• Bedrijfsnaam Bouwbedrijf Vermetten

Aceview heeft zich out of de box gewaagt en een informatiesite voor mantelzorgers ontwikkeld. In het creatieve proces stelden zij zelf steeds vragen hoe zij zorg / hulp zouden regelen. Het resultaat mag er daarom ook staan! Ook op het gebied van marketingadvies ben ik al goed geholpen.

• Bedrijfsnaam Bureau Hint en Wenk

Wij zijn zeer tevreden. Als er iets is wordt het meteen opgelost. Dat is zeer fijn.

• Bedrijfsnaam BAJK

Wij zijn erg blij met onze website. Het was in 1 keer begrepen.

• Bedrijfsnaam Autobedrijf Herman Bult

Goede ervaringen en contact met Aceview. Bij een vraag/probleem word er goed meegedacht en naar een antwoord/oplossing gezocht. Zeker aan te raden!

• Bedrijfsnaam Riitano Tegel- en Natuursteenwerken

Kleinschaling, laagdrempelig, niet moeilijk doen, snel schakelen, 's avonds een vraag wordt vaak 's avonds ook beantwoord, dichtbij de klant, goed luisteren, omzetten van de wensen van klanten in producten, geen uurtje-factuurtje. Kortom gewoon heel fijn om mee te werken. Je voelt je als klant echt gewaardeerd. Top!

• Bedrijfsnaam CiST

Bovenstaande zegt genoeg.

• Bedrijfsnaam Schoonheidssalon Total Image

zeer prettig bedrijf , denken mee en zijn oplossingsgericht

• Bedrijfsnaam Paardenverzkeraar.nl

Wij hebben onze nieuwe site weer laten bouwen door de jongens van Aceview. De vorige site hadden ze ook gemaakt voor ons en we zijn altijd erg tevreden geweest over hoe ze ons hebben geholpen. Nu ook weer zijn ze erg geduldig geweest en hebben goed geluisterd naar onze wensen. De site is weer helemaal up-to-date en we kunnen er de komende jaren weer tegenaan. Betreft prijs/kwaliteit heb ik een 8 gegeven omdat het ondanks de scherpe prijs toch altijd weer een hoop geld blijft :-). Wij raden de jongens van Aceview zeker aan bij vrienden en kennissen !

• Bedrijfsnaam donders meubel

AceView is een bedrijf dat gaat waar het voor staat en over praat. Modern, flexibel continue inspelend op de veranderingen in de wereld van online marketing en dat gaat snel, dat kun je zelf als drukke ondernemer niet bijhouden. Zij hebben voor ons een schitterende up to date website gemaakt waar we tot op heden heel veel profijt van hebben. Jongens ga zo door! en bedankt voor het delen van jullie know how.

• Bedrijfsnaam Trappen Totaal

Alleen maar positieve ervaringen van het begin af. Dat is nu toch al enkele jaren geleden. Begin dit jaar de hele website onder handen genomen op aanraden van Aceview. Mede dankzij Aceview hebben wij nu een website die helemaal up too date is en volledig van deze tijd.

• Bedrijfsnaam HAROS MEUBELEN

Aceview is een klein bedrijf waarin de lijnen kort zijn .Je krijgt als klant veel aandacht . Elke vraag wordt altijd beantwoord en bij evt. problemen zullen deze snel opgelost worden. Aceview is bijzonder flexibel. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en ze schromen niet om je ideen uit te werken en aan te pakken . Aceview heeft mijn website en webshop gemaakt. Ik werk heel graag met ze . Ze zijn behulpzaam en klantvriendelijk . Verder goed op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt .

• Bedrijfsnaam Stoerlinnen

We zijn al jaren klant bij Aceview. Alles is mogelijk, professioneel, creatief, meedenkend en klatntgericht.

• Bedrijfsnaam Sens Gezondheidszorg

Innovatief, gedreven, persoonlijk, kundig, betrouwbaar. We werken al jaren samen met Aceview en ze weten ons iedere keer te overtuigen met hun kennis en enthousiasme om vooral te blijven anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. Aceview begeleidt ons al jaren zeer succesvol en naar volle tevredenheid

• Bedrijfsnaam IVOR

Stadhuisplein 343 A