Graag wel of niet rouleren. Dan hele bus en bij het begin aangeven. Zoals bij Villeroy en Boch konden we niet koffiedrinken wat niet bekend was bij de chauffeur vanwege een verbouwing Het buffet in het hotel ging niet door vanwege het feit dat daar 14 dagen eerder iemand van de trap gevallen was Dit zijn klenigheden maar wekken bij sommige mensen irritatie op

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Gezellig. Leuke chauffeur / reisleider.

Leuke reis met leuke excursies en goede reisleider. En goed hotel.

Goed bezich

Goed verzorgde verrassing tocht Met uitstekende bus en chauffeur r

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

een heel mooie reis

heel goede chauffeur, het hotel was heel goed verzorgd en ook de diverse uitstapjes. Al met al prima.

Goeie chauffeur/reisleider

De verrassingsreis was een echte verrassing mooie tocht door een prachtig gebied en leuke excursies. Alleen het afscheidsdiner vond ik minder het hotel had te weinig personeel in gezet en persoonlijk vond ik de zaal ook niets net of je weg werd gestopt. Het eten was overigens wel goed.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Mooie bestemmingen, goed hotel en een goede chauffeur

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen