Super vakantie in Kroatië.

Ontvangen op de dag van vertrek door Peter Hiemstra, deze chauffeur en reisleider heeft ons op een prettige en veilige manier door oa de Alpen naar een goed hotel in Opatija Kroatië gebracht. Met veel plezier hebben we daar samen mooie excursies gehad . Niets moest je was vrij om mee te gaan. Alles was goed geregeld. Ook de terugreis en overnachtingen onderweg met een prima hotel. Een goed afscheid diner maakt het kompleet. Wij hebben genoten van onze vakantie. Peter Hiemstra en Ter Beekreizen bedankt het was super.!!!!!

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

We hebben een prachtige reis gemaakt met goede chauffeur die waar nodig op een prettige manier kon vertellen. Duidelijke uitleg over stopplaatsen en tijdstippen. Goed hotel, prachtig gelegen. Mooie excursiedagen met een leuke gids Branco. De vrouwelijke gids was iets minder. Gezellige reisgenoten. Eigenlijk volop tevredenheid.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Het was een prachtige reis.

Ondanks de lange busreis over vier dagen vice versa loont het zeker de moeite, gelet op het goed verzorgde verblijf in Kroatië met interessante excursies onder leiding .een Nederlands sprekende gids om de toeristische high lights van Istrië nader te beleven. Ook het weer was gunstig. Bijzonder mooi nazomerweer. Tip: Mogelijk duidelijker aangeven dat bij verblijf voor één nacht in een hotel (onderweg) een kleine overnachtingstas praktisch is.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Goed verzorgde reis met een voortreffelijke chauffeur/reisleider

Wij vonden het een goed georganiseerde reis met een voortreffelijke chauffeur/reisleider. De verdeling tussen vrije tijd en excursies was prima. Het was wel jammer dat niet iedereen in staat was om aan alle excursies mee te doen. Misschien wel goed om aan te geven wat er fysiek wordt verwacht van de deelnemers.

Is goed, maar vermoeiend

De reis en de chauffeur waren goed. Wat hadden heel mooi weer. Het hotel en het eten was goed. Alleen bij het restaurant van De Lutte was het diner zeer slecht. Het was een mooie reis.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Prachtig land,zeer goede gids, eten zozo en Peter (chauffeur prima)

Branko geweldig, hij vertelde met passie over z’n land, andere gids matig, groep erg groot, wijn erg duur (€13 per glas 0,2 l )eten beetje vlak, prima chauffeur. Was m’n eerste ervaring met Ter Beek Reizen. Mooi afwisselend programma.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Het was een prachtige reis.

Ondanks een busreis van 4 dagen v.v. werd deze moeite royaal beloond door het verblijf en de excursies/bezoeken/uitstapjes onder leiding van een lokale (nederlands) sprekende gids naar de toeristische hoogtepunten aan de kust in Instrië /Kroatië en de Plitvice meren. Begunstigd door prachtig (na)zomerweer en een uitstekende en kundige buschauffeur/gastheer maakte deze vakantie gehaal af.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Hele mooie reis maar wel moe thuis gekomen.

Mooie excursie naar Plitvice meren en wijnproeverij. Plaatsen Rovinj en Pula en Kirk onder leiding van gids zeer de moeite waard. Excursie boottocht langs de kust had van ons niet gehoeven liever iets meer vrije tijd.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Goed verzorgde reis fijne chauffeur

Goed verzorgde reis en fijne chauffeur.

De beste in Overijssel.

Top geregeld

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Super mooie en gezellige reis.

Ondanks het grote aantal deelnemers was het een heel goede groep en alles/iedereen paste bij elkaar (toevallig) Behulpzaamheid onderling, mooi weer, goede chauffeur en gezellige mensen. In het hotel liepen wel wat onvriendelijk mensen rond in de bediening maar de buffetten waren ongewoon gevarieerd en goed. Top.

hele mooie reis

Prima chauffeur,Peter uitstekend hotel ontbijtbuffet en diner heel goed afscheidsdiner in de Lutte had beter gekund

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Mooie reis met een geweldige chauffeur

Goed verzorgde reis, gaan volgende reis, zeker weer met ter Beek!

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Veel gezien

Ik heb genoten van alle reizen die ik met ter beek heb gedaan. Prima verzorgd.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

goed verzorgde reis, gezellige chauffeur, gids en groep

in een woord fantastisch

Mooie reis.

Mooie reis. enkele Excursies te kort door tijd gebrek

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Mooie reis met zeer goede chauffeur en reisleider !!!

Het was een mooie vakantie met goede chauffeur/reisleider Karel Stegeman. Anja, de vrouw van Karel, was ook zeer behulpzaam in de bus met koffie etc. serveren. Maar ook verder tijdens de reis was ze zeer attent. Ook de reisleidster in Kroatië, (Roodkapje) was een goede, lieve en gezellige vrouw. Hotel was ook zeer goed, alleen het binnen zwembad was minder. In het grote hotel zou het wel fijn zijn, dat er voor de groep in de eetzaal een vast aantal tafels gereserveerd zijn voor Ter Beek!! (Een paar dagen later als ons had een groep uit Duitsland wel gereserveerde tafels.) Verder is het een prima vakantie geweest met een leuke groep en mooi weer.

Een hele mooie reis

Goed georganiseerd

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Mooie bestemming, lange reis.

Een geweldige bestemming met een rijke geschiedenis waar men veel meer kan beleven en zien. Daarom ons advies; de reistijd korten (vliegen) zodat men meer van het land kan kan zien. Vier dagen bus is lang. Een extra pluim voor Karel en Anja.

Leuk en voor herhaling vatbaar met Ter Beek

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad.

De reis is zeer goed verlopen, de heen en terugweg duurde twee dagen, maar door een ervaren chauffeur was het goed te doen. We hebben veel gezien en het programma was gevarieerd. De ligging van het hotel was erg mooi, maar was wel erg groot. Na zes dagen buffet was het fijn om weer aan tafel bediend te worden. Wij hebben genoten!

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

goed verzorgde en mooie reis

goed verzorgt,goede en attente chauffeur en mooie excursies

Geweldig mooie reis

Een geweldig mooie reis. Mooi weer en een erg leuke groep. Een leuke bijkomstigheid was dat de vrouw (Anja) van de chauffeur ook mee reisde. Zij was de hele reis erg behulpzaam bij het helpen in de bus (b.v. koffie schenken en zorgen voor water etc.), maar ook tijdens de verschillende trips stond ze klaar voor alle mensen die ondersteuning nodig hadden. ook ging ze in de bus verschillende keren bij mensen zitten die alleen reisden. De chauffeur deed zijn werk voortreffelijk, zowel als chauffeur, maar ook als reisleider,

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Wij hebben genoten van de reis naar Opatija. Het was een geweldige reis met een leuk gezelschap en een ervaren en behulpzame chauffeur. Hij stond altijd voor iedereen klaar en ook zijn vrouw die mee was, was voor iedereen aardig en behulpzaam. Daarnaast hadden we ook nog een lieve en leuke reisleidster. Bedankt Karel en Anja.

Over Ter Beek Reizen