Prachtige reis zeer bekwame chauffeur en prima hotel

Kirchberg Oostenrijk Prachtige reis mede door de onvermoeibare inzet van de zeer kundige chauffeur ondanks een vervelend ongelukje het ontzettend naar mijn zin gehad Heel fijne groep mensen allemaal uit Twente PRETTIG Alleen maar lof voor de begeleiding van de chauffeur hij heeft er werkelijk alles aangedaan om mijn vakantie toch zo fijn mogelijk te maken. Mooie reis heel goed hotel prima eten Kan alleen maar zeggen Ter Beek een echte aanrader Greet

• Touringcar
  • Excursies
  • Hotel
  • Reisbegeleiding
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

In alle opzichten!

Kirchberg in Tirol: het hotel en de keuze voor Kirchberg beviel ons uitstekend. De chauffeur/reisleider heeft deze reis heel goed ingedeeld, de activiteiten waren goed gepland, afwisselend en interessant, de stemming in het gezelschap was mede dankzij de vriendelijke, bekwame en humorvolle chauffeur uitermate goed. Het enige minderpunt voor ons was de muziekkeuze in de bus, nogal eenzijdig. De chauffeur heeft wel z'n best gedaan hierin iedereen tegemoet te komen.

• Touringcar
  • Excursies