Een fantastische reis.

Noorwegen heeft een geweldige natuur en cultuur. Een prachtige land. Onze chauffeur/reisleider, Peter Hiemstra, gaf veel informatie en vooral met veel humor. Hij heeft ons fantastische plekken laten zien. We hebben enorm genoten.

In één woord geweldig!

Het was onze eerste georganiseerde reis en is uitstekend bevallen. De chauffeur/reisleider is een topper!! Fantastische uitleg, werkt op tijd. Een luisterend oor. Een prachtige fjordenreis. Aan te bevelen!!

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Noorwegen : schitterende rondreis.

Mijn vrouw en ik hebben genoten van deze goed georganiseerd rondreis van 10 dagen door Noorwegen. Echt een aanrader met afwisselend overweldigende natuur (fjorden, bergen, vergezichten en watervallen) en cultuur (mooie steden: Bergen, Oslo etc.). Ook de hotels incl. ontbijt en diners waren van uitstekende kwaliteit. Met de cruises was een belevenis op zich en het diner en ontbijt op de boot was van uitzonderlijke kwaliteit! Alle overnachtingen waren goed maar het hotel in Geiranger vonden wij super met vanuit de hotelkamer een prachtig uitzicht op het Geirangerfjord. Een groot compliment aan onze chauffeur en reisleider Peter Hiemstra. Deze man is goud waard voor elke werkgever. Naast zijn goeie rijkunsten door soms smalle weggetjes (Trollenweg o.a.) werden wij door hem voorzien van veel informatie over Noorwegen en de naaste omgeving. Humor was hem ook niet vreemd Daarnaast hadden wij een leuke gemelleerde groep personen (24) en dat klikte vrij goed met elkaar. Deze reis is echt een aanrader. Niet twijfelen maar DOEN!!

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Een fantastische reisvakantie !

Een reis met afwisselend overweldigende natuur (fjorden, bergen, vergezichten en watervallen) en cultuur (mooie steden :Bergen, Oslo etc.). De hotels incl. ontbijt en diners, waren van uitstekende kwaliteit. De cruises waren een belevenis! Bijzonder was het hotel in Geiranger met vanuit de hotelkamer een prachtig uitzicht op het Geirangerfjord. Een speciaal compliment voor de chauffeur/reisleider Peter. Met kennis van zaken, stuurmanskunst en humor is hij een levende reclame voor ter Beek Reizen! Wel een punt van kritiek: op de factuur stonden 2 banknummers: van de Rabobank en de ABN-AMRO. Terwijl de laatste bank niet meer bij jullie in gebruik was! Ik had nl. het bedrag overgemaakt naar deze bank. Heel verwarrend. Hartelijke groet, Gerhard

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Een mooie verzorgde reis naar Noorwegen

Onze eerste busvakantie met ter Beek is ons zeer goed bevallen. We hadden een geweldige chauffeur/reisleider die ons veel hoogtepunten heeft laten zien. Op alle punten was hij zeer behulpzaam. De hotels waren goed, het ontbijt uitstekend, het diner was goed. De bus was goed, allen de muziek was wel erg aanwezig.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Het hotel in Bergen was minder.

Fantastisch mooi land. Geweldige chauffeur/reisleider

Zie boven.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Al mijn wensen zijn vervuld

Het was een fantastische reis, mede door de goede zorgen van Peter Hiemstra onze chauffeur-reisleider. De hotels en Ferry's waren "super de luxe" tevens was het eten buitengewoon goed. Dank voor de mooie reis....

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Een hele mooie reis met afwisselend programma van natuur en stedenbezoek.

Het was een geweldige ervaring. Ik heb genoten en ben zeer tevreden, mede dankzij chauffeur/reisleider Peter Hiemstra.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

was erg succes vol en goed geregeld

nvt

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Veel gezien ,goeie hotels,goed eten en prima chauffeur

het was een leuke reis.

alles was goed geregeld, met dit soort reizen ben ik gewend dat er s. middags ook een lunch plaats vindt wat dan all in is.. ik begrijp dat de chauffeur aan de rijtijden moet voldoen en daarom de pauzes inlast. verder niets dan lof aan de reisleider Peter Hiemstra.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Geweldige reis met goede chauffeur met veel humor

Mooie reis je krijgt veel te zien 1e dag wel een lange bus reis voor de rest erg goed te doen een chauffeur peter hiemstra met humor maakt het alert veel plezier gehad

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Deze reis was een onvergetelijke ervaring voor ons

Deze reis was nog mooier en afwisselender dan we gedacht hadden. Goed geregeld en verzorgd. De chauffeur verdient alle lof!

Geweldig mooi

Een hele mooie reis, uitstekend verzorgd en een uitermate goede reisleider/chauffeur

Een geweldige reis.

Veel gezien, prachtig land/landschap.

Geweldig mooie reis.

Erg mooi reis gehad naar Noorwegen. Alles was uitstekend verzorgd en geregeld. Peter Hiemstra een uitstekend chaufeur en reisleider. Minpuntje was misschien dat bus niet voorzien was van tel. oplader boven de zitplaatsen.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Het was een fantastische en goed georganiseerde reis.

Het was een geweldige ervaring. Met een zeer deskundig en ervaren chauffeur met veel humor.

Goede chauffeur met reisleider

Prachtige rondreis door Noorwegen en veel gezien . De fjorden en de watervallen en de sneeuw waren prachtig

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Alles perfect geregeld, goede hotels, eten prima en een top chauffeur perfecte gastheer. Peter Hiemstra van Ter Beek Reizen, wij zijn zeer tevreden.

Matig

De afstand Twente-Berlijn is te groot om genoegens van reizigers recht te doen. Tijd voor een gezamenlijke maaltijd was er niet. Van de 3 rondritten hadden we 2 kunnen laten vervallen; het bezoek aan de Reichstag had de rest goed kunnen maken. De beide stadsgidsen hebben hun best gedaan hun afkomst op te leuken alsof Gasselnijveensemond en Schin opGeul hier iets toe deden. Graag had ik nog eens het Joods Herinneringsmuseum en Chech |Point Charlie gezien: volgend keer? Ik adviseer ieder die Berlijn nog eens wil verkennen vooral de toeristische rondrit te nemen en elk ander punt per metro te nemen.

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Het was fantastisch

De reis was super mooi De chauffeur was prima ,alles was goed.

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Indrukwekkende en goed verzorgde reis

Dank voor deze onvergetelijke ervaring een aanrader

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Prachtige reis en zeer prettige chauffeur

Graag informeren over de slaaphutten op de boot . Bv dat de derde persoon via ‘n laddertje op het bed moet klimmen . Het gaat wel over 70 Plussers. Verder hotels waar je in het bad moet staan om te douchen zijn niet acceptabel . Een afsluitend diner mag weggelaten worden !!!!( en zeker van deze kwaliteit)

• Reisbestemming Fjorden van Noorwegen - 10 dgn.

Als je van natuur houdt is dit een aanrader

Wat een geweldige reis in een geweldig land met de geweldige chauffeur/reisleider Peter.

Over Ter Beek Reizen