Was erg goed verzorgd .

Was erg goed verzorgd en mooie exursies

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Kroatie is een prachtig mooi land

Opatija is een gezellig stadje

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Heerlijk op vakantie met Ter Beek reizen.

We hebben een heerlijke reis beleefd met een leuk gezelschap en een geweldige chauffeur (Karel) die geen moment ongebruikt heeft gelaten om het ons naar de zin te maken. Ook de gids in Kroatie was geweldig. In een woord hebben we heerlijk genoten van een leuk land met leuke uitstapjes. Ik zou nog wel een keer willen maar dan in de plaats van de busreis een vliegreis.

Geweldig!!!

Het veilig voelen van de groep, toch mijn vrijheid hebben.

Mooie Reis

Mooie goed verzorgde reis. Wel vermoeiend. Ben 81 , maar het is goed te doen.

Goede verzorgde vakantie

Dit is de eerste keer dat wij met ter Beek reizen. Alles klopte, programma volgens beschrijving. Een uitstekende chauffeur. Wij denken zeker weer mee te gaan.

Super geregeld.

Op de eerste plaats, een uitstekende chauffeur!! Alles goed verzorgd zoals in de reisgids stond. Een goed en schoon hotel. De excursies waren prima verzorgd. Goede reisleidster. Belangrijk: ze sprak goed Nederlands. Ontbijtbuffet super gevarieerd. Het diner 's avonds was ook uitstekend en voor elk wat wils. Bedankt Ter Beek, géén enkele negatieve op of aanmerking. Tot hopelijk een volgende keer. Met vriendelijke groet, Betsy Koppelman. Groenlo.?

Helemaal top!Geweldig

Hebben een prachtige reis naar Kroatie gemaakt. Hele goede rustige vriendelijke chauffeur veel gezien goede gids en uitstekende bus en hotel.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

zoals gewoonlijk was alles weer goed geregeld

prima chauffeur,en Maria,mooie dagtrippen,en een prima hotel.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Zeer ervaren en leuke chaufeeur

Wij hebben deze reis als heel leuk ervaren.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

hele mooie reizen,vriendelijke chauffeurs. geen betaling excursies

goede hotels, mooie excursies.

Zie onderstaand

Prachtige reis , prima hotel en een behulpzame goede chauffeur

Zie onder

Genoten van de reis en voor ons was alles prima in orde. De hotels, het vervoer en andere zaken waren goed. Het was alleen te warm en daar heeft U geen invloed op.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Ik heb een hele fijne vacantie gehad

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Goed voorbereide excursiereis met een fantadtische deskundige gids op Madrira

Alles prima georganiseerd . Alleen was wel te merken dat de begeleider nog niet een dergelijke reis had begeleidt. Zn begeleiding was nog niet professioneel. Niet aanwezig bij het uitchecken bv, afscheidspraatje niet 👍. Maar misschien moet hij daar nog in worden getraind. Als groep zaten we ook niet bij elkaar in het vliegtuig. Jammer. Maar een hele mooie excursiereis die wat mij betreft moet blijven. Met Wil als gids op het eiland.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Fantastische reis met uitstekende chauffeur/reisleider.

Het reisgezelschap was een typisch “ter Beek” gezelschap. Iedereen steeds keurig op tijd, zoals dat hoort bij een goed voorbereide reis. Ook in de hotels was de degelijkheid van ter Beek herkenbaar. Kortom, een reis om lang en positief te herinneren.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

goede service, vriendelijke chauffeur, super hotel.

erg genoten van onze vakantie.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Geweldige reis naar Kroatie gehad Prima de lux verzorgd.

De groep was geweldig gewoon plat proatn met mekare woar kan det nog. Ook Jan de chauffeur was geweldig enorm veel plezier gehad en veel gezien, door 6 landen Nederland- Duitsland-Oostenrijk-Italie-Slovenie-Kroatie. Hoe mooi is dat. Het hotel was ook toppie met 2 zwembaden en 2 bubbelbaden en 3 jacuzies. Het kon niet op.

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen