Prima werk geleverd!

We hebben de sloten laten vervangen, zodat we het politiekeurmerk aan konden vragen. Snel en goed werk verricht door van Rumpt.

Alle afspraken nagekomen en daarbij ook nog veel flexibiliteit getoond.

Uitstekend vakwerk geleverd en met eerste klasse materialen gewerkt. Prettige contacten met Jasper van Rumpt en zijn mannen (inclusief het meisje in de winkel!).

Snel, persoonlijk en professioneel

Het advies gesorek was erg deskundig, er werd goed meegedacht en naar ooties gekeken wat er kon. Dit rapport was erg nuttig voor een andere verbouwing. De sloten en deuren die vervangen zijn zitten er goed in en waren ook snel geplaatst het speciale glas in de deur ook. Tussentijds kreeg ik ook uodates wbt leverdata of opties die toch anders moesten. Dat vond ik het fijnst. Ik heb mijn gehele huis aangepast en Van Rumpt was een van mijn uitvoerders waarmee het contact erg prettig verliep. Ik zou ze iedereen aanraden. Groetjes Dino en Kris

Een echte ijzerwinkel. Zoals ik herriner van mijn jeugd. Ik ben 62 jaar. Sleutel bij laten maken. Een goede service, prachtige zaak. Deskundig personeel. Een aanrader . Ton ten Thije

Supergoed werk.

Goede service goed werk. Verricht.

Heel persoonlijke service!

We zijn een jaar geleden verhuisd en wonen nu om de hoek bij van Rumpt. Nooit gedacht dat we er zo vaak zouden komen: door de fijne service blijven we terugkomen. Ze denken mee, bieden alternatieven aan, nemen hun tijd en de kwaliteit van hun producten is goed. Zo wordt klussen zelfs voor een beginner leuk! Dank voor jullie goede hulp!

Uitstekende en snelle service!

Deskundig, behulpzaam, vriendelijk personeel in ruim gesoorteerde winkel!

Ik ben nu twee keer voor een miniem dingetje in deze winkel terecht gekomen. Fijn geholpen en geadviseerd!

afgehandeld

Proces verliep redelijk vlot. Resultaat niet volledig behaald

Vakwerk en hoge betrokkenheid!

Na een kennismaking bij ons thuis en bekijken van de werkzaamheden, zijn na een transparant offerte proces de werkzaamheden begonnen. Deze zijn naar behoren uitgevoerd. Waar later bleek dat de voordeur niet geheel naar behoorde functioneren stond van Rumpt de zelfde avond nog de stoep om het op te lossen. Hetgeen veel vertrouwen geeft! Ik zou van Van Rumpt Specialisten absoluut aanbevelen.

Het onderdeel wat ik zocht was er niet maar wel een oplossing.

Ik zocht een asklemring van 8mm, deze was er niet. Maar de verkoper had wel een oplossing, bedankt voor het meedenken.

Van Rumpt levert goede producten, advies en snelle service.

Van Rumpt gevraagd om een werkbare veiligheidsslot te leveren voor de woning van onze 85 jarige moeder. Zij hebben snel gereageerd op de aanvraag van een prijsopgave en hebben naar volle tevredenheid de installatie op korte termijn geregeld.

Afspraak snel gemaakt, goed geholpen, goede financiële afwikkeling

goede en snelle service

prima en vriendelijke monteur die heel precies het probleem heeft opgelost.

Heel goed en professioneel

Ik was blij dat op korte termijn enkele werkzaamheden konden worden uitgevoerd ! De medewerkers waren kordaat en vakkundig ! Ik ben blij met het resultaat! Ook het goede advies mbt veiligheid en kwaliteit heeft meegespeeld te kiezen voor fa. Van Rumpt..

Vakbekwaam en betrouwbaar

Al meerdere keren van diensten gebruik gemaakt in ons huis en in de winkel tot nu toe altijd geslaagd en deskundig advies gekregen.

Aan iedereen aan te bevelen

Vanaf eerste contact tot laatste momenten van installatie en oplevering een prima ervaring gehad met Jasper en zijn team. Extra dank gaat uit naar Chander die met zijn professionele instelling een top werk resultaat heeft afgeleverd

Waar vind je dit nog…

Op zoek naar slechts 1 boutje en moertje m3, als service zo meegekregen. Hartstikke bedankt hiervoor, jullie zijn een volgend bezoekje zeker waard!

Super geholpen bij van Rumpt met artikel gekocht bij bouwmarkt dat onvolledig was voor mijn klus.

De bouwmarkt levert me een artikel. Mijn klus wijkt net even af van de standaard. Wat nu? Dan maar terug. Maar. De bouwmarkt kan het extra ringetje niet leveren. Balen. Weggooien dat artikel? Goddank dat juist de materiaal specialisten van Van Rumpt dat binnen een minuut wel konden leveren. En zonder een sneer of blik van "dat kon je toch weten". En dat terwijl ik het wel wist. Wil ik een echt goeie biefstuk dan weet ik toch dat die van de supermarkt eigenlijk steeds weer taai is. Vraag je vakslager eens om een echt goed stuk vlees en het valt nooit tegen. Ik help dus mee die kleine bakker, die laatste schoenmaker om zeep te helpen. Of die gereedschappen specialist als Van Rumpt, die de gekste dingen heeft liggen. Ik gun ze in ruil alles waarvoor ik normaal naar de bouwmarkt ga. Kwaliteit , vakkenis en echt goeie tips bij de toepassingen.

Twee jaar geleden lieten wij door van Rumpt sloten plaatsen. Dat is naar alle tevredenheid gebeurd. Recent kregen wij onze deur niet op slot. Een afspraak was zo gemaakt. Uiteindelijk hoefde van Rumpt niet langs te komen en hebben zij ons telefonisch en per app geholpen het probleem zelf op te lossen. Zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar en adequaat advies.

op tijd en conform afspraken, keurig werk

kundige beoordeling, duidelijke offerte, werkzaamheden conform afspraak en netjes

Mooi op tijd en goed werk!

Ik ben heel tevreden: vriendelijke communicatie, aardige monteur en hij heeft heel netjes gewerkt. Enige punt was dat de monteur geen mondkapje op had bij ons binnen, en dat had ik in deze tijd wel prettiger gevonden.

Zeer deskundig advies en goed meedenkend met de vraagstelling.

Het ging om een PKVW advies. Er werd ruim voldoende tijd genomen om ter plaatse de situatie op te nemen en te bespreken. Vervolgens werd een duidelijke offerte opgesteld. Ook werd goed geadviseerd over het raadplegen van andere bronnen i.v.m. onderdelen die door anderen uitgevoerd moesten worden. Op het moment van dit oordeel was nog geen PKVW certificaat uitgegeven. Dit hangt af van een nog te realiseren onderdeel door een aannemer. Ik ga ervan uit dat het regelen van het certificaat goed zal worden geregeld.

Valmanschap met goede en snelle service.

Van begin tot het eind goede communicatie, service en producten. Compleet advies waarbij er goed rekening wordt gehouden met onze wensen. Van Rumpt specialisten zijn flexibel en betrouwbaar. Komen afspraken na en zelfs vanuit het buitenland kan je ze bereiken indien zich een " noodgeval" voordoet.

Snelle, vakkundige service

Jasper van Rumpt is vakkundig, klantvriendelijk en snel ter plaatse. Ook het Politiekeurmerk Veilig Wonen heeft hij van advies tot het eindelijk verkrijgen van het certificaat keurig voor ons geregeld.

Amsterdamsestraatweg 353

3551CJ Utrecht