Voor veiligheid in huis

Prima en snelle service. Zowel voor onze veiligheidssloten als voor onze sleutelkluis.

Betrouwbaar, snel en goed

Erg blij met het advies en de service

Goede kwaliteit!

Zeer tevreden met de service!

toppers

Laten plaatsen van nieuwe deuren met nieuwe sloten. Snel geleverd en snel geplaatst, erg netjes werk afgeleverd. Dank VanRumpt!

Behulpzaam en flexibel!

Tot nu toe erg goede ervaringen met Van Rumpt Specialisten. Ze zijn erg behulpzaam, flexibel en zijn eerlijk over welke diensten passend zijn bij je probleem. Bij Van Rumpt zetten ze die extra stap.

Effectief en veelzijdig

Van Rumpt bied een breed assortiment van producten en diensten. Je kan altijd op goed advies rekenen. Werkzaamheden worden kwalitatief goed en snel uitgevoerd.

Achterdeur veilig gemaakt

De mensen van Rumpt moesten mijn achterdeur flink onderhanden nemen omdat ik het bestaande slot wilde laten vervangen door een veilig slot met meerpuntssluiting. Dat hebben ze netjes gedaan. Ook de oude slotgaten keurig afgedicht, nieuwe anti-inbraakstrip (eigenlijk niet nodig met zo'n goed slot) geplaatst en tochtstrips. De deur was scheefgezakt en is flink wat bijgeschaafd en opnieuw afgehangen zodat het niet meer tocht. Erg blij mee. Warm en veilig.

Duidelijk en eerlijk advies en goede montage met prettig personeel

Bij de inspectie in huis en bij bezoek aan de winkel hebben we een duidelijk en eerlijk advies gekregen. De uitvoering was uitstekend door de goede montage met prettig en vakkundig personeel.

Perfecte service.

Goede ervaring met Van Rumpt. Kwamen snel kijken naar slot probleem; goede service. Kijken mee naar beste en goedkope oplossing.

Snel en goed werk voor een schappelijke prijs

Snel opgepakt en uitgevoerd zoals afgesproken

uitstekende service

prima personeel, alleen soms lang wachten

Super vriendelijke mensen, heel snelle service!

Had mezelf buitengesloten. Nadat ik van Rumpt gebeld had ( ik was bekend met ze omdat ik al eens in de winkel geweest was, toen fijne service), kwam er iemand vrij snel mijn kant op. Hij heeft t één en ander uitgeprobeerd tot hij t gefixt had en ik weer naar binnen kon. Ze rekenen een betaalbare prijs, geen torenhoge tarieven zoals je wel eens op internet ziet. Al met al was ik er blij mee.

Goed.

Snelle service, duidelijke offerte en werk vakkundig uitgevoerd.

Prima !

De deur is prima afgesteld sluit gemakkelijk! Heel aardige monteur (Dolf) ,geen tocht meer , Wij zijn heel tevreden !

Goede kwaliteit en advies

We hebben de sloten laten vervangen en tocht trips laten plaatsen Goede service, deskundig advies en vakwerk bij het plaatsen

Een duidelijk verhaal over de mogelijkheden van extra beveiliging. Ik kreeg soms ook te horen dat bepaalde oplossingen niet echt nodig waren in mijn situatie en dat voelde goed, dat er niet alleen naar verdiensten werd gekeken Verder hebben ze de wel noodzalijke aanpassingen prima uitgevoerd. Aardige mensen

Prettige communicatie, heldere uitleg, nette afwerking

Na een scan van het hele huis is een duidelijke offerte opgesteld met goede advisering om de sloten van ramen en deuren in het hele huis in orde te maken. Inplanning van het werk gebeurde vlot en het werk is daarna ook netjes afgehandeld.

Ik ben heel tevreden.

Zoals bij eerdere contacten heb ik ook dit keer Van Rumpt ervaren als klantvriendelijk en de professioneel op vakgebied. Mijn enige lichte kritiekpunt is de wat lange wachttijd voor de opdracht was uitgevoerd.

Super geholpen, snel en meedenkend!

Van Rumpt was snel en wist precies wat we nodigen hadden. Top bedrijf!

vriendelijk en kundig

Ik ben echt heel vriendelijk en kundig geholpen en kan iedereen die zoekt naar een specialist van harte aanbevelen van Rumpt te bellen.

Niets anders dan lof voor de verrichte werkzaamheden

Graag wil ik jullie een compliment geven voor het getoonde vakmanschap (zeker bij het herstellen van de kozijnen), de accuratesse waarmee gewerkt wordt (met name bij het plaatsen van de duetdeur, wat voor de monteurs een nieuw fenomeen was), de prettige samenwerking, de deskundige informatie en de juiste en tijdige communicatie. Wat dat betreft zouden jullie de Gouden Leeuw of in ieder geval een warme douche verdienen. Niets anders dan lof van onze kant.

Kwaliteit en snelle service

Er wordt goed meegedacht en gekeken naar wat het beste past. Heel duidelijk gaat men voor het best passende en niet voor het duurste. Als iets niet nodig is dan zegt men dat ook

Meedenkend en rijkt zelf (goedkopere) alternatieven aan

Hoe vaak denk je na over deurklinken? Wij niet zo vaak, maar Jasper doet dat dagelijks. Hij denkt mee in het realiseren van het plaatje dat je voor ogen hebt en heeft veel varianten hangen zodat je het ook meteen kan zien en voelen. Bij ons legde hij ook alternatieven voor die goedkoper waren zodat we een goede keus konden maken. Het plaatsen van onze nieuwe voordeur en de nieuwe sloten is vakkundig gedaan. Wij hebben een heel positieve ervaring met Van Rumpt.

goed advies, breed assortiment

Ik ben tevreden met de installatie en de kennis en kunde van de monteur.

Ondanks dat wij wat bij het plaatsen van de apparatuur 2 dagen een monteur in huis hebben gehad in plaats van 1 dag, ben ik tevreden over hoe de monteur te werk is gegaan. Nette werker , kundig en vriendelijk. In het begin een klein probleem gehad met het in gebruik nemen van deze installatie doordat er iets niet helemaal in orde was ( update van de firma achter de schermen). Dit is echter keurig opgelost en geregeld . Vriendelijke groet

Amsterdamsestraatweg 353 3551CJ Utrecht