geweldig

een geweldige Reis echt aan te bevelen en een mooi hotel en een goede reisbegeleiding in een woord geweldig

Mooie reis, veel gezien.

Heel positief: de diners waren prima, geen grote porties dus praktisch niets in de afvalbak. Voor mij als niet-vleeseter (wel vis) was het verrassend dat men elke avond iets bijzonders klaarmaakte. Vaak stelt het weinig voor (zoals vorig jaar in Les Gets, dat was vreselijk slecht). Adri, de prima chauffeur, was tevens een goede en gezellige reisleider met humor. Eén opmerking: de hele dag door muziek in de bus hoeft van mij niet, vooral niet zgn. piraten- en carnavalsmuziek. Een poos stilte af en toe zou fijn zijn, zeker i.v.m. lezen op heen- en terugweg.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Mede dankzij de inspanningen van onze chauffeur annex reisleider was het een super mooie reis. Prachtige tochten gemaakt. Prima hotel, schoon, heerlijk eten! Tien met een griffel.

??

We hebben genoten.

Een ontspannende reis. Ervaren en kundige reisleider/chauffeur. Goed verzorgd en zeer uitgebreid ontbijt, luxe diner met keuzemenu. Hotel met fijn zwembad met heerlijke ligbanken. Mooie en indrukwekkende dagtochten Minpunt: de hoekwandbanken bij het eten zijn erg onhandig.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Super mooie reis en verzorging .

We hebben een super mooie reis gehad en een hele goede en aardige chaffeur Adrie heel veel gezien ,Groetjes Henk en Siny .

Prachtige reis!

Het hotel voldeed aan alle verwachtingen. De chauffeur was bijzonder vriendelijk en gezellig. Maakte overal een praatje. En weer veel moois gezien. Weer een ouderwetse Ter Beek reis. Kijk er met veel voldoening op terug.

Geweldig goed verzorgd.

En een pluim voor de chauffeur.. Heel sociaal. En verzichtig. 👍👍

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Was een mooie en goed verzorgde reis.

we hadden een leuk en gezellige groep.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Een geweldig fijne en mooie reis.

Het was allemaal prima geregeld. Een goede chauffeur ( Hr. Adrie Oude Avenhuis). Tevens een prettige reisleider. Mooie excursies en natuurtochten. En tot slot een super mooi en goed hotel. Uitstekend verzorgde maaltijden.

heel goed

alles was goed

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Een prachtige reis waarvan we zeer hebben genoten.

Onder leiding van Adrie Oude Avenhuis hebben we een prachtige reis gemaakt naar en vanuit het Oostenrijkse Ried. Fijne sfeer in de bus en daarbuiten, veel zinvolle informatie, aandacht voor ons al passagiers, we werden gezien. De reis bood veel afwisseling in natuur en cultuur. Jammer was het, dat we vanwege de tijd van het jaar soms voor dichte deuren stonden...., dus geen koffie/thee, enz.: Irschl, Glurns... Ook was het jammer, dat de vrije dag deze keer op zondag viel en we merkten, dat alles dicht was... Kort gezegd, de reis olv Adrie was erg fijn, een prima man met José naast hem.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Heel fijne reis met gezellig deelnemers en met geweldig chauffeur.

Het hotel was goed met vriendelijke personeel. De uitstapjes waren goed en interessant.

geweldig

zeer netjes, vriendelijk, en goede chauffeurs.

goede services, goede chauffeur

De bus waarmee we naar Ried reisden was oud. De stoelen zaten slecht. Bij vele plaatsen was de afstand te krap ingesteld. Dus een zere rug en pijnlijke benen. De reistijd naar Ried was erg lang met maar 2 tussen stops. Het programma was anders dan beschreven, daarom geen vrijedag na de lange rit. dit is ons slecht bekomen. Meerdere programma,s te lange zit in de bus. De kamer was goed, maar wij hadden ook graag een boxspring bed gehad net als onze mede reizigers. Dit ivm rugklachten. Op de website van het hotel stond dat deze bedden er waren, dus extra deze reis gekozen. Verder was alles naar de zin. Leuk gezelschap ,fijne chauffeur.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Goede chauffeur. Hotel Belvedere minder dan Truyenhof. Jammer.

Goede chauffeur, mooie tochten gemaakt. Ik logeerde in een ander hotel. Hotel Belvedere. Goede, enigszins gedateerde kamer. Dat vond ik jammer want er was géén zwembad (en badjas met slippers) zoals bij Hotel Truyenhof en met die warmte was dat wel prettig natuurlijk. Voor het avondeten moesten we met nog 5 andere gasten al naar het andere hotel en dan komt daarna nóg een keer heen en weer om te zwemmen er niet van. Maar al met al een goede vakantie gehad.

Prima hotel

Een goed hotel vriendelijk personeel en het eten was prima

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

Het was een heel prettiger reis

Het was een prettiger reis wij hebben veel gezien

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn

prima verzorgde reis met prima accomodatie en vriendelijk personeel

Prima verzorgde reis met prima accomodatie en vriendelijk personeel.

• Touringcar N.v.t.
  • Hotel N.v.t.