Geweldige servic

Dit is onze eerste lease auto wisten niet hie het in zijn werk ging maar ben zeer tevreden over hoe ze ons geholpen hebben

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen dat je ervaring met ons positief is en dat we je goed hebben kunnen helpen bij je eerste ervaring met private lease. Veel plezier gewenst met de auto!

Alles netjes volgens afspraak, duidelijk en transparant.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze review en vele fijne kilometers toegewenst!

Een bedrijf met oog voor de klant!

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze enthousiaste reactie, veel plezier gewenst met de auto!

Uitstekend geholpen

Als nieuwe leaserijder was ik totaal onbekend met de mogelijkheden. Deze zijn keurig uitgelegd. Ook werd de overeenkomst rustig en op alle punten nog even doorgenomen en daar waar nodig, verduidelijkt. Ook advies over de te nemen auto werd objectief gegeven. Een aanrader om bij Smilease te leasen.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen dat we je bij jouw eerste lease-ervaring goed hebben kunnen helpen. We begrijpen goed dat bij de eerste keer private lease er behoefte is aan veel informatie en dat er mogelijk veel vragen zijn. We nemen graag de tijd om vooraf het concept private lease en onze werkwijze uitgebreid uit te leggen, zodat je een goed beeld kunt vormen voordat je een beslissing maakt.

Professioneel, klantvriendelijkheid en duidelijkheid

Het contact is heel persoonlijk en klantvriendelijk. De voorwaarden zijn prima. Er is een ruime keuze. Je wordt als klant ontzorgt, je hebt er zelf geen omkijken naar, behalve het tanken en dat je de auto een dag kwijt bent voor periodiek onderhoud.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze mooie review, fijn om te lezen dat je het contact als persoonlijk hebt ervaren. Onderhoud hoort er inderdaad bij, maar kan gepland worden op een moment dat het de klant past. Door de auto goed te onderhouden, is de kans dat je de auto onverwacht een dag niet kan gebruiken door technische mankementen, nihil. Veel plezier gewenst met de auto!

the best in Nederland

Alles piekfijn verteld (uitgelegd)

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor het compliment en veel plezier gewenst met de auto!

Flexibel, kennis van zaken en prima handelingssnelheid.

Leasejaar 6 is aangebroken en ik heb inmiddels mijn 2e auto via Smilease. De contacten zijn prettig en alle zaken worden snel, accuraat en met kennis van zaken afgehandeld.

• Professionaliteit medewerkers

Ongelofelijk, jaar 6 alweer! Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en veel plezier gewenst met de auto!

Goede service!

Snelle service en vriendelijk en bekwaam personeel!

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de review en voor wederom het vertrouwen in SmiLease! Vele plezierige kilometers toegewenst!

gemakkelijk in de omgang

voor zolang ik klant ben bij smilaese kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben en de afspraken na komt.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor het delen van je ervaring, fijn dat u tevreden bent. Veel plezier gewenst met de auto!

Goed te vreden en een goede prijs

• Professionaliteit medewerkers

Mooi om te lezen dat u tevreden bent, we wensen u vele fijne kilometers toe!

Ik werd netjes geholpen. De auto stond al klaar. En een mooie bos bloemen gekregen.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen, dank voor het delen van de review en veel plezier gewenst met de auto!

Zeer goed geholpen

Zie boven

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze review, veel plezier gewenst met de auto!

Uitstekend!

Prettige ontvangst, zeer behulpzaam personeel. Bij vragen altijd deskundig adequaat antwoord en advies.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze enthousiaste review en veel plezier gewenst met de auto!

Mijn eerste gedachte over leasen: Super spannend. Super goede service, hierdoor ben ik gerust gesteld. Dit bedrijf ervaar ik als zeer betrouwbaar! Wij zijn super blij met onze auto!

• Professionaliteit medewerkers

We begrijpen je eerste reactie goed, het is nieuw en je weet nog niet wat je precies kunt verwachten. De hoeveelheid aanbieders met allemaal hun eigen werkwijzen en voorwaarden maakt het ook niet eenvoudiger. Fijn om te horen dat we je gerust hebben kunnen stellen met onze service en dat je ervaring met ons zo positief is. We wensen je vele fijne kilometers toe!

Zeer tevreden!

Prachtig bedrijf en vriendelijk personeel.

• Professionaliteit medewerkers

Fijn om te lezen, dank voor het delen van jullie ervaring en heel veel plezier gewenst met de auto!

Prima ervaring.

Hele mooie leaseauto gevonden bij Smilelease. Geen opdringerige verkoper, gewoon goede uitleg over de voorwaarden en de auto. De wagen, een 1 jaar jonge occasion met nauwelijks kilometers op de teller is perfect keurig afgeleverd. Gewoon als nieuw! Zowel van buiten als ook van binnen. Willem de Vent heeft dit keurig laten verzorgen. Klasse! De aftersales van dit mooie bedrijf is ook prima in orde. Indien er nog vragen zijn wordt er snel gereageerd en alle hulp geboden. Ben erg tevreden. Had hier eigenlijk veel eerder moeten binnenwandelen. Bedankt voor de prettige totstandkoming van de deal en de service tot nu toe.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor deze zeer enthousiaste review! Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier gewenst met de auto!

net bedrijf

netjes duidelijke communicatie

Dank voor deze review!

Behulpzaam, vriendelijk en servicegericht

Fijn modern bedrijf met vriendelijk personeel! Erg blij met mijn Polo. De medewerkers van Smillease denken graag met je mee en zijn ontzettend servicegericht. Ik had korte lijntjes via Whatsapp en een reactie liet nooit lang op zich wachten! Aanrader dus.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor deze enthousiaste review en leuk om te lezen dat je ons aanraadt. We wensen je een hele hoop fijne ritjes toe met de Polo!

Prettig, duidelijk en overzichtelijk.

Heb nu mijn tweede auto via Smilelease en ben zeer tevreden.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en vele fijne kilometer toegewenst!

Fijn vdeijf met kundige mensen

Ik was onbekend met private lease. Bij smilease hebben ze me rustig alles uitgelegd en laten zien hoe het werkt. En mij enthousiast gemaakt om daadwerkelijk te haan leasen.

• Professionaliteit medewerkers

Wat een mooie review, dit vinden we erg leuk om te lezen! Als private lease nieuw voor je is, vinden we het belangrijk om alle informatie en de werkwijze samen door te nemen, zodat je een goed doordacht besluit kunt nemen. Fijn om te lezen dat je enthousiast bent geworden over private lease van SmiLease. Veel plezier gewenst met de auto!

Prima service, Auto helaas vies van binnen bij afhaling.

Bij nacontrole toch nog beschadigingen geconstateerd. Wel correct meegenomen door medewerker.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de terugkoppeling, goed dat u dit ons laat weten. Wij gaan dit terugkoppelen. Desondanks veel plezier gewenst met de auto!

Niet alles over de auto verteld, jammer

Verder goede service

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor de terugkoppeling, dit bespreken we hier en nemen we mee. Vele fijne kilometers toegewenst!

Prettig, flexibel en meedenkend

Dit is voor het eerst dat wij te maken krijgen met private lease. Het zou dan fijn zijn als je vooraf alle kosten en voorwaarden te zien krijgt. Bv je betaald per de 6e van de maand, alles van de lopende maand moet je via ideal betalen.

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de terugkoppeling! De kosten worden in de offerte en in de concept leaseovereenkomst vooraf kenbaar gemaakt. Onze voorwaarden vind je op de website, maar dat de automatische incasso om de zesde van de maand plaatsvindt, ontbrak nog. Na het ontvangen van jouw feedback, hebben we deze informatie toegevoegd. Afhankelijk van het moment waarop je de auto ophaalt, lukt het vaak niet meer om het maandbedrag van de eerste maand te incasseren. Daarom kiezen we ervoor om in de meeste gevallen voor de eerste maand een factuur te sturen die dan eenmalig met iDeal betaald mag worden.

De 2e auto voor ons hier. Super service

Onze 2e auto bij Smilease. Een hele mooie Ford Kuga. Erg blij en fijn bedrijf zaken mee te doen.

• Professionaliteit medewerkers

Bedankt voor wederom het vertrouwen in SmiLease en voor deze mooie review! Heel veel fijne kilometers gewenst.

Goede service en contact

• Professionaliteit medewerkers

Dank voor de review, fijn om te horen. Heel veel plezier gewenst met de auto!

Lange Akkers 6

9351VP Leek

Over SmiLease

Of u nu kiest voor private lease of een auto koopt, belangrijk is dat u een juiste keuze maakt en dat u achteraf gelukkig bent met uw keuze. Steeds meer mensen willen bij hun autokeuze gemak en duidelijkheid in de maandelijkse kosten. Daarom bieden wij u al jarenlang hiervoor een oplossing, namelijk private lease van SmiLease.