Prima site voor het vinden van huurders!

Wij hadden ons vrijgekomen bedrijfspand online gezet, en binnen een week kregen wij reacties van potentiële huurders. Ook ideaal dat het meteen op verschillende kanalen wordt geadverteerd. Top!

Fijne club in de samenwerking.

Denken mee en leveren maatwerk!

De website om huurders te contracteren!

Overzichtelijke site voor huurders die kantoor- bedrijfsruimte zoeken!

Leveren resultaat en heel servicegericht!

Werken al jaren samen met Huurbieding en naar grote tevredenheid. Heeft aantoonbaar resultaat opgeleverd, ze zijn heel servicegericht en reageren supersnel.

Veel leads

Pand te huur gezet bij huurbieding. Hier komen statisch gezien meer leads op binnen dan via de traditionele kanalen.

Huurders gevonden

Snel en makkelijk

Fijne manier om COG online aan te bieden.

Persoonlijk en professioneel

Huurbieding ondersteunt bij het genereren van leads van onze panden. De persoonlijke benadering en professionele samenwerking wordt zeer gewaardeerd.

Een echte toegevoegde waarde voor de zichtbaarheid van mijn pand!

Vanaf het begin een fijne ervaring. Eenvoudig, duidelijk en een echte meerwaarde binnen no-time kwamen er aanvragen binnen van mensen die mijn pand online voorbij hadden zien komen. Een echte aanrader!

Een makkelijke manier voor extra vindbaarheid!

Wij hebben in totaal 15 locaties aangemeld op Huurbieding.nl. Al snel kregen wij via het kanaal extra leads en betere vindbaarheid. Fijn dat het team alles uit handen neemt.

Prettige flexibele partij om mee samen te werken

Wij hebben diverse bedrijfsunits te huur gezet via huurbieding.nl. Inmiddels zijn deze allemaal verhuurd. Zij zijn goed bereikbaar voor vragen en opmerkingen en de communicatie verloopt erg snel en prettig. Een aanrader dus!

Via deze website veel aanvragen binnen gekregen en alles is nu verhuurd.

Goed en snelle reactie

Goed en overzichtelijk en snelle feedback bij vragen

Snelle en goede service met een glimlach.

Leuk gesprek met Kees Jan gehad en de aanmelding was snel verwerkt en online. Hebben ook al een nieuwe huurder via Huurbieding.nl blij kunnen maken met een kantoorruimte. Meerdere locaties aangemeld en hopen dat hier nog veel leads uit zullen komen.

Super! Goed en efficiënt contact met Kees Jan

Super! Goed en efficiënt contact met Kees Jan

Werkt fantastisch

Heb in etalage van pand op 3 bordjes te huur de tekst geplaats voor meer inlichtingen zie : www. Huurbieding.nl Heb hierop veel reacties gehad.

Gekwalificeerde leads voor mijn objecten

Ik heb continu advertenties lopen en zit sinds ik Huurbieding heb ingeschakeld nooit meer met leegstand.

goede service , groot bereik , vriendelijk en fijn contact

in korte tijd diversen ruimtes verhuurd

overzichtelijke, helder en gebruiksvriendelijk

Zie hierboven, zeer tevreden ;-)

Zeer fijn contact met Kees-Jan waar korte lijnen centraal staat

Korte lijnen wat zorgt voor een goede start met potentiele huurders.

Fijne opvolging

fijne en persoonlijke opvolging

Binnen vijf werkdagen al drie bezichtigingen gepland!

Uitstekende toevoeging aan de bestaande manier van werken

Via huurbieding hebben wij goede leads ontvangen

Wij waren aanvankelijk sceptisch over Huurbieding maar hebben een aantal goede leads ontvangen en daardoor ons project goed onder aandacht kunnen brengen van de doelgroep. Mede door Huurbieding hebben wij een aantal transacties kunnen effectueren.

Een super verhuurside !

Begin december 2021 mijn bedrijfsbox in Amsterdam voor verhuur aangemeld. Kort na aanmelding kreeg ik talloze aanvragen voor een bezichtiging en voor de Kerstdagen een serieuze kandidaat. Voor het eind van het jaar overeenstemming en vandaag de huurovereenkomst getekend !

Proffesionele site. Veel reactie

Sedert 1 jaar heb ik een abonnement site bij Huurbieding. Alles verhuurt, terwijl ervoor geen enkele reactie...

Augustapolder 64 2992 SR Barendrecht

06-22000884