuwe huurders mogen ontvangen

mooie lead generator

Leads die veelal niet via Funda in business gevonden worden. Niet altijd allemaal even succesvol voor opvolging, maar toch fijn.

Kwalitatieve goede dienstverlening

We ontvangen goede leads en de vermeldingen zijn juist weergegeven.

Zeer adequaat en professioneel

Wij hebben meerdere objecten online op Huurbieding.nl. Wijzigingen worden snel opgevolgd, altijd prettig contact en een extra kans om tot verhuur van de leegstaande objecten te komen.

Fijne samenwerking met Huurbieding!

Goede samenwerking met Keesjan van Huurbieding. Zorgen voor aanvullende leads, hetgeen de verhuurkansen vergroot.

binnen een korte periode al snel een deal!

fijn contact met het team en snel een eerste deal binnen gekregen!

Uitermate handig

Top leads ontvangen middels jullie platform!

Prettig professionele aanpak en begeleiding.

Wordt serieus met je meegedacht,en fijne medewerkers. HANS.HUISKAMP.

Handige tool!

Mooie aanvulling op de reeds bestaande verhuurtechnieken. Nemen een hoop werk uit handen en vergroten de online vindbaarheid van je vastgoed! Voor ons een blijvertje.

Goede en snelle service

Snelle en goede service van Kees Jan en collega's. Aan- en afmeldingen worden direct opgepakt.

Dankzij Huurbieding lastige ruimtes verhuurd

Een aantal lastige ruimtes zijn via Huurbieding goed in de publiciteit gezet. Daardoor snel verhuurd.

Goed platform, klantvriendelijk

Dit platform is klantgericht én klantvriendelijk. De goede vindbaarheid zorgt daadwerkelijk voor interessante leads! Wij werken al meer dan 5 jaar samen naar volle tevredenheid!

Prima. Via social media sterke positie in markt voor kleine huurders.

Prima. Via social media sterke positie in markt voor kleine huurders.

Complete info met serieuze zoekers

Van huurbieding krijgen we geregeld aanvragen. De aanvragers zijn over het algemeen serieuze zoekers en de informatie die we krijgen via huurbieding is compleet om ook snel concret informatie aan zoekers te verstrekken.

Constante lead generatie

Voor een van de bedrijfsverzamelgebouwen in onze portefeuille hebben wij om online een groter publiek te bereiken Huurbieding ingezet. Huurbieding heeft ons diverse bruikbare leads geleverd waarna wij vervolgens in gesprek konden gaan met deze partijen, bedankt daarvoor!

snelle reactie

Snelle reactie van Huurbieding.nl,maar de reactie van de dan verhuurder laat veel te wensen over . dat is heel laks helaas.

Top, professioneel & informeel

Top, professioneel & informeel

Bedrijf wat te vertrouwen is

Prima bedrijf, krijgen netjes melding als er een mogelijk huurder is. Wat alleen jammer is, dat huurders denken een bod te kunnen uitbrengen op een pand. Daarnaast zouden wij graag zien dat de huurprijs ntb is, en niet dat deze op 1 euro per maand gezet dient te worden, omdat kandidaat huurders vervolgens denken dat ze echt een ruimte voor 1 euro per maand kunnen huren...

Zeer prettige samenwerking!

Huurbeiding.nl helpt ons als belegger met het aanboren van nieuwe leads. De samenwerking is top!

Goede service en mooi platform voor kleine tot middelgrote units

Goede service en mooi platform voor kleine tot middelgrote units

Soepeler kan het niet verlopen!

Ontzorging tot en met, zowel contractueel als het contact tussen alle betrokken partijen is zeer soepel verlopen. Echt een aanrader om met deze partij te werken!

Prettig om een andere doelgroep te bereiken

Wij merken dat huurbieding laagdrempelig is waardoor ook geïnteresseerden die niet snel een makelaar benaderen, contact opnemen!

Fijne contacten en goed resultaat

Fijn en snel contact

Heeft jammer genoeg tot maar 1 zinloze reactie geleid