Zeer professioneel bedrijf!

Zeer professioneel bedrijf. Altijd vriendelijk en de behandelruimte is erg schoon. Ze zorgen hier echt voor een fijne en veilige behandeling. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

Aanrader! Heel professioneel

Goede informatie vooraf, wordt alle tijd voor genomen. De behandelingen waren goed, nauwelijks ongemak en resultaat is erg goed. Zeker een aanrader.

• Leeftijdscategoriën 40-50
  • Ervaring met: Bikinilijn ontharen

Zichtbaar resultaat door prettige behandelaars

De behandeling bij Sensitif werkt erg goed, elke keer zie ik weer resultaat en de haargroei is duidelijk minder. Zeker bij de bikinilijn is het resultaat echt mooi. Niet alleen qua haargroei maar ook is mijn huid erop vooruitgegaan. Ik scheer nu bijna niet meer en dat is zo veel beter voor de gevoelige delen! In het begin was degene die de behandeling deed niet zo vriendelijk, maar die werkt er nu niet meer en de twee dames die het nu doen zijn heel professioneel en vriendelijk. Ze nemen de tijd en zorgen ervoor dat je zo veel mogelijk op je gemak bent.

Ontharen benen

Zeer prettige kliniek en uitstekend resultaat. Vond het best spannend want je weet niet wat je kunt verwachten. Maar tijdens de intake zijn al mijn vragen goed beantwoord en de behandeling vond ik totaal niet pijnlijk. Na 7 behandelingen was ik van al mijn haargroei af. Ik had dit veel eerder moeten doen.

• Ervaring met: Benen ontharen

was ik maar eerder begonnen!

Laatste behandeling gehad nu. Wat een feest dat het nu klaar is. Glad en nu voor altijd. Geen gehannes meer met scheren en/ of waxen. Heerlijk! Sensitif kan ik aanraden. Eerlijk in hun advies en goed in resultaat. Fijne mensen die professioneel en geïnteresseerd zijn.

• Ervaring met: N.v.t.

Disappointed

I'm really disappointed by the result of the treatment. I did 11 treatments and I still have a lot of hairs. The reply of Sensitif was that I have a lot less hairs compare to when I started. Which is true but I still have a lot and I need to shave the same as before the treatment.

• Would you recommend us? No
  • N/A
  • N/A

Kado

Een kado voor jezelf!!

• Ervaring met: Rug & schouders ontharen

Goed bereikbaar en zeer professioneel!

Ik heb mijn oksels laten ontharen en was in eerste instantie een beetje zenuwachtig; het is toch best intiem als iemand zo dichtbij komt. Maar de dames van Sensitif zijn zo professioneel en de ruimte voelt zo prettig en 'geborgen' dat ik mij al snel op mijn gemak voelde. Ik ben dus heel blij dat ik zo'n fijne kliniek heb gevonden (waar ik ook nog eens goed de auto kwijt kan). Echt een aanrader!

• Leeftijdscategoriën 40-50
  • Ervaring met: Oksels ontharen

vriendelijk en professioneel

Nu voor de vierde keer geweest. Elke keer weer het gevoel gehad in goede handen te zijn. Resultaat is goed en behandelingen zijn, voor zover dat kan, prettig. Zeker een aanrader.

• Leeftijdscategoriën 20-30

Onprettige ervaring

Erg vreemde en onprettige ervaring. Bij het intakegesprek kwam de medewerkster vooral erg belerend over bij ons over. Leek weinig bereid te luisteren naar enige inbreng. Zij wist beter dan ik wat voor huid en haar ik heb. Ze had kunnen vragen of ik eerdere ervaring had met laser ontharen. Wat het geval is, erg veel zelfs. Daarbij sprak de medewerkster opvallend langzaam. Alsof ze een verhaal voor las aan een bejaarde. Wellicht door ons buitenlandse (aziatisch en zuid-amerikaans) uiterlijk? Gezien ik vrij duidelijk Nederlands spreek, was dat nogal “vreemd”. Maar het kan ook zijn dat ze niet hoorde dat ik Nederlands spreek, daar ze niet leek te luisteren. Ze heeft onze verbaasde reactie op haar optreden ook niet opgemerkt. Wij voelden ons allerminst welkom.

• Locatie N.v.t.
  • Behandeling N.v.t.
  • Professionaliteit/betrouwbaarheid N.v.t.
  • HygiëneRapportcijfer N.v.t.
  • Resultaat N.v.t.
  • Ervaring met: Gezicht ontharen

Beste Zoë, wat ontzettend vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan bij ons bedrijf. Ik lees tussen de regels door dat wij wellicht wat teveel varen op onze ervaring/ kennis van huid en haar. Dit met te weinig aandacht voor de input van de klant. Intern hebben we dit nu ook besproken. Ook naar jou hebben we hopelijk een passende reactie gegeven. Wij wensen je veel succes bij een ander.

Super mooi resultaat en tot service!

Ik ben in Feb’19 begonnen met mijn bikinilijn en oksels, we hebben er nu 5 behandelingen op zitten en wat een prachtig resultaat zeg! Nooit verwacht dat zeker 90% van mijn haar verdwenen zou zijn.. En een hele fijne service. Ze weten precies wat ze doen en waar ze het over hebben, geven ook realistische verwachtingen waardoor je weet waar je aan toe bent. Wat ook erg fijn is, is zat ze aan de rand van de stad zitten en er voldoende parkeerplek is. Ik raad sensitif zeker aan voor iedereen die zichzelf wilt laten laseren.

Super fijn behandeld, zou het zeker aanraden!

Hier behandeld voor mijn bikinilijn. Vond het een hele fijne ervaring. Chantal en Aurora zijn ontzettend aardig en ik ben ontzettend professioneel behandeld. Ik zou het zeker aanraden. Ik heb het al aangeraden aan mijn familie. Hartstikke bedankt!

Best hair removal experience ever!

I wish I met Sensitif many years ago when I started with my facial hair removal. Unfortunately, I spent time and money at a local hair removal franchise for the past 2 years, only to learn that I was being served "water in my whiskey" per say, if you know what I mean. Sensitif uses the Light Sheer Duet Laser system which has been the most effective on my facial hair showing massive and visible results upon the first treatment. I had other parts of my body done and again, the results are outstanding and long term. My armpits as of this writing are 9 weeks shave free!!! The ladies that run the spa are lovely, understanding and experts in the art of hair removal. They work with each customer to achieve desired results in the shortest amount of time with the least amount of discomfort. As a transgender woman, I am grateful to have this them on my side! Thank you!! xxx

Professioneel en begripvol

Ik heb een zeer goede ervaring gehad bij Sensitif. Ik had veel haargroei op meerdere gebieden (bikini, oksel, benen en bilnaad), waar ik echt last van had en mij voor schaamde. De medewerkers van Sensitif houden er rekening mee dat je niet voor je plezier komt en stellen je gerust. Ze zijn heel professioneel en eerlijk geweest in de verwachtingen. Dit was voor mij echt de doorslag om mij hier te laten behandelen. Uiteindelijk met een heel goed resultaat. Ik zou iedere dame (en heer) aanraden om er niet langer mee rond te lopen en de stap te nemen je te laten behandelen!

Ik ben heel erg tevreden met het laseren en met de keuze van Sensitif. Je word erg goed behandeld, ze nemen de tijd voor je en kijken echt naar wat jouw huid type nodig heeft. Ik zie na drie behandelingen bij mijzelf al erg veel resultaat. Naast bikinilijn laser ik ook mijn oksels en benen. Ook hierbij is het resultaat goed. Ik raad laseren en Sensitif aan iedereen aan.

• Ervaring met: Bikinilijn ontharen

Heel erg tevreden: Met het resultaat maar ook met de service!

• Ervaring met: Gezicht ontharen

Professionele begeleiding, voortgang wordt goed gemonitord. Door haar/huidskleur helaas niet alle haartjes verdwenen maar wel duidelijk zichtbaar resultaat.

• Ervaring met: Rug & schouders ontharen

Ze hebben heel veel kennis. Behandelingen zijn kort, maar heel efficiënt. Prettig contact. Ik heb oksels, bikini, benen laten ontharen. Kan niet altijd op hetzelfde moment ivm verschil in groei. Dit betekent dat je meerdere keren langs moet voor verschillende gebieden. Aantal behandelingen per gebied verschilt. Met 3-8 behandelingen was ik klaar. Aan de rand van de stad. Parkeren is gemakkelijk.

• Woonplaats (wordt niet gepubliceerd): Nieuw-Vennep
  • Ervaring met: Benen ontharen

Na goede verhalen van mijn vriendin ook behandeld. Intake zeer uitgebreid en informatief. Lokatie mooi gelegen en voldoende parkeerruimte. Behandelingen professioneel zonder klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen. Aurora bedankt nog! Had meer pijn verwacht. Viel alleszins mee, en dat voor een man...

• Ervaring met: Borst & buik ontharen

Een aanrader!!

• Woonplaats (wordt niet gepubliceerd): Nijmegen
  • Ervaring met: Benen ontharen

over mij gène heen gestapt en mijn billen laten behandelen. Had ik het maar eerder gedaan! Naast snel en goed resultaat volledig op mijn gemak gesteld gedurende intake en behandelingen. Top

• Woonplaats (wordt niet gepubliceerd): amsterdam
  • Ervaring met: Overige

Ik heb een behandeling gevolgd voor de bikinilijn, voeten, ondernemen en oksel. De team is heel vriendelijk en geeft goed advisen. Ik vond het ontzetten fijn dat ik goed geïnformeerd werd bij het begin van de behandeling. Het wordt gezorg dat je ook geen onbenodig sessie doet en dat is heel fijn!

• Ervaring met: Benen ontharen

Na mijn bovenlip en oksels, ook mijn benen laten ontharen. Zeer mooi resultaat, weinig resthaartjes en geheel pijnvrij. Personeel is vriendelijk en denkt mee. Omdat er bij de laatste behandeling nog maar weinig haar was, korting gekregen op deze laatste behandeling. En nog een paar resthaartjes meenemen van de oksel was ook geen probleem. Ik sluit af als tevreden klant, laat de zomer maar komen!

• Woonplaats (wordt niet gepubliceerd): Utrecht
  • Ervaring met: Benen ontharen

Fijn en professioneel personeel. En het resultaat is fantastisch. Zeer tevreden!

• Ervaring met: Bikinilijn ontharen

Zeer vriendelijk en fijn contact.

• Woonplaats (wordt niet gepubliceerd): Woerden