heel goed

al 20 jaar klant, in het begin niet altijd samen eens ,uiteindelijk natuurlijk wel en samen komen we bij iedere opdracht tot goede resultaten

• Eindproduct(en)

Aceview Webdesign: uiterst geschikte partner bij de bouw van een website.

Aceview Webdesign heeft een tweede website voor me gebouwd en wel voor een totaal andere business dan voor de eerste. Klasse zoals Aceview er in slaagt de website op de aard van de dienst af te stemmen. Behalve dat ik zeer tevreden ben over de opgeleverde website, ben ik ook zeer te spreken over de weg daarnaar toe. Het was wat je noemt een heel prettige samenwerking met goede, heldere, snelle communicatie. Aceview Webdesign is in haar benadering van de klant ruimhartig én tegelijkertijd zakelijk, een mooie combinatie.

• Eindproduct(en)

Eerlijk, betrouwbaar en een hele fijne samenwerking! Erg blij met het resultaat.

Ik ben via mijn oom en tante bij Aceview terecht gekomen. Ik was op zoek naar een eerlijk bedrijf die mijn website zou gaan bouwen. Na een erg fijne kennismaking hebben zij mij een eerlijk aanbod gedaan voor het maken en onderhouden van mijn website. De offerte was duidelijk en eerlijk en met mijn wensen was het precies duidelijk wat ze voor me gingen doen. Na een kleine maand was de website gereed. Het viel mij gelijk op dat Aceview voor mij met mijn wensen een erg goede lay-out bedacht had die goed aansloot op de meest populaire zoekmachines van het internet. Ik ben erg blij met het resultaat en nog iedere dag werkt en onderhoud Aceview aan mijn website. En met succes, want binnen een jaar kunnen wij wel zeggen dat we het druk hebben en we in korte tijd erg gegroeid zijn. Dankjewel Roy en Bas! Ik kijk met veel plezier terug op onze samenwerking en hoop dat jullie nog vele jaren mijn website willen onderhouden Groetjes Dylan Maas van dakwerknederland.nl

Prettig samenwerking

Erg behulpzaam.

• Eindproduct(en)

Fantastisch vakwerk op maat!

Ik ben al bij meerdere bedrijven geweest voor mijn website voor mijn eigen salon maar helaas was ik nergens helemaal tevreden. Bij Aceview klopte alles. Het persoonlijk gesprek, de snelle service, de offerte, de huisstijl van de site en tot nog toe ook de service achteraf als de website gelanceerd is. Tot slot, Bedankt voor jullie vak werk! Ik ben er heel blij mee!!

Prettig

Prettige samenwerking en flexibel.

• Eindproduct(en)

De samenwerking met Aceview is bijzonder prettig en levert een uitstekend resultaat.

Ik heb nogal met een partij samengewerkt die uiteindelijk een goed resultaat oplevert, maar waar de proces daar naartoe zó veel energie vergt. Maar bij Aceview is de samenwerking soepel, en de opstelling is er een van welwillendheid. Het is echt een proces van SAMEN werken. Wat mij met name opvalt is dat ze in ''lastige situaties'' een uitdaging zien. Een soort erekwestie om dan die situatie te ''tackelen''. De bereikbaarheid is uitmuntend. En ze kunnen goed inschatten wat het kennisnivo is van de klant en stemmen daar hun communicatie op af.

Goede service en klantgericht

Wij zijn al meer dan 15 jaar klant en zijn nog steeds dik tevreden. Goede service en klantgericht.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Eindproduct(en)

Als je belt, word je snel geholpen.

• Eindproduct(en)

zeer goede service en altijd snel geholpen

Staan altijd klaar om te helpen en de service is super

altijd meedenkend, snelle oplossingen

Korte lijnen. Begrijpen de vragen. Komen met meedenkende oplossingen.

• Eindproduct(en)

Professioneel kantoor dat doordachte websites met fraai uiterlijk levert!

Mijn ervaringen met Aceview zijn zeer prettig.

• Eindproduct(en)

Zeer fijn bedrijf ook na het maken van de super gave website altijd tijd voor hulp of iets anders echt een aanrader Mvg Harrie

• Bedrijfsnaam Hsb Betonboringen en Zaagwerken bv

Goede propositie. Bij Aceview krijg je waar voor je geld. Wij hebben door Aceview als bureau een grote stap gemaakt wat betreft vindbaarheid.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Bedrijfsnaam CLTR

Ik ben via a via bij aceview gekomen , ik had inmiddels bij drie ander bedrijf offerte op gevraagd, maar uit eindelijk kwam ik bij aceview uit , waarom omdat de service gewoon perfect is , ze maak gewoon super mooie werk van erg klant vriendelijk niks is te veel , gewoon top jongens ga zo door

• Bedrijfsnaam hermans timmerwerken

Ik ben zeer tevreden over het werk wat Aceview voor mijn nieuwe website verricht heeft. Dit begon al tijdens het persoonlijke gesprek bij ons thuis. Goed inzoomen op de wensen en behoeften van mij als klant, dat heeft Roy zeer goed gedaan. Gedurende het traject ben ik behoorlijk kritisch geweest, maar niks was te gek voor Roy en z'n team. Aanpassingen werden zonder gezeur heel spoedig doorgevoerd, totdat ik 100% tevreden was. De responstijd en de bereikbaarheid waren hierbij uitzonderlijk goed. Zeker toen er een technische fout was ontstaan na het lanceren van de website, was Roy bereid er een deel van zijn vrijdagavond voor in te leveren. Waar zie je dat nog tegenwoordig? Over Wordpress ben ik ook zeer tevreden. De website is super eenvoudig voor iedere leek bij te houden met nieuw portfolio-materiaal. Niets dan lof!

• Bedrijfsnaam Wit & Weddings

Ruim 5 jaar geleden hebben Roy & Bas onze eerste website gebouwd, vorig jaar lichte ze ons in dat deze helaas door de snelle veranderingen op dit gebied verouderd was. Ze hebben er goed mee- gedacht en gewerkt om voor ons een hele nieuwe up-to-date website te bouwen. Tijdens het hele proces kan er steeds gestuurd en aangepast worden en wordt er in oplossingen gedacht. Geen 9 tot 5 mentaliteit er is altijd meteen respons en zo snel als mogelijk is een oplossing! Een absolute aanrader!

• Bedrijfsnaam Valle del Arroyo Casas Rurales - Bed & Breakfast

Roy is uiterst betrokken bij de ontwikkeling van onze website. Bij dit proces staat hij ons met raad en daad bij en geeft ons uitstekende adviezen om onze vindbaarheid te optimaliseren. Hiertoe hebben we regelmatig contact om de nieuwste tips en tricks in te bouwen.

• Bedrijfsnaam Accountantskantoor P.G.M. Hamers

Bas & Roy zijn gewoonweg een sterk team. Ze denken productief mee, maken fraaie designs, logo's, en zijn op elk moment van de dag bereikbaar. Complimenten voor het teamwork en vooral ook het vakmanschap!

• Bedrijfsnaam www.becomefm.com

Op een prettige persoonlijke manier jouw laten ervaren van hun uitgebreide kennis en ervaring. Luisteren en meedenken om te komen tot een prima resultaat.

• Bedrijfsnaam Engel Administratie & Belastingadvies

Al 13 jaar heel tevreden over de samenwerking met Aceview.

• Bedrijfsnaam Praktijk voor Vitaliteit en Bewuswording

We zijn erg tevreden over de nieuwe website, hebben al diverse aanvragen gehad en vele goede reacties ontvangen over het uiterlijk en de overzichtelijke indeling!

• Bedrijfsnaam Copal-Aanhangwagens

• Bedrijfsnaam Nacon

Al vanaf 2007 is Aceview onze vaste partner voor onze website. Het is jammer dat er géén + ingevuld kan worden, want van ons krijgen ze een 10+

• Bedrijfsnaam xl4you

Heel opgewekte heren werken precies en zorgvuldig, en leven zich goed en serieus in in de klant.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bedrijfsnaam Micha Hamel