Perfect!!!!!

Vanaf het moment dat we bij de garage in Tubbergen zijn ingestapt, hadden we vakantie. Alles is met zorg geregeld. Gezellige kundige nette choufeur.. Goed hotel. Leuke afwisselende excursies. Gewoon een geweldige vakantie gehad. Top!!!! Nu

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Het was een mooie reis en een uitstekende begeleiding!!

In de bovenste zin spreekt alles uit

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Mooie reis Zillertal, goede excursies,rustige ervaren chauffeur.

Een puntje wat betreft touringcar, zouden de ramen ook ontspiegeld kunnen worden.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Reis en activiteiten goed.

Plezierige reis goed hotel en leuke activiteiten . Min punt voor mij /ons is om verplicht bij het ontbijt en het diner bij dezelfde personen aan te zitten. Vrije tafel schikking is een pre voor ons.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Evt mogelijkheid telefoon, stekker, opladen in de bus

Goed tot prima.

Goede en rustige chauffeur; tevens een goede reisleider. Hotel, eten en kamer prima. NB: Door elke ochtend het menu voor die avond te moeten kiezen was er een vaste tafelbezetting hetgeen impliceerde dat je steeds met dezelfde mensen aan tafel zat en er geen mogelijkheid was eens met andere reisgenoten aan tafel te zitten.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Prima verzorgde reis en een zeer goede reisleider, van harte aan te bevelen.

Alles is positief maar toch wil ik een paar opmerkingen maken. 1. De kamers waren voorzien van een bad voor zover ik het nagevraagd heb maar de meeste mensen van ons gezelschap zijn wat op leeftijd en dan is een bad moeilijk en gevaarlijk en is een douche veel makkelijker in het gebruik. 2. Wij vinden het prettig om aan tafel bij het eten met diverse medereizigers in contact te komen, aangezien je bij het ontbijt reeds moet doorgeven wat je als maaltijd wilt gebruiken blijf je steeds aan dezelfde tafel zitten met dezelfde mensen. Maar voor de rest alles prima je moet mijn opmerkingen ook plaatsen opbouwend. Groeten Jan en Lidy Meinders

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Deze reis niet willen missen.

Bijzonder, goed geregeld, hotel goed, waardering voor chauffeur Hans Veldman. Mijn vrouw was met de rollator, geen probleem, Hans stelde haar steeds gerust en is overal geweest ,we werden goed begeleid zelfs naar de hoogste top en daar in de verse sneeuw gelopen, dat was heel mooi. Ook andere excursiedoelen hebben we allemaal kunnen bezoeken. Hans nogmaals bedankt. Maar ook ter Beek bedankt voor de mooi verzorgde reis. Groetend, Jan en Annie Busscher .

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Geweldige reis, goede chauffeur mooi hotel en s'avonds mooie muziek. We hebben erg genoten!

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Fijn hotel. Lange reis. Met maar 2stops.excursie,s zijn vaak hetzelfde ,als je vaker in dit gebied k

We vinden de service en het eten minder dan enkele jaren geleden in het hotel. Ni et meer de Oostenrijkse gastvrijheid en vriendelijkheid. De omgeving van mayrhoven is zo mooi , waarom dan uitwijken naar rattenberg Innsbruck en vipiteno. We hebben daarom ook wat dagen ons eigen plan getrokken om echt in de bergen te zijn .

Geweldig !!!!!!!

Goede chauffeur / reisleider en geweldige excursies !!!

Mooie reis.

Een prima verzorgde reis met als standplaats Mayrhofen waar veel valt te beleven. Het uitstekende hotel Berghof waar alles goed was geregeld. Ook dank aan onze uitstekende chauffeur Hans Veltmann die ons bij de dagelijkse uitstapjes veel heeft laten zien en verteld.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Zijn erg tevreden en hebben een hele mooie vakantie gehad

Klasse werk geleverd kijken uit naar volgende reis

Mooie vakantie

Fijne vakantie in Mayerhofen, prima chauffeur en reisleider Mooi hotel en lekker eten.

Een mooie week

Een goede reis met goede reisleider

Leuke reis gehad

Was nog nooit in Tirol geweest, Ter Beek reizen heeft een goed en gevarieerde reis. Alleen jammer dat er zoveel spiegeling zit op de binnenkant van de ruiten in de bus.

geweldig

goed verzorgde reis

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

In het hotel is het moeilijk om te douchen, Je moet douchen in het bad. Zonder hulp kun je er niet en niet uit komen. De ramen in de bus rechts en links spiegelen te veel.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn

Jammer dat de natuurtocht Schlegeis Stausee niet doorging. Reis naar Brenner-onder de Brenner autobahn met prachtig uitzicht niet doorgegaan-. In Vipitino-te veel tijd- In Innsbruck ook te veel vrije tijd. De chauffeur heeft -behalve de dag naar Gerlos met de Krimmlerwatervallen - weinig verteld. Heel jammer dat de bus stuk ging (overmacht)

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen