Geweldige ervaring

Prachtige verrassingsreis mooie indrukwekkende bezienswaardigheden bezocht. Voor herhaling vatbaar.

FANTASTISCHE REIS

Ik vond het spannend om een 'VERRASSINGSREIS' te boeken maar het was een heel goed idee !!! Prettige chauffeur , prachtige natuur , excursies , uitstekend hotel. Onverstandig van passagiers om thuis te blijven . Fijn dat we elke dag een tocht maakten met reisleider. Stuur de folder voor volgend jaar maar.

Teveel excursies

3 excursies vinden wij erg veel , mijn man loopt daar niet snel genoeg voor. Daarom doen wij daar nooit aan mee.

• Excursies N.v.t.

Mooie verrassingsreis.

Mooie verrassingsreis, veel gezien. Goed hotel, Prima chauffeur.

Fijne reis

Ik vond het een mooie reis met div excursies, natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde voorkeur, lijkt mij daarom nogal moeilijk, bovendien was het een verrassingsreis, ik heb genoten van het gezelschap. Het was een fantastisch hotel en natuurlijk Martin de chauffeur niet te vergeten, wat een klus met al die weg versmallingen

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Martin als reisleider/chauffeur was geweldig. Een prima hotel alles was perfect. Het kurpark in de vakantieplaats was heel mooi, persoonlijk sprak het mij meer aan dan het 2e kurpark met de Nederl. Gids. De boottocht in ??? en het gezellige dorp op het plein en niet te vergeten De Dom was prachtig. Het kasteel was erg mooi alleen jammer dat ik niet even kon zitten.

Genoten

Goed hotel, leuke excursies, prachtige bestemming van deze verrassingsreis. En een vriendelijke leuke chauffeur.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Een goed verzorgde reis. Heel goed hotel, mooie excursies, veel gezien en een fijne chauffeur/reisleider.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Was goede reisbegeleiding, slapen, eten en drinken.

Maar de excursies vond ik minder dan 3 jaar geleden. De boottocht was saai ik had liever meer tijd in het oude centrum van Frankfurt am Main gehad. De excursie van de 2e dag s'morgens in het kuurpark van Homburg was niet boeiend en dan s'middags weer veel lopen in het openluchtmuseum. Het afscheidsdiner was erg goed, bij mij aan tafel vond iedereen het eten heerlijk. En natuurlijk was onze chauffeur/ reisleider Martin geweldig en zeer behulpzaam .

Gezellig

Deze verrassingsreis is weer goed gevonden. Prima hotel. Leuke excursies.

Geen fijne verrassingsreis

Het hotel en het eten was prima. Het eerste koffieadres was slecht Vieze koffie. Excursie op de tweede dag was waardeloos , Drie uur ergens zijn waar niets te beleven viel. De vierde dag was een bootreis van twee keer Vijftig minuten was te veel. Een keer was genoeg. Was ook absoluut niet spectaculair. Het afscheidsdiner was niet wat ik van jullie gewend ben!! Al onze verrassingsreizen waren super behalve deze . Jammer

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Het was echt een verrassing

Van begin tot het eind één en al verrassing.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

het was een fijne verrassings week

ik vindt alles wel leuk of nog een soloreis zou nog kunnen

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Ter Beek zorgt voor een lange vakantie in vijf dagen!

We hebben genoten van deze reis. Jammer was de eerste excursie, het was te uitvoerig : Wilhelm 1,2 en drie, schrijvers en kunstenaars die in Kur geweest waren en het was warm. Eén korter en beeldend verhaal zoals in Bad Neuheim blijft "hangen". Het laatste diner was jammer , ik vroeg aan de dame, die de dessertlepels uitdeelde, of ik er eentje extra kon krijgen. Waarom? Om de saus mee van de schaal te scheppen. Dat moest ik maar ,et de vork doen??! Ze pakte de schaal en schoof met de vork de saus op mij bord

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Het was een leuke reis met een klein gezelschap.

Het hotel had een mooie kamer en het ontbijt en het diner en het koud en warm buffet waren goed. Martin was voor ons een bekende chauffeur hij rijdt goed en is een deskundige reisleider.

geweldig mooi

een goede behulpzame en vriendelijke chauffeur. heel goed hotel met vriendelijk personeel. fijne en ruime kamers. mooie uitstapjes en mooie omgeving. al met al egt aan te bevelen.

Erg mooie vakantie

Vond het erg leuk leuke groep mensen en leuke chauffeur en dan dat je niet weer waar je terecht komt erg leuk en ook leuke steden bekeken Supper hotel goed eten Kan alleen maar positief zijn ondanks een van de jongste was erg mooie vakantie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zitten in de bus kan beter, omdat je niet vooruit kon kijken, stoelen te hoog, ook omdat er geen roulatie was. De bediening tijdens het eten liet te wensen over, gebruikte borden werden niet weggehaald.

• U hebt gebruik gemaakt van: Busvakantie

fantastische chauffeur zeer attent en hulpvaardig.

• U hebt gebruik gemaakt van: Busvakantie

Een mooie reis met leuke excursies. Goed hotel en een prettige chauffeur/reisleider.

• U hebt gebruik gemaakt van: Busvakantie

Laat de mensen die in het voorste gedeelte in de bus zitten dan ook voor uit stappen.Wij zaten helemaal achterin en dan duurt het lang voor je uit de bus bent. De chauffeur wist er van. Dan waren er meer punten gekomen!! PS,, mijn e-mailadres is nu [email protected]

• U hebt gebruik gemaakt van: Busvakantie

Het gezelschap was goed. De reis was prima. Alleen vind ik het leuker om de natuur naar Zuid Duitsland of Oostenrijk te gaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hotel lag te ver van de bewoonde wereld.sommige excursies duurden te lang. Mijn verzoek. O Het hotel lag te ver van de “bewoonde” wereld.Sommige excursies, b.v. Vogelpark duurde erg lang. Mijn verzoek om een koelkast opde kamer was aan voldaan.Keurig.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • U hebt gebruik gemaakt van: Busvakantie

goedereis alleen duits sprekend gids geen succes en ook graag gids in bremen. veder was alles prima !!

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen