Goed georganiseerd

hele mooie reis gehad 8 dagen mayerhoven goed gezelschap hele leuke en goeie chauffeur. Heel veel mooie excursies gehad.goed verzorgd.

fantastisch

heeft geen verdere omschrijving nodig.

Geen op of aanmerkingen

Een prima en goed bedrijf uit stekende service

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Vanaf het begin: geweldig.

Fantastische chauffeurs/chauffeuse. Goede hotels.in een woord: TOP.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Geweldig hotel en mooie excursies.

Het hotel was mij al bekend van vorig jaar en meer dan de moeite waard om weer te gaan! Mooi hotel, heerlijk eten en een schitterende wellness. Ook de excursies zijn afwisselend en mooi. Onze chauffeur Nicole was erg flexibel in het bedenken van alternatieven als er iets niet door kon gaan i.v.m. het weer e.d. Een TOP chauffeur!

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

De reis is erg lang. Maar het was het meer dan waard. Onze chauffeusse, Nicole, reed voortreffelijk. Het hotel was super. Uitstekend ontbijtbuffet en heerlijk dinerbuffet. De Almabtrieb in Ried was een feestje om mee te maken. De excursie's waar ik aan deel heb genomen waren prima.

Super vakantie

Een hele mooie vakantie , goede reisleiding , goed hotel, veel gezien , zeer aan te bevelen.

We hebben genoten

Comfortabele bus,prima chauffeur Goed hotel, eten was goed, leuk gezelschap.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Zeer mooie Reis en goed verzorgd

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Leuke reis, aardige chauffeur, leuk en gezellig reisgezelschap. Nadeel, dat we steeds bij dezelfde mensen aan tafel moeten zitten. Vind rouleren leuker.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

een ergb mooie reis .goed georganiseerd

een erg afwisselende reis en vele mooie dingen in oostenrijk gezien.je had ook tijd genoeg om zelf wat te doen. de buschauffeur is erg aan te bevelen.goede uitleg en erg geschikt vvo dit vak.het voordeel van ter beek reizen is dat je mensen ontmoet uit twente.het hotel en eten was erg goed.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Mooie vakantie gehad, maar weer in bijgebouw en dat vind ik een nadeel..

Zie hierboven

Uitstekend verzorgde reis.

Zeer ervaren en prettige chauffeur. Mooi en gevarieerd programma. Twee halve dagen vrije tijd is prettiger dan een hele. Zeer goed hotel en overvloedige gevarieerde maaltijden. Vaste tafelschikking voor nadere onderlinge kennismaking minder geslaagd. Verder niks dan lof.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Mooi Hotel, Heerlijke kamer. Mooi ruim en zeer schoon. Pluim voor de schoonmakers Het eten vonden we minder. Voorgerecht was prima en het nagerecht ook. Maar het hoofdgerecht vonden we merendeels niet lekker. En te weinig keus in vegetarische gerechten.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Een schitterende reis door een mooi stukje Oostenrijk

De reis was prachtig. (Zoals de reizen van Ter Beek Reizen zijn). We zaten in een mooi hotel met prima eten. De excursies waren mooi en ik vond vooral het bezoek aan de gletsjer een fantastische belevenis. Het bezoek aan het kasteel van Tratzberg was ook zeker de moeite waard.

Als verwacht!

Voor ons de eerste keer met Ter Beek, prima bevallen.

Een TOP vakantie

Het hotel was geweldig uitgebreid met een super de luxe wellness. Het eten was prima en heel gevarieerd. Er waren mooie en afwisselende excursies. De almabtrieb was wel het hoogtepunt van deze reis. Chauffeur Martijn deed het geweldig. Hij moest onverwacht deze reis overnemen maar heeft zich uitstekend voorbereid en reed ons overal veilig naar toe. Zijn slogan was "ALLES KOMT GOED" en dat wàs ook zo! Hij zorgde voor een verrassend optreden van 5 accordeonisten, waaronder collega Bertus. Tenslotte hadden we prima weer, op één dag na, dus.....een TOP vakantie!!

prima reis

Martijn, goede chauffeur vertelt ook onderweg enige bijzonderheden over steden en landschappen. Het Berghofhotel is een goed hotel, de kamers zijn schoon en netjes maar kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het ontbijt is goed verzorgd, het lopende buffert heeft voor een ieder wat wils. Het diner viel af en toe iets tegen, maar het dessert was uitstekend.

Alles was uitstekend geregeld

We hadden een perfecte chauffeur

Prima verzorgd zoals altijd

Het enige min punt is de lange zit tijdens de reis. Zal moeilijk op te lossen zijn door de verplichte rust pauzes. Korte stops tussendoor zou fijn zijn.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

eerste vakantie per bus en geweldig goed bevallen. Fijne reis, zeer goede en leuke chauffeurs. Hotel zeer goed met prima ontbijt/diners. Excursies prima en afsluitend diner zeer goed. Ook de medereizigers waren overwegend leuke mensen. Kortom een fantastische vakantie gehad. Complimenten aan beide chauffeurs, Martijn had nog gezorgd voor een muzikale verrassing op de laatste dag.

Geweldig veel gezien

Overtrof mijn verwachting alles goed geregeld Mooi en goed hotel

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Mooie reis en het weer maakte ook veel goed.

Een opmerking betreft de indeling van de tafels in het hotel . Er wordt verwacht dat je de hele week aan dezelfde tafel plaats neemt ,en met dezelfde personen . Onze voorkeur is om eens te wisselen ,dan heb je ook eens andere gesprekken en leer je meer mensen wat beter kennen . Ook in de bus was het dit jaar dezelfde plek dit is begrijpelijk in ver band met de Corona .

Zoals altijd een 10

Alles al gezegd met een 10. Wat misschien een idee is: dat de chauffeur aangeeft dat er geen broodjes worden meegenomen met het ontbijt. De rolletjes boterhamzakjes werden uit de handtas gehaald. Persoonlijk vind ik dat niet kunnen. Op naar de volgende reis.

Was weer een mooie reis

Zo genoten van alles