Prima verzorgde reis naar een prachtige omgeving

Zeer mooie reis met een leuke groep mensen.

Alles perfect geregeld.

Heel veel gezien, goed geregeld, goede hotels,goede chauffeur en gids.

Verwachtingen zijn niet uitgekomen

1: De beloofde rondleiding in het Reichtstag ging niet door. Dit was, volgens de chauffeur, al bekend omdat er geen groepen meer werden toegelaten. Wij kregen dit s' avonds voor vertrek te lezen via mail. 2: Door de vele files ging de licht tour niet door op vrijdag. Zaterdagavond wel, maar veel te druk, weinig gezien. Viel erg tegen. 3: Prima, duidelijke en goede gids, prachtige stad. 4: Chauffeur was capabel , rustig en erg vriendelijk. . We hebben , dankzij de 1e tegenvallers op vrijdag, erg genoten. Hotel was ook prima, dichtbij, en kamers ook prima.

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

Zeer tevreden, maar heen en terugreis is lang

Ter plekke mooie plaatsen en steden bezocht. Genua, niet de moeite waard op de manier zoals wij die bezocht hebben. Onze complimenten aan chauffeur Peter.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

fijne vakantie gehad, veel mooie dingen gezien

De busreis 2 dagen heen en terug was intensief. Verder een leuk gezelschap en begeleiding van de chauffeur. Complimenten voor zijn stuurmanskunst.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Zeer goed georganiseerde reis.

Genoten van deze reis naar de Bloemenriveira/Cote D'Azur. Mede ook dank zij het mooie weer een fantastische reis gehad. Veel bezienswaardiheden gezien maar toch niet te vol gepropt. Goede ingehuurde Nederlandstalige reisbegeleiding. Top chauffeur en zijn begeleiding!! Hotel vond ik voor de rest prima maar het eten was meestal niet warm meer en alles had een vlakke smaak wat ik eigenlijk in Italië niet verwacht.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Allemaal super geregeld, alleen een opmerking over het hotel

Het ontbijt en het diner in het hotel viel ons een beetje tegen voor een 4 sterren hotel. De ligging van het hotel was super.

Ik vond het grandioos

Ik ben al vaker met ter Beek reizen mee geweest , en iedere keer sta ik er weer versteld van zo goed als hun de reizen hebben geregeld. Mijn complimenten, ook aan de chauffeur. Groetjes Maria.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Heel mooie vakantie gehad.

Geweldige chauffeur tevens reisleider. Alles goed geregeld en duidelijk alles uitgelegd en geregeld.

keurig

perfect

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Adventsreis Berlijn – 3 dagen.

Het was een prima georganiseerde reis met een gezellige goed rijdende chauffeur.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Fijne chauffeur zeer meedenkend met de reizigers mooie hotels op goede locaties prachtige tochten

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Het was een mooie. Zeer goed verzorgt.

Het was een hele leuke reis. Fijne chauffeur. Ontzettende goede gids, die vol passie kon vertellen over Berlijn. Iedereen bleef ook aangehaakt bij zijn verhalen. We hadden een fijne chauffeur. Alleen de 2e chauffeur was geen prettige man. Hij gaf onze chauffeur een trap na, toen die de sleutels ophaalde uit het hotel. Dit was niet Ter Beek waardig. Dit had ik al aangegeven aan de telefoon.

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

Berlijn is een indrukwekkende stad

Lieve chauffeur, eerste dag niet alles duidelijk. Lichtjes tocht wss een tegenvaller, vanuit de bus weinig te zien. Verder was alles goed geregeld. Gezellige mede vakantiegangers. Top hotel. Berlijn is een mooie, indrukwekkende stad

Mooi Berlijn

De heenreis duurde iets te lang vanwege files en ongelukken, waardoor we om moesten rijden. Het was een super hotel in Berlijn, een goede gids in Berlijn. De lichttoer was erg mooi. Onze chauffeur Gerrit was een geweldige goede rijder, en deed alles om de mensen tevreden te stellen. Dus al met al een geweldige reis naar Berlijn.

• Reisbestemming Berlijn - 3 dgn.

Berlijn is een prachtige stad, toch nog genoten.

We hadden pech met de heenreis, deze duurde lang ivm files. we zijn om 6.15 uur vertrokken uit tubbergen en waren rond 16.30 uur in Berlijn. Dat is 10 uur. savonds zou er een lichttour zijn maar die werd verzet naar zaterdagavond. zaterdagavond was het echter zo druk dat we weinig tot niets gezien hebben. jammer van de tijd. zaterdagochtend de rondtour was prima met goede reisleiding. jammer dat de Reichtstag niet doorging. szondags verliep de reis prima en Potsdam en Sansouci waren prachtig. we hebben dus door pech veel gemist, terwijl we er wel voor betaald hebben. heel jammer. De chauffeur kon hier echter niets aan doen.

Geweldig....

Een hele mooie reis, respect voor de chauffeur , rustig voor zijn stuurkunst. De gids die er dag 2 en 3 bij was kon heel goed vertellen en wij hebben daardoor veel gezien.. Ik zou deze reis zeker aanraden.

Goed verzorgde reis

Gerrit, onze chauffeur van de Berlijnreis: een hele goede en plezierige man. Wil het de gasten het zo aangenaam mogelijke maken en dat is hem gelukt. Het is jammer dat er verwachtingen (in de reisfolder) worden gewekt die naderhand niet waar gemaakt kunnen worden. Denk aan het bezoek van de Reichstag in Berlijn.

uitstekende reis

mooie reis prima chauffeur

Mooie reis

Helaas de eerste gehele dag in de bus gezeten ivm file. Doordat we laat aan kwamen ging de licht tour niet door maar werd verplaatst naar zaterdag. Maar zaterdag stond heel Berlijn vast met auto's dus de licht tour lukt bijna niet en hebben we weinig daarvan gezien. 1 dag voor vertrek kregen we bericht dat het bezoek aan het reistag gebouw niet doorging....dat was jammer. Het Hotel was perfect met een super mooie ligging.

Fantastische reis

Een geweldige vakantie gehad. Hotel Berghof in Mayerhofen is echt een aanrader geweldig ontbijt en heerlijk avondeten,kamer was ruim en schoon. De excursies waren heel mooi en we hadden aan Martijn Lohuis een geweldige chauffeur. Zou terbeekreizen echt aanraden.

Geweldige reis

Hele mooie reis, fijne chauffeur. En prachtig weer maar dat kunnen jullie niet regelen.

Super mooie vakantie.

Heel veel mooie dingen gezien , en daarbij een geweldig goed hotel.

goed verzorgde reis

Hele fijne reis met leuke mensen, eten goed geregeld en mooi hotel. leuke buschauffeur, erg mooie plekjes gezien en ik zou het aan iedereen aanraden.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

hotel was zeer goed martijn was zeer goede chauffeur en reisleider in 2018 zijn wij ook naar de almatrieb in mayerhoven geweest toen was het wel goed nu was het helemaal niets weinig plubliek een groepje muziek verder niks en bijna geen koeien wij hadden speciaal deze reis gemaakt om nog een keer zoals het in 2018 was weer mee te maken dus dat is op een grote teleurstelling uitgelopen dus dit is de laatste keer dat wij in mayerhoven zijn geweest

Over Ter Beek Reizen