Een goed advocatenkantoor en dus aan te bevelen

Aanrader

Zit bijna een jaar bij de heer Camps, hier voor bij een andere belangenbehartiger gezeten, was 10x niks, ben blij dat de heer Camps mijn letselschade zaak regelt.

Zeker een Top Advocaat met veel ervaring!

Een langdurige zaak van 15 jaar gaat natuurlijk met ups en downs, maar het uiteindelijk resultaat is zeker geweldig, ik kan alleen maar zeggen dat het niet gelukt was zonder de deskundigheid, professionaliteit en de ervaring van de heer M Camps. Hij Haalt alles eruit wat eruit te halen is. Is zeer begripvol met de slachtoffer en probeert zoveel mogelijk te helpen maar ook te adviseren. communiceert ook goed. Zeker een top advocaat!

Zeer professioneel en Betrouwbaar

Mijn advocaat,Dhr Camps heeft zeer goed werk afgeleverd. Zeer professioneel en betrouwbaar. Raad dit advocatenkantoor zeer zeker aan. Veel dank.

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking gehad met de heer Camps onze dank hiervoor.

uitstekend

eerst bij een bekende specialist in Hengelo geweest ,zeer ontevreden. Dhr Camps heeft het opgepakt en allemaal goed geregeld.

Gerechtigheid!

Wij hebben gevochten voor onze zoon Thom en zijn recht op een Wayong uitkering. Mede door het goed onderbouwde pleidooi van Mw Hoorweg-de Boer is Thom in het gelijk gesteld. Wij zijn uiteraard heel erg blij met deze uitspraak en willen onze advocaat bedanken voor haar fantastische inzet en betrokkenheid bij onze speciale zoon! Paul & Henriette Hubers

Duidelijkheid , snelheid en maximale rendement

De heer Camps , Is zeer begripvol met de slachtoffer . Onderneemt directe acties die nodig zijn voor de slachtoffers. Brengt alles goed in kaart om de maximale hulp en rendement eruit te halen . Voorts houdt hij de slachtoffer met vele telefonische gesprekken op de hoogte en laat weten waar men staat.

Een goede en snelle afwikkeling

Een zeer ervaren advocaten kantoor. Heeft mij goed en efficiënt geholpen. De afwikkeling van de zaak was ook zeer snel.

Zeer prettig

Zeer prettig een advocaat die je goed ondersteund met alles. Zou iedereen aanraden om hem als advocaat te nemen.

Geweldig en een top advocaat

Ik heb de ervaring met de heer camps als zeer prettig en positief ervaren. Heb eerst een drost letselschade gehad waar ik een zeer slechte ervaring mee heb. Toen de overstap gemaakt naar de heer camps. Voelde mij meteen gehoord, ook de kalmte en rust die er wordt meegegeven. Ook wanneer je het zelf allemaal niet meer zie zitten, dan wordt je er toch weer door professionele manier erdoor heen getrokken. Haalt ook alles eruit wat eruit te halen is. Dat kun je zeker niet zeggen van drost letselschade. Deskundig advies en zeer tevreden over campsadvocatuur.nl kan het iedereen aanraden.

Top Advocaat

Nou ik heb mijn 2 jaar mee laten slepen door de belangenbehartigers die zogenaamde specialisten zijn, Er is en supergrote verschil tussen de belangenbehartigers en LSA-advocaten (m.CAmps) Het eerste probleem dat ik ondervind toen ik bij de belangenbehartigers liep is dat zij geen standpunten konden zetten en niet naar de rechter konden gaan als het nodig was en dat is de fout die wij dan maken om naar een belangenbehartiger te gaan, Dat Advocaat vooral Heer M Camps zo gespecialiseerde advocaat is dat ik alle vertrouwen in hem heb zitten ik kon mijn ogen rustig dicht doen zonder enige problemen, Ik zal iedereen adviseren om naar M Camps te gaan Jullie zullen nooit spijt van hebben,

betrouwbaar

een langdurige zaak van 13 jaar gaat natuurlijk met ups en downs; maar het uiteindelijk resultaat is geweldig dankzij de deskundigheid van Camps advocatuur.

Goed en duidelijk

Mijn ervaring was zeer goed. Alles werd duidelijk gecommuniceerd. En de stand van zaken werd vaak door gebeld.

As a British citizen, remarkable my case was even considered.

My son was killed in a road traffic accident in the Netherlands, in 2017. I couldn't get any representation for 2 years. Not only did he take my case on, he secured insurances, i didn't know about. It has been a long, uphill journey, but my son is now at rest, with everything settled. So i am very grateful to Camps Advocatuur. The distance, language barrier. different laws etc, made it a lot more difficult, to get things settled, but settled it is now.

• Would you recommend us? Yes

Het was een langdurige geschiedenis

De tegenpartij was een lastige partij om mee te werken. Er waren ook teveel partijen bij betrokken, die de situatie niet goed gerapporteerd hadden waardoor er nog weer extra vertraging en miscommunicatie zich voordeed. Daardoor waren wij genoodzaakt om zelf zeer intensief bij het hele traject betrokken te zijn om voor onze rechten op te komen. Hierdoor hebben wij soms ook het vertrouwen in de heer Camps verloren. Maar uiteindelijk is dat wel weer teruggekomen en is de zaak nu eindelijk afgehandeld.

Vriendelijke maken altijd en luisteren naar wat ik te zeggen/ vragen heb

Teleurstellend begin uiteindelijk goed afgesloten

Ik had in het begin bij Camps Advocatuur een letsel advocaat gekregen die niet zoveel ervaring had waardoor ik veel tijd ben verloren en daardoor een erg moeilijk begin heb gehad. Er zat geen schot in de zaak en dat was heel frustrerend voor mij en mijn familie. Echter is na een tijdje mijn zaak overgenomen door de heer Camps en was er uiteindelijk vooruitgang en daadwerkelijk schot in de zaak. Ik vind het een hele fijne en professionele advocaten bureau waar ze goed naar je luisteren en het beste met je voort hebben. Al met al dus een prettige ervaring gehad met Camps advocatuur en met name heer Camps zelf.

niet tevreden

Advocaat was meer geïnteresseerd om zelf geld te verdienen ten koste van de zaak te winnen voor zijn cliënt. Jammer!

Een goede ervaring

Een slimme en rechtvaardige advocaat verdedigt zijn cliënt met alle macht

Een slimme en rechtvaardige advocaat verdedigt zijn cliënt met alle macht Eerlijk advocaat Top Familie kerkes

Dhr. Camps heeft ons fantastisch goed geholpen.

Dhr Camps heeft naar mijn gevoel ontzettend veel ervaring met letselschade zaken en komt hartstochtig op voor de slachtoffers.

Zeer tevreden over de behartiging van mijn letselschadezaak

Vanwege een achterop aanrijding, waaraan ik o.a. nekklachten overhield, heb ik contact opgenomen met dit advocatenkantoor. Ik kende dit kantoor al, vanwege letselschadezaken uit het verleden, waarin men in mijn eigen familie, maar ook andere familieleden uitstekend heeft bijgestaan. Wat je in dit soort zaken graag wil, is dat er naar je geluisterd wordt, en er begrip is voor de situatie, waarin je verkeerd na bijvoorbeeld een ongeval. Het begrip en luisterend oor was immer aanwezig, daarnaast was ik te spreken over de goede communicatie, van secretaresse tot aan de advocaten. Ik zou daarom dit advocatenkantoor willen aanbevelen, aan een ieder die graag een zorgvuldige en professionele behandeling van zijn letselschadezaak wenst.

Dhr. Camps en team hebben me goed geholpen.

Klein advocatenkantoor die de tijd voor je nemen en rekening houden met je persoonlijke situatie. Veel kennis in huis m.b.t.letselschade. Ze hebben me veel werk uit handen genomen. In mijn ééntje was ik er niet uitgekomen. Een aanrader. Nogmaals Bedankt!

Beste Advocaten Kantoor van heel Nederland,

Ik werk al bijna twee jaar met Heer Camps op professionele wijze - en het is geweldig. Hij is professioneel, respectvol en ijverig. Zijn werk in Enschede als letselschadeadvocaat spreekt voor zich. Beveel sterk om contact op te nemen met Camps Advocatuur als je hulp nodig hebt bij het helpen van je letsel.

Hengelosestraat 559 7521AG Enschede

Over Camps Advocatuur

Camps Advocatuur houdt zich vooral bezig met letselschadezaken, verzekeringsrecht, sociale zekerheid en erfrechtzaken. Wij werken thans met 2 advocaten die zich daar full time mee bezig houden. U bent welkom....