Geweldige ervaring

Het was een hele mooie reis waar we veel gezien hebben en erg van het landschap hebben genoten erg tevreden over de goede hotels en onze chauffeur Peter.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Geweldig, indrukwekkend en een perfecte chauffeur/reisleider

Het was een perfect georganiseerde reis. Verder hebben we zeer veel gezien, van veel sneeuw, watervallen prachtige fjorden.(Geiranger was indrukwekkend) De uitleg van de gidsen in Bergen en Oslo was ook goed. En de overtocht van Oslo naar Kiel is ook iets dat je een keer moet meemaken. Het eten was ook goed. En het was een gezellig gezelschap.

Reisleiding en chauffeur Peter ,Accomodaties ,kortom alles was uitstekend

Prachtige vakantie naar Noorwegen Veel gezien en mee gemaakt

Het was fantastisch

Wat een super chauffeur/reisleider is Peter. De reis op zich is heel goed samengesteld, we zagen fantastische dingen vanuit de bus, maar Peter wist op veel punten iets extra’s te geven door een stukje om te rijden en ons iets bijzonders te laten zien of ervaren. Echt klasse! Ik houd niet van vroeg opstaan, maar de manier waarop het van me gevraagd werd, maakte het wel gemakkelijker (: Echt vakantie! En wat een heerlijk eten daar in Noorwegen! Daarentegen was het eten en de bediening bij Ensing in mijn ogen niet goed. Ik ga dat ook niet weer doen. Dan laat ik me voor die tijd ophalen.

ongelooflijk fijne reis

Prima chauffeur reisleider en een zorgvuldig programma wat hebben we veel gezien en genoten. Noorwegen is zo onvergetelijk mooi.

Geweldige reis

Mooi land , prima chauffeur, heeft veel kennis over Noorwegen en rijdt prima met de bus ( heel wat haarspeldbochten moeten nemen)

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Heel mooie reis in een prachtig land met veel natuurschoon.

Na een eerdere soortgelijke Noorwegenreis in 2013 was deze reis wederom schitterend, ook al vanwege het prachtige weer. De hotels waren heel goed evenals de maaltijden. Op het ferryschip en later het cruiseschip voor de terugtocht waren de maaltijden uitstekend, voor mijn begrip zelfs zeer overvloedig en het cruiseschip zeer luxe. De chauffeur Martin heeft uitstekend gereden. Ook waardering voor zijn besluit het bezoek aan het uitzichtpunt Dalsnibba vanwege het zeer fraaie weer op dat moment, naar voren te halen (de volgende dag was het nl. mistig). Een minpuntje was dat de cruise over de Geirangerfjord door het watermaken (?) van het bedoelde schip vervangen werd door een ander kleiner schip; een half uurtje heen en evenzo weer terug. Ook het verblijf in Oslo had wat mij betreft wel een dag langer mogen duren vanwege het vele fraais dat de stad te bieden heeft aan bezienswaardigheden. Samengevat, ik heb erg genoten van deze reis.

Geweldige reis

Chauffeur was geweldig in rijden en begeleiding. Een min puntje is dat het eten in alle hotels lauw was. Dat was onze ervaring

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Fantastische reis met vele hoogtepunten (ook letterlijk)

Goede indruk gekregen van de prachtige natuur van Noorwegen met de mooie fjorden watervallen en bergen. Compliment aan Martin, de chauffeur, die super reed, ook bij de vele haarspeldbochten. We voelden ons heel veilig bij hem.

Geweldige reis

Indrukwekkende reis al die Fjorden en watervallen,en dan het cruiseschip wat een luxe in een woord geweldig.

Indrukwekkend

Zeer indrukwekkende reis.. gezellige groep. Goede chauffeur . Het hotel in Bergen was iets minder,daarintegen was het uitzicht op het fjord in Geiranger overweldigend ! De chauffeur heeft alles goed geregeld en opgelost!

Een indrukwekkende reis.

Wat een prachtige rondreis, veel mooie dingen gezien, we zijn een ervaring rijker. Een chauffeur / reisleider, die ontzettend goed kan rijden en alles perfect regelde.

fantastische reis

in Noorwegen heel veel gezien. Maar bijna geen informatie. Jammer dat U hem niet eerst met een ander mee hebt laten rijden. Martin als chauffeur (prima rijder)en dan reisleider erbij. .Denk dat wij veel gemist hebben.Heb mensen van verleden jaar en drie jaar geleden gesproken over de zelfde reis. Vol lof over de chauffeurs.(zij kregen wel veel informatie) Martin deed zijn best maar is geen reisleider.

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Het is wel lang rijden in de bus

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Prachtige reis, zoals wij ons het ook voor hadden gesteld.

We hebben genoten van deze reis met veel tijd in de bus. Daar waren we voldoende op voorbereid en viel daarom niet tegen. Mooie hotels, een prima buschauffeur en een leuk reisgezelschap. Wel waren we graag iets langer in Oslo gebleven, zou leuk geweest zijn.

geen goede begeleider

Hij vertelde weinig over Noorwegen Weinig achter grond informatie Hij reed fijn. Vond het geen touringcar chauffeur. Kon niet praten en rijden tegelijk

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Noorwegen is zeker een bezoek waard.

Het was een interessante, enigszins vermoeiende reis die zeer de moeite waard is. Het hotel in Bergen zou ik van de lijst halen, veel achterstallig onderhoud en de badkamer was vies en er zat schimmel in de voegen, met de andere hotels was niks mis mee. De kracht van de reis is tevens de zwakte, er wordt in een relatief korte tijd veel van het land getoond maar je hebt dan niet de mogelijkheid om je te verdiepen/bezoeken van dingen waar je wel wat meer van zou willen weten/zien.

Een hele belevenis. Geweldig

Heb erg genoten van de reis. Veel gezien van het land. Leuke excursies met goede gidsen. Een reis om nooit te vergeten. De chauffeur deed erg zijn best om om het ons naar de zin te maken.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Uitstekende leerzame en prachtige reis

Fijne/mooie reis gehad. Chauffeur was perfekt. Eten was steeds in buffetvorm, prima, koude buffet was koud, maar wat warm moest zijn was ook koud. Dat vond ik wat minder. Verder was alles uitstekend.

onvergetelijk

onvergetelijke reis ervaren chauffeur en reisleider moeten jullie blij mee zijn even een tip oslo had wel een dag langer gemogen

Super mooie reis

Het was een super mooie reis naar Noorwegen. Goed georganiseerd en een super chauffeur.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Een aanrader!!! Fantastische reis.

Wat hebben we genoten van een fantastische reis. Leuke groep mensen en prima chauffeur en tevens reisleider.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Alles klopte op deze reis, zeer goede chauffeur en prima verzorging.

Prachtige reis door overweldigende natuur, met als toegift een mini citytrip in Oslo. Peter met zijn droge humor prima chauffeur/ reisleider, zeer goede hotels en de overtocht Oslo-Kiel per cruiseschip was een belevenis op zich.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Geweldige reis, goede chauffeur en goede hotels

Geweldige chauffeur. rijstijl erg prettig en kundig! ook veel humor. Heeft ons zeer veel laten zien van Noorwegen. Ging prettig om met alle deelnemers. al met al een zeer mooie reis. het prijsverschil van een alleengaande vond ik wat aan de hoge kant gezien het aantal dagen.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 9 dgn

Fantastisch mooie reis naar Noorwegen met TOP chauffeur en reisleider Peter Hiemstra.

Een onvergetelijk mooie reis mede door onze chauffeur en reisleider Peter Hiemstra. Veel kennis van zaken, zorgzaam, humor ( informatie werd verteld zoals Herman Finkers dat doet ), en niet te vergeten zijn chauffeurskunsten op de smalle trollenweg, TOP!! Ter Beek wees zuinig op deze chauffeur, hij is zeker een klantenbinder!!

Over Ter Beek Reizen