mooie reis

goede chaufeur slechte reisleider

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Prima reis goed hotel mooie omgeving

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Goed verzorgde reis en hotel.

Je mee dat de bus niet bij het hotel kan komen om in en uit te stappen. In de folder staat dat er gewisseld wordt in de bus maar tijdens de reis gebeurt dat niet

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

alles met elkaar ,goed te doen.

leuke korte vakantie

Jan is een fijne chauffeur , heel behulpzaam. de bus was niet schoon, vooral de tafeltjes zaten vol vlekken. sommige armsteunen konden niet naar beneden. de excursie naar het stadje uit het waterramp gebied kan beter nog een jaartje geschrapt worden. verder was het een leuke reis.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Voor ons is alles prima verlopen

Wij hebben genoten van de reis . Jan onze chauffeur en reisleider daar waren we zeer te vrede over. De excursies waren niet allemaal onze smaak . Hotel was goed Mooi stadje

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Mooie reis, goede, behulpzame chauffeur Jan, we hebben genoten....

Een paar minpunten: eten aan lange tafels, is niet zo gezellig. En na het, wel!! smakelijke diner, geen leuke plek om na te zitten. Een duidelijk verschil tussen bus gasten en hotelgasten. Het terras was eigenlijk niet voor bus gasten, we hebben er wel gezeten en genoten. Verder een mooie reis, veel gezien en nu, leuke herinneringen. Dankjewel!! p.s. Het hotel was goed, maar wel moeilijk te bereiken voor mensen die slecht ter been zijn....

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Mooie plaatsen gezien en dorpen vond ik minder

Voor herhaling vatbaar

Gezellige chauffeur, goede uitleg en een ervaring rijker. Veel gezien en gehoord.

Heel mooi.

Een hele mooie reis een mooi omgeving .

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Een leuke reis, maar erg rustig (echt voor ouderen)

Alles was best wel goed georganiseerd, maar het was weinig spectaculair. Prima chauffeur, altijd goed te pas en aanspreekbaar.beEen bezoek aan een grote stad ( b.v Triëren) of een kasteel of slot bezichtiging zou een leuke afwisseling zijn.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Mooie reis met interessante excursies maar voor mijn lichamelijke gestel te zwaar.

Bus was heel comfortabel, chauffeur chauffeerde goed, was als gids heel behulpzaam maar te weinig informerend over streek en bestemmingen, hotelkamer mooi, diners te mager voor een 4-sterren hotel, excursies leuk en interessant, afstand begin reis tot eindbestemming misschien te lang voor een 5 daagse reis, hoewel de tussenstops leuk waren.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

het was een mooie reis.Maar het hotel was niet zoals verwacht

het was een mooie reis. Maar het hotel was niet zoals verwacht.

• Touringcar N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Mooie vakantie gehad

Het was een mooie vakantie,de excursies waren goed,het hotel was goed alleen het eten in het hotel was minder ,dit eten was geen 4 sterren waard.

zeer goed

Zeer goed verzorgde rijs.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Mijn verassingsreis is prima verlopen.

Ik heb een mooie vakantie gehad alleen de hotelkamer was iets te klein.

Grandioos

Geweldig mooie reis mede door het relatief mooie weer. Met een chauffeur die, mede op humoristische wijze ons onderweg van de nodige informatie voorzag en belangrijke zaken toelichtte. Een min puntje waren echter de diners in hotel Angels. 4 avonden buffet waarbij de soep door onze chauffeur Martin moest worden opgediend.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Reis was heel mooi, eten in hotel was redelijk

Hele goede chaufeur,hotel was netjes, eten was goed maar minder dan we gewend waren, een hele mooie omgeving en veel gezien.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Hallo, ik heb erg genoten van de vakantie. Onze chauffeur Martin deed het Geweldig een dikke 10 voor hem. Wij hebben heel veel gezien zelfs het weer was ons goed gezind. Graag zou ik tzt de nieuwe reisgids willen ontvangen. Want ga zeker weer met jullie mee. Met vriendelijke groetjes Yvonne van der Zwaan Pathmosstraat 18 7545 VL Enschede

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Mooi verrassingsreis goed georganiseerd.

We hebben een mooie reis gehad

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Een hele verrassende verrassingsreis.

Een gezellig stadje met het hotel mooi centraal. De excursies waren erg leuk en afwisselend. De chauffeur maakte er ook een mooie reis van.

Een goed verzorgde reis

Grappig om eens niet te weten waar een reis naar toe gaat. Wel zou ik het op prijs stellen wanneer we eenmaal in de streek zijn aangekomen waar we verblijven een kaartje of overzicht (kopie) van deze streek te ontvangen, zodat je mee kunt kijken waar we voor een tripje naar toe gaan. Zonder de plaats te vermelden zou ik het programma van de "breekbare wereld" op een andere manier willen organiseren. Wat ik daarmee bedoel kunt u ongetwijfeld horen van onze chauffeur op deze reis. En misschien kunt u het hotel er op attent maken, dat er in de douches een beugel noodzakelijk is voor de oudere deelnemers.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Zoals gebruikelijk ben ik dit jaar weer met de verrassingsreis meegeweest. We kwamen in een prachtig gebied. De chauffeur was zeer bekwaam en vriendelijk. De dagtochten leerzaam. Het hotel was boven verwachting. En het eten was heerlijk. Kortom weer een geweldige reis.

• Reisbestemming Verrassingsreis - 5 dgn

Leuke verrassende reis met goede, zorgzame begeleider/chauffeur

De reizen zijn altijd goed en zorgvuldig uitgekozen waardoor je een goede vakantie hebt.

Alle goed geregeld, mooie omgeving, genoten

Alle goed geregeld, mooie omgeving, genoten