It really woks! Professionalism and dedication.

Amazing, much less hair since the firsts sessions already; on upper lip, axilles, bikini and legs. Besides the excellent results ( drived by qualith instruments ans expertise) we've always got kidness, good advice and information, more kindness, flexibility, dedicated care.... I absolutely recomend.

• Leeftijdscategoriën N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Heel effectief en professioneel

De behandelingen zijn verlopen op een professionele, veilige en effectieve manier. Ik ben heel erg tevreden met eind resultaat. Dank Sensitif team!

Effectief, professioneel en klantvriendelijk

Ik heb in een periode van 1,5 jaar in 6 keer mijn benenen volledig laten laseren met een uitstekend resultaat. De apparatuur is professioneel en wordt vakkundig bediend met adequate bescherming voor je ogen. De dames die de behandeling doen zijn vriendelijk en hebben oog voor detail. Ik kan iedereen van harte een behandeling bij Sensitif aanraden!

Super satisfied with Sensitif

I had laser treatment in the bikini line with Sensitif and I can't be more satisfied with the result and with the care and attention provided by the team. Charlotte and her colleagues are very kind and they are always looking for the best results for you. They informed about the process since the beginning and they addressed all my concerns very well. In every session, they took care that I felt comfortable and they always asked me if I had any skin irritation, but not, I had not skin irritations at all, and so, that my skin is very sensitive. This is the best investment I've done for myself and very happy to have chosen Sensitif for it. Finally no more waxing and no more skin issues. Thanks Sensitif!

• Would you recommend us? Yes

Verbazend ontransparant

3 jaar geleden begonnen toen met 3 dochter van 2 x16 en 1 x 18 . Een paar keer gevraagd is het niet te vroeg want geen enkel bedrijf wilde ze behandelen pas vanaf 18 jaar. Dat was geen probleem. Gezien ze nergens prijzen publiceren wordt er ter plekke een prijs bepaald en daar een 50 procent korting op gegeven wat nog steeds 3 x hoger is dan de gemiddelde behandeling van een gelijke behandeling ergens anders. Maar ik was zelf 15 jaar geleden met succes hier geweest en wilde hier mijn dochters laten behandelen daarom hier laten behandelen . Inmiddelsis het een andere eigenaar Na 1 jaar aangegeven dat het niet het resultaat gaf wat we wilde. Ja ze waren nog jong en covid tussenpauze enz.hielp niet Toen heb ik gemaild en aangeven dat ik het niet fijn vond dat elke behandelaar (3 behandelaars gehad) iets anders zei en de laatste zelfs zei dat ze niet goed behandeld werden door de vorige... Eerst werd het door het hoofd beaamd toen tegen gesproken omdat chantal opeens aangaf dat het daar niet aanlag. Ook heb ik eerlijk gevraagd heeft het nog nut . Ja dat had het en kreeg nog een korting. Later kreeg ik een mail en een belletje dat ze de korting gingen terug draaien....euro 4500 x 3 verder moet ik op zoek naar een nieuwe behandelaar. En wil met dit bedrijf waar ik verschillende mensen naar heb verwezen en ook weg zijn gegaan niks mee te maken meer hebben. Kan dit verhaal 3 x plaatsen maar er zijn een aantal dingen te duur niet transparant en niet luisteren naar de klant duidelijk een doel geld verdienen. Alles wat chantal zegt dat geloofd de commerciële directeur ook al geeft de behandelaar aan dat iets niet goed gaat.

• Leeftijdscategoriën 10-20
  • Ervaring met: Benen ontharen

Beste Lisa, dank u wel voor uw input. Misschien niet leuk om dit te horen maar wel iets waar we als organisatie iets mee kunnen. Hierbij onze reactie: U geeft al aan dat je bij ons bent gekomen door goede ervaring te hebben gehad en dat is fijn te weten. Ook dat u ons bij anderen heeft aanbevolen geeft aan dat er in het verleden in ieder geval tevredenheid was. Naar mijn weten zijn betreffende personen ook nog bij ons in behandeling. Ik denk, na het lezen van uw review, wij een aantal zaken beter moeten gaan doen: 1. Benadrukken en/ of vast laten leggen dat een jonge leeftijd voor mindere resultaten kunnen zorgen. Wij hadden al een policy waarbij we extra waarschuwen voor het behandelen van jonge mensen maar zullen dat nu nog meer doen. Naast het laten meetekenen van ouders zullen we nu een gerichte mail sturen waarin we hier nogmaals op wijzen. 2. Zo zullen wij ook meer moeten toezien op het beperken van de wisseling van je behandelaar. Nu boeken degene al bij zichzelf in maar door wisseling van agenda's verander dat nog wel eens. Beperken dus. 3. Benadrukken dat er geen garantie bestaat op goed resultaat. Geen enkele kliniek doet dit omdat het gewoonweg niet kan. We halen goede resultaten maar niet 100 %. Dat kan ook niet. Wij zullen hier nog meer op gaan wijzen. Wij laten onze klanten hier al voor tekenen in alg voorwaarden (u ook) maar zullen dat nog meer gaan benadrukken. 4. Nog meer wijzen op het goed opvolgen van de cycli. En meer nog, als men bewust hiervan afwijkt, dit schriftelijk mee te delen dat dit slecht resultaat in de hand werkt. De prijzen; wij geven inderdaad kortingen op onze behandelingen. Wij zetten die op onze website (zoals nu dat alle studenten 50 % korting krijgen) alsook bij de intake nemen we die mee. Soms, als in jullie geval gaan we dan iets verder omdat er veel gebieden worden gedaan of om dat er drie dochters behandeld dienen te worden. Dit lijkt mij in jullie voordeel. Gedurende de behandelingen heeft u aangegeven dat het resultaat tegenvalt gezien uw verwachtingen. Dat kan zeker maar wij wezen u erop dat door redenen als; het door u niet aan de door ons voorgeschreven cycli zich te houden, leeftijd (lees hormoonhuishouding) van de dochters, alsook te wijzen op het feit dat ieder lichaam anders is en dus ook verschillende resultaten geeft, dit het resultaat beïnvloeden. Om leed te verzachten hebben we uw dochters extra kortingen gegeven. Beste Lisa, ik denk dat in de kern is er niet veel anders wordt behandeld bij ons dan in het verleden maar dat we meer aanlopen tegen iets waar we wellicht toch nog meer tijd en aandacht aan moeten geven en dat is verwachtingsmanagement. Dat zullen we dan ook zeker gaan doen. Dank voor je bericht en ik hoop dat een andere kliniek meer tevredenheid zal geven.

Zo fijn!

Na lang onderzoek en vergelijk uiteindelijk voor Sensitif gekozen. En daarvan heb ik geen moment spijt. Van áltijd kunnen parkeren - in het Amsterdamse Bos - tot en met het feit dat het er zeer schoon is plús de oprechte (!) betrokkenheid van de dames... Ik kan alleen maar zeggen: AANRADER!

Erg tevreden

Ik ben erg blij over het resultaat en het proces gedurende behandeling. Ik wist waar ik aan toe was en ik werd goed begeleid. Iedereen is erg vriendelijk en flexibel.

• Leeftijdscategoriën N.v.t.
  • Ervaring met: Benen ontharen

Great service, professional staff.

First time there, treatment took about three hours. The lady treating me was kind, and explained everything, she obviously cared about my well being. I got a total price based on my wishes and possibilities. Because of the good price and solid discount, compared to my home country, a huge part of my body was treated. Now, after 1,5 week I am a satisfied girl, as I notice a huge difference on the treated area.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Erg tevreden met het resultaat

Professionele medewerkers en materialen (lasers). Snel resultaat vanwege de sterke laser. Op sommige plekken op de huid is het best gevoelig om te laseren maar ook daarvoor hebben ze alle begrip en geduld. Ze zijn niet de goedkoopste maar ze leveren wel kwaliteit, aanrader!

• Ervaring met: Gezicht ontharen

Boven verwachting goed.

Wat een zegen dat ik mijn bikinilijn en oksels niet steeds meer hoef te ontharen! Ik zwem bovengemiddeld vaak en kan mijn (over)beharing missen als kiespijn. In slechts vijf behandelingen heeft Sensitif mij van mijn ongewenste beharing afgeholpen. De behandelingen bij Sensitif en het wachten in de wachtruimte van Spa Zuiver voelde voor mij als een uitje. Het rook er lekker en iedereen was er ogenschijnlijk goed gemutst. Mijn bikinilijn en oksels zijn nagenoeg glad. Ik ben dik tevreden?

• Ervaring met: Oksels ontharen

Finally... hair removal results!

I'd done 8 sessions at another hair laser removal place in Amsterdam and was dismayed that I had zero results to show for it. My hair was just as thick as when I started. Sensitif guaranteed results, so I decided to give it a go before giving up and after 5 sessions the difference in hair density is incredible. It's already been worth the money.

• Leeftijdscategoriën 20-30
  • Ervaring met: Rug & schouders ontharen

Met een woord verbazingwekkend!

Ik ben zo blij dat ik deze plek heb gevonden. Ik heb alle nodige informatie gekregen voor behandelingen. De behandelingen zelf zijn op zeer professioneel niveau gedaan. De persoonlijke benadering van dames was ook op hoog niveau. Zou deze plek aan iedereen willen aanbevelen.

Zeer professioneel en betrouwbaar

Ik ben zeer te spreken over de communicatie van Sensitif: je weet op elk moment precies waar je aan toe bent, en de informatievoorziening is steeds helder en duidelijk. Dat geeft direct vertrouwen. De behandelingen zelf verlopen heel professioneel: er is veel aandacht voor hygiene, comfort van de klant en uiteraard ook het eindresultaat, waar ik erg tevreden mee ben.

No more irritated skin

In very happy with the results in all my treatments, super smooth skin, no more shaving nor irritated skin. Chantal guides you in all your questions and follows up your progress and that attention for me is very important. I totally recomend Sensitif results!

• Ervaring met: Ultra sonic epilatie

Zeer professioneel bedrijf!

Zeer professioneel bedrijf. Altijd vriendelijk en de behandelruimte is erg schoon. Ze zorgen hier echt voor een fijne en veilige behandeling. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

Aanrader! Heel professioneel

Goede informatie vooraf, wordt alle tijd voor genomen. De behandelingen waren goed, nauwelijks ongemak en resultaat is erg goed. Zeker een aanrader.

• Ervaring met: Bikinilijn ontharen

Zichtbaar resultaat door prettige behandelaars

De behandeling bij Sensitif werkt erg goed, elke keer zie ik weer resultaat en de haargroei is duidelijk minder. Zeker bij de bikinilijn is het resultaat echt mooi. Niet alleen qua haargroei maar ook is mijn huid erop vooruitgegaan. Ik scheer nu bijna niet meer en dat is zo veel beter voor de gevoelige delen! In het begin was degene die de behandeling deed niet zo vriendelijk, maar die werkt er nu niet meer en de twee dames die het nu doen zijn heel professioneel en vriendelijk. Ze nemen de tijd en zorgen ervoor dat je zo veel mogelijk op je gemak bent.

Ontharen benen

Zeer prettige kliniek en uitstekend resultaat. Vond het best spannend want je weet niet wat je kunt verwachten. Maar tijdens de intake zijn al mijn vragen goed beantwoord en de behandeling vond ik totaal niet pijnlijk. Na 7 behandelingen was ik van al mijn haargroei af. Ik had dit veel eerder moeten doen.

• Ervaring met: Benen ontharen

was ik maar eerder begonnen!

Laatste behandeling gehad nu. Wat een feest dat het nu klaar is. Glad en nu voor altijd. Geen gehannes meer met scheren en/ of waxen. Heerlijk! Sensitif kan ik aanraden. Eerlijk in hun advies en goed in resultaat. Fijne mensen die professioneel en geïnteresseerd zijn.

• Ervaring met: N.v.t.

Disappointed

I'm really disappointed by the result of the treatment. I did 11 treatments and I still have a lot of hairs. The reply of Sensitif was that I have a lot less hairs compare to when I started. Which is true but I still have a lot and I need to shave the same as before the treatment.

• Would you recommend us? No

Kado

Een kado voor jezelf!!

• Ervaring met: Rug & schouders ontharen

Goed bereikbaar en zeer professioneel!

Ik heb mijn oksels laten ontharen en was in eerste instantie een beetje zenuwachtig; het is toch best intiem als iemand zo dichtbij komt. Maar de dames van Sensitif zijn zo professioneel en de ruimte voelt zo prettig en 'geborgen' dat ik mij al snel op mijn gemak voelde. Ik ben dus heel blij dat ik zo'n fijne kliniek heb gevonden (waar ik ook nog eens goed de auto kwijt kan). Echt een aanrader!

• Ervaring met: Oksels ontharen

vriendelijk en professioneel

Nu voor de vierde keer geweest. Elke keer weer het gevoel gehad in goede handen te zijn. Resultaat is goed en behandelingen zijn, voor zover dat kan, prettig. Zeker een aanrader.

• Leeftijdscategoriën 20-30

Onprettige ervaring

Erg vreemde en onprettige ervaring. Bij het intakegesprek kwam de medewerkster vooral erg belerend over bij ons over. Leek weinig bereid te luisteren naar enige inbreng. Zij wist beter dan ik wat voor huid en haar ik heb. Ze had kunnen vragen of ik eerdere ervaring had met laser ontharen. Wat het geval is, erg veel zelfs. Daarbij sprak de medewerkster opvallend langzaam. Alsof ze een verhaal voor las aan een bejaarde. Wellicht door ons buitenlandse (aziatisch en zuid-amerikaans) uiterlijk? Gezien ik vrij duidelijk Nederlands spreek, was dat nogal “vreemd”. Maar het kan ook zijn dat ze niet hoorde dat ik Nederlands spreek, daar ze niet leek te luisteren. Ze heeft onze verbaasde reactie op haar optreden ook niet opgemerkt. Wij voelden ons allerminst welkom.

• Locatie N.v.t.
  • Behandeling N.v.t.
  • Professionaliteit/betrouwbaarheid N.v.t.
  • HygiëneRapportcijfer N.v.t.
  • Resultaat N.v.t.
  • Ervaring met: Gezicht ontharen

Beste Zoë, wat ontzettend vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan bij ons bedrijf. Ik lees tussen de regels door dat wij wellicht wat teveel varen op onze ervaring/ kennis van huid en haar. Dit met te weinig aandacht voor de input van de klant. Intern hebben we dit nu ook besproken. Ook naar jou hebben we hopelijk een passende reactie gegeven. Wij wensen je veel succes bij een ander.

Super mooi resultaat en tot service!

Ik ben in Feb’19 begonnen met mijn bikinilijn en oksels, we hebben er nu 5 behandelingen op zitten en wat een prachtig resultaat zeg! Nooit verwacht dat zeker 90% van mijn haar verdwenen zou zijn.. En een hele fijne service. Ze weten precies wat ze doen en waar ze het over hebben, geven ook realistische verwachtingen waardoor je weet waar je aan toe bent. Wat ook erg fijn is, is zat ze aan de rand van de stad zitten en er voldoende parkeerplek is. Ik raad sensitif zeker aan voor iedereen die zichzelf wilt laten laseren.