Fantastische reis

Een geweldige vakantie gehad. Hotel Berghof in Mayerhofen is echt een aanrader geweldig ontbijt en heerlijk avondeten,kamer was ruim en schoon. De excursies waren heel mooi en we hadden aan Martijn Lohuis een geweldige chauffeur. Zou terbeekreizen echt aanraden.

Geweldige reis

Hele mooie reis, fijne chauffeur. En prachtig weer maar dat kunnen jullie niet regelen.

Super mooie vakantie.

Heel veel mooie dingen gezien , en daarbij een geweldig goed hotel.

goed verzorgde reis

Hele fijne reis met leuke mensen, eten goed geregeld en mooi hotel. leuke buschauffeur, erg mooie plekjes gezien en ik zou het aan iedereen aanraden.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

hotel was zeer goed martijn was zeer goede chauffeur en reisleider in 2018 zijn wij ook naar de almatrieb in mayerhoven geweest toen was het wel goed nu was het helemaal niets weinig plubliek een groepje muziek verder niks en bijna geen koeien wij hadden speciaal deze reis gemaakt om nog een keer zoals het in 2018 was weer mee te maken dus dat is op een grote teleurstelling uitgelopen dus dit is de laatste keer dat wij in mayerhoven zijn geweest

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Alles was tot in de puntjes geregeld

Hele mooie reis gehad met perfecte begeleiding.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Wij hebben een fantastische reis gehad. Alles was perfect. ( het restaurant mag het diner wel beter/ gemakkelijker omschrijven, bijna niemand weet wat er bij het hoofdgerecht bedoeld wordt. Regelmatig geprobeerd om op google uit te vinden wat er bedoeld wordt)

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Goed. Alleen eind diner. Zeer jammer. Werd slecht aangevuld. Voorbeeld dessert. Met 11 personen 1 bord ijs. Ze vroegen of we ..nog ijs wilden. Ja aub. Werd aan tafel naast ons gevraagd of ze .nog ijs wilden,antwoord was nee. Ze waren nog aan het eten. Werd bord met nog beetje ijs bij ons neergezet.

Prima reis

Mooie reis, goede accomodatie, maar uitleg chauffeur en hotel had iets beter gekund. Verder was alles prima.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Een bijzonder mooie week, veel gezien en alles goed geregeld

Zoals hiervoor gezegd. Wat minder fijn en praktisch was is het in een bad moeten douchen. Voor de rest prima in orde allemaal. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Reis was prima Eten super geweldig. Iets minder voor ons geen probleem. Onze kamer was perfect. Alleen douche in bad gevaarlijk voor ouderen. Een paar kleine puntjes. Televisie. Zender informatie. Informatie Wifi .Wel was informatie en hulp bij receptie goed .. Aantal puntjes op papier hierover zou wenselijk zijn.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Top reis. Top chauffeur en Top Hotel.

Het was een super mooie vakantie. Wel in de winter geweest in het Zillertal, maar in de zomer nog nooit. Mooie excursies. Zeker een aanrader voor andere mensen.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Oostenrijk......een prachtig mooi en schoon land.

Een mooie reis in een prachtig land. Veel gezien en een vrije dag ertussen is heel fijn. Wij hebben deze dag fietsend doorgebracht en met de trein weer terug. (incl. de fietsen) De Hintertuxer gletsjer was een bijzondere beleving. Zo sta je in de sneeuw in warme kleding en een uur later sta je weer bij het hotel in de korte broek.

Zeer goede vakantie

Heb een zeer goede vakantie gehad. Hotel was top

Fantastische mooie vakantie

Een goede chauffeur en tevens reisleider prachtig hotel goede kamers en een voortreffelijk ontbijt tevens diner. Mooie excursies alleen zou ik persoonlijk het plaatsje Rattenberg er uit halen omdat de glasblazer het enige is wat nog iets aanspreekt en dan eventueel een andere plaats.

naar medere reizen prima

goede bussen ruime beenruimte en goede chaffeurs .

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Altijd goede verzorgde reizen.

Mooie reis, goed verzorgd, heel goed hotel en het het eten was uitstekend. Hele goede chauffeur. Was een gezellige en hele mooie week.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Grandioos, prachtige bestemming met geweldige Adrie.

Wat is er mooier dan met Tukkers op vakantie te gaan. Veel gezien met fijne gezellige mensen onder leiding van Adrie en zijn hulp en toeverlaat José. Een boottocht zou ik zelf niet maken met een lijndienst. Er wordt regelmatig gestopt. Wat meer tijd bij de Krimmler waterval zou mooi zijn. Een prachtige omgeving. Voor ons was het al de 2e keer en natuurlijk met ter Beek.

Geweldige mooie reis

Prima chauffeur met goeie uitleg over de dagen waar we naar toe gingen

echt vakantie

Een goed uitgebalanceerde reis nar een mooie omgeving, een geweldig hotel, een uitnemende reisleider.

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

Ik vond het een zeer goed georganiseerde busreis

Het was een mooie reis met een vrolijke buschauffeur. Mooie excursies en een luxe hotel.9

Supergezellige reis naar het Zillertal

Leuke groep mensen, Reisleiding heel erg tof en gezellig, mooi Twents proaten, doar hoult wie van as Twentenaren. Chauffeur Adrie is een ervaren rijder en Jose erg vriendelijk als reisleidster. Veel gezien met de excursies. Ga zo door mensen van ter Beek reizen

Prachtig

Een hele mooi reis we hebben genoten goed hotel Adrie en zijn vriendin hebben het goed gedaan

veel in de bus zitten

mooie reis. fantastische chauffeur ( Adrie ) goed hotel, ruime kamers, maar ik miste de airco en een koelkastje. de excursies hadden van mij persoonlijk wat minder gekund. bv meer tijd bij de Krimler waterval en niet naar Rattenberg. dat was nl erg lang in de bus zitten. ik heb ook de dag naar Italie overgeslagen. Verder niets dan lof

• Reisbestemming Zillertal - 8 dgn.

we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Van het begin van onze busreis in Tubbergen tot aan onze aankomst bij Hotel Berghof in Mayrhofen in het Zillertal in Oostenrijk , ons verblijf in het hotel , de excursies , de terugreis , het afscheidsdiner in Gronou hebben we genoten. Ter Beek, onze complimenten

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen