Een prachtige reis met een goede , vriendelijke chauffeur ,in een woord “geweldig “ !

Inderdaad een goede service en een vriendelijke buschauffeur vooral Peter Hiemstra .

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Goed hotel, goede chauffeur

Reis oberwiesenthal , reis zijn hoofdzakelijk voor ouderen, hebben veel vrije tijd in deze plaats, moeilijk bereikbaar. Misschien een andere plaats waar men wel fatsoenlijk de vrije tijd kan invullen. Voor Praag misschien een optie om hier een citytour te houden i.p.v dure gidsen in te huren. Cummunicatie, vooraf afspraken maken, zoals plaats reserveren en dit later door mevrouw ter Beek zodanig wordt weergegeven middels een telefoongesprek en mail, dat we hebben overwogen om de reis te annuleren. Ook doet bijna niemand mee aan het rouleren, dit ouderwetse gedoe afschaffen, want dit heeft op deze reis veel ergenis bij ons veroorzaakt en heeft duidelijk een stempel gedrukt. Dan wil ik ook nog een positieve noot vermelden. Chauffeur Karel, is voor uw bedrijf goud waard, Anja was een perfekte aanvulling en de plaatselijke gids was ook goed. Ons email adres hieronder is fout, moet zijn karelenastridgp@gmail.com. met vriendelijke groet. Tele

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Alles was goed!

Beste mensen, sorry,dat ik nu pas reageer. Ik ben positief over de reis: goede chauffeur/ reisleider. De lokatie,het hotel, was geweldig: keurig en goed hotel.Vriendelijk personeel, het eten was super, ruime keuze en zag er zeer verzorgd uit. Hotelkamers zagen er goed en verzorgd uit, tijdig schone handdoeken e.d. Een klein minpuntje: de heenreis was ,voor mij, vermoeiend. Daarbij komt dat de vrije dag,die genoemd werd, niet de 2de dag werd gegeven. Vanwege het extreme warme weer ,35 graden, was een vrije dag ,de 2de dag, heel erg welkom geweest.Het was voor mij een hele zware dag. Jammer. Ik heb veel lof voor jullie organisatie.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Dit was onze 1e verre busreis . Het was een perfecte reis, veel informatie onderweg gehad van karel. Verder een rustige en goede chauffeur.Elke dag werd duidelijk verteld waar we de volgende dag heen gaan en de tijd van vertrek. Verder hebben we prachtige dagen gehad .Onze chauffeur was vriendelijk niks was hem teveel ,en de service in de bus wat betreft koffie thee frisdrank bier en wijn was klasse

• Excursies N.v.t.
  • Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Prachtige reis met historische hoogtepunten!

Alles goed geregeld en een gemoedelijke sfeer. Prima chauffeur/reisleider. Comfortabele touringcar, kortom ter Beek reizen is ons uitstekend bevallen en voor herhaling vatbaar!!!!

Mooie reis ,goed hotel , ervaren chauffeur

De reis was prachtig , de accomodatie ook , maar het eten wat minder. De ervaren chauffeur bracht ons op de mooiste plekjes

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

mooie reis en een prima chauffeur

Het was een prima reis, alleen een opmerking in het hotel moest men douchen in bad wat voor mijn vrouw niet te doen was, ik denk dat voor meerdere mensen van het reisgezelschap gold. Het reisgezelschap bestond hoofdzakelijk uit oudere mensen en dan is een bad niet handig.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Fijne reis, goede chauffeur en alles goed geregeld.

Een goed in elkaar gezette reis

• Reisbestemming Oostzee, Rügen & Stralsund - 8 dgn

Prachtige reis, goede chauffeur/reisleider correct en ervaren

Davos, prachtige omgeving met zijn hoge bergen met nog veel sneeuw prachtige natuur. Schitterende plaatsjes en echt genoten van de in het programma opgenomen treinreizen

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Mooie reis in ontspannen sfeer, goede verzorging en vriendelijk personeel

Positieve ervaring.

• Reisbestemming Oostzee, Rügen & Stralsund - 8 dgn

Leuke reis met een vriendelijke attente chauffeur

Prima reis

• Reisbestemming Oostzee, Rügen & Stralsund - 8 dgn

Hele fijne reis, wel erg enerverend

Een paar dagen extra om tussen de excursie ook even rust en tijd voor iets anders te hebben. Karel was een geweldige reisleider

Alles prima geregeld

• Reisbestemming Chalet vakantiereis Karinthië - 10 dgn

Goede service , vriendelijk personeel, mooie bussen!

Chauffeur behulpzaam, voldoende pauzes, mooie hotels

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Competente reisleider/chauffeur ,mede ,daardoor een mooie reis !

De kamer was prima , op de derde verdieping. Het bleef er s’nachts warm ,dat was wat minder . .Het ontbijt en dinerbuffet waren prima verzorgd! . De excursies waren interessant Alleen jammer dat je geen kopje koffie of thee op je kamer kon maken !

Super verzorgd

Wij hebben deze vakantie als zeer verzorgd en met een uitermate kundig chauffeur ervaren. Duitsland is voor ons Twentenaren erg bekend, daarom was deze reis niet zo spectaculair. (bv Schotland is meer andere cultuur/natuur)

• Reisbestemming Oostzee, Rügen & Stralsund - 8 dgn

Mooie reis met prima service en een goede chauffeur

• Reisbestemming Oostzee, Rügen & Stralsund - 8 dgn

Goed verzorgde en complete reis

Degelijke reis met alles inbegrepen; Twentse mentaliteit en kwaliteit staan hoog in het vaandel

Goed verzorgde reis.

Goede verhouding prijs / kwaliteit. Geen verrassing bijkomende kosten.

Prima hotel

Een goed hotel vriendelijk personeel en het eten was prima

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Een geweldige vakantie.

We hebben een heerlijke vakantie gehad een goed verzorgd hotel en goed verzorgde maaltijden . De chauffeur was een vriendelijke man die probeerde het iedereen naar de zin te maken . Hij gaf veel uitleg onderweg en naar de excursies een dvd om het nog nader toe te lichten . Hij deed het geweldig.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

uitstekend

Prachtige reis, hele fijne chauffeur leuk gezelschap en een prima hotel

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Alle goed geregeld, mooie omgeving, genoten

Alle goed geregeld, mooie omgeving, genoten

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Graag wel of niet rouleren. Dan hele bus en bij het begin aangeven. Zoals bij Villeroy en Boch konden we niet koffiedrinken wat niet bekend was bij de chauffeur vanwege een verbouwing Het buffet in het hotel ging niet door vanwege het feit dat daar 14 dagen eerder iemand van de trap gevallen was Dit zijn klenigheden maar wekken bij sommige mensen irritatie op

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Het was een heel prettiger reis

Het was een prettiger reis wij hebben veel gezien

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse touringcars zoals een VIP-touringcar, rolstoeltouringcar en een dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.

Filter op Taal