Mooie reis.

Zeer goed hotel maar stond WEER op een plek Waar 's avonds en de vrij te besteden dagen niets te beleven viel .Gr.Fam.Hegeman.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Goede service en vriendelijk personeel!

Ter Beek Reizen is een goede organisatie! Alles was perfect geregeld maar we vonden de reis iets minder mooi dan vorig jaar; er was in de plaats Oberwiesenthal niet zo veel te beleven maar de omgeving was prachtig! De grote plaatsen zijn prachtig maar er is wel veel armoe rond de grote steden en het is goed dat je dat ook eens ziet!! Daarover goede uitleg van gids Monika. Vorig jaar waren we in Dachstein en dat was een topper! Als we nog weer een busreis maken gaan we zeker weer met Ter Beek.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Reizen met jullie is perfect, goede chauffeur, goed hotel, leuk gezelschap, enige minpunten aan Oberweisenthal is dat er weinig winkeltjes en cafeetjes zijn. Volgend jaar gaan we weer mee. Ik hoop in juni naar Mayrhofen, helaas ging die reis in 2019 pas in juli en wij willen graag in juni.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Ik ben erg dankbaar dat ik op mijn gereserveerde plaats zat. Dat was een hele opluchting voor mij. De bus was ook heel fijn,je had genoeg beenruimte en je zat ook niet stijf naast elkaar. De chauffeur was ook prima. Het hotel was geweldig. Kortom het was een fantastische vakantie

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

was een mooie en goede reis

was een mooie reis goed hotel ,goeie chauffeur leuke reisgroep ander jaar als mijn gezondheid toe laat ga ik beslist weer mee

Uitstekend.

Zeer correct,wat beloofd wordt in de gids word nagekomen.

Goed verzorgde reis

Was een leuke reis, prijs en kwaliteit kwamen goed overeen.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Mooie omgeving,interressante uitstapjes en goede behulpzame chauffeur.

Reizen met Ter Beek Reizen is zorgeloos genieten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de chauffeurs zijn goed en willen iedereen een fijne reis bezorgen.

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen