Goede organisatie en perfecte Chaufeur.

Onze laatste reis met ter Beek was naar Pitztal. Die is voor een heel groot gedeelte geslaagd door de goede keuze van het hotel, de dagreisjes en de perfect optredende chauffeur. Ook het extra meewerken van de partner (Rikki) was een goede aanvulling om net dat beetje meerwaarde aan deze reis te geven.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Mijn ervaring met ter Beek reizen is heel goed. De reis naar het Pitztal was in woord fantastisch. Een hele ervaren en leuke chauffeur en een hele leuke begeleidster.Een goed hotel en de excursies waren mooi en zeer goed verzorgd. Dus alleen maar lof.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Dit was mijn eerste reis als alleen staande.

Ik heb een hele mooie reis gehad chic hotel het was super . En je wordt zo in de groep opgenomen dat was heel fijn. Vooral dat het mijn eerste vacantie alleen was en dan ook nog met de bus. Dit was een nieuwe ervaring voor mij maar wel een mooie.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Prachtland!

Als altijd een comfortabele reis, met een fijne chauffeur/reisleider. Prima hotels. Eind augustus is een goede tijd om naar Ierland te gaan: nog veel bloemen in de berm, en paars-van-de-bloeiende-heide heuvels. Plaatselijke gidsen konden het verhaal van Ierland goed (in het Duits) vertellen. Topper!

• Reisbestemming Ierland en Normandië - 10 dgn.

Peter Hiemstra,op en top chauffeur en reisbegeleider. Minpuntjes= Airco te koel. Rouleren van stoel ging niet erg soepel. Te weinig tijd om op te frissen voor diner.

Geweldig land

Mooie reis en een hele goed reisbegeleiding

• Reisbestemming Ierland en Normandië - 10 dgn.

mijn ervaring is positief vandaar dat wij dit jaar 2 keer met ter beek op vacante gaan

wij gaan al vele jaren met ter beek op vakantie is allemaal prima geregeld de verrassing van Adri en José op de flexenpass 1773. M vonden wij erg leuk nog nooit eerder meegemaakt wij zien nu uit naar 1 oktober naar het 4* hotel berghof in het centrum van mayrhofen

Goed verzorgd

Goed hotel, ervaren chauffeur. Leuke excursies.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Eerste ervaring met busreis had het niet zo positief verwacht.

We hadden een prima chauffeur die zich enorm inzette om het iedereen naar de zin te maken. Het gezelschap was gezellig keek om naar elkaar.

Prachtige reis, veel gezien

Alles was goed geregeld tijdens onze reis. Erg vol programma voor 10 dagen maar ik heb genoten, De hotels waren allen prima, Het Ierse warme ontbijt was uitgebreid het zgn. Koude ontbijt had wat uitgebreider gekund. Over onze chauffeurPeter Hiemstra kan ik maar één ding zeggen: Grote klasse!

• Reisbestemming Ierland en Normandië - 10 dgn.

Ierland, een landschappelijke veelzijdige en kleurrijke belevenis met een eigen historie

Tja, wat moet je nog zeggen van een ter Beek reis als je al meerdere keren bent mee geweest. Zoals altijd, goed geregeld een prima chauffeur/reisleider ( Peter Hiemstra). Alweer een gezellige groep. Ik heb weer genoten. Tip voor deze reis......op de terugweg ook een overnachting bijv. in de buurt van Gent. De thuiskomst was midden in de nacht. Zowel voor chauffeur als reizigers beter.

Prachtige reis!

Ierland, een land van uitersten! Door Peter, onze uitstekende chauffeur en gastheer hebben we ontspannend kunnen genieten en ons kunnen verbazen over de veelzijdigheid van dit land. Door bekwame gidsen leerden we de (trieste) geschiedenis en de huidige tijd van Ierland kennen. Door de grote afstanden hebben we verhoudingsgewijs veel in de bus gezeten. Gelukkig was er voldoende beenruimte. Tip: overnachting op de terugreis bv in Gent of Brugge en/of een nacht minder in Ierland.

• Reisbestemming Ierland en Normandië - 10 dgn.

Een geweldige mooie week gehad

Prachtige reis met mooie vergezichten. Uitstekende reisbegeleiding

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Wij vonden de gehele reis top.

Doordat er goede reisbegeleiding was hij had alles onder controle ,was klantvriendelijk en de touringcar was comfortabel. Excursies met gids en reisbegeleiding(chauffeur) was goed te volgen, het eten was goed misschien meer afwisseling en de hotels waren goed en schoon. Voor deze doelgroep is douchen in bad geen goede optie zorg dat er altijd een inloop douche aanwezig is. De terugkomst ver na middernacht vonden wij te laat.

• Reisbestemming Ierland en Normandië - 10 dgn.

Mijn eerste bus reis en is goed bevallen.

De reis was heel mooi en een zeer ervaren chauffeur. De terugreis is wel erg lang zodat je 's nacht pas aankomt . Misschien is de heenreis in een rit te doen naar de boot en de terugreis een overnachting te doen met daarin het afscheid diner. Het voordeel is een vroeger tijdsstip van aankomst en voor de chauffeur en passagiers minder vermoeiend en kan dan ook zelf de rit afmaken zonder problemen te krijgen met het reistijden besluit.

Betrouwbaar, kwaliteit, kundige chauffeur

Wij vinden het zorgeloos genieten om met Ter Beek op vakantie te gaan. Alles is tot in de puntjes verzorgt. Dat je met een groep (onbekende) mensen op vakantie gaat houdt ook in dat je je aan moet passen aan de groep, dat e.e.a. soms iets langer duurt. verder is het te respecteren dat je eet wat in het betreffende land gangbaar is. en meerdere soorten van transport houdt ook in dat je op tijd moet klaarstaan en de soms wat lange wachttijd voor lief moet nemen. daarbij vermeld dat de chauffeur alles zo comfortabel mogelijk regelt.

Een geweldig mooi land.

We hebben een fantastische vakantie gehad.

Mooie vakantie goede begeleiding

Peter was geweldig. Heeft goed voor ons gezorgd. En goed gereden. Minpunt is de hele lange reis terug. We waren pas om 4 uur thuis. Mijn advies is een overnachting onderweg op de terugweg.

prachtige reis

mooie reis, prachtig gebied. goede doortastende verbindende chauffeur met (reisleidster, vriendin) veel gezien, genoten en geheel ontzorgd. voor herhaling vatbaar.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Geweldige chauffeur met kennis van bijna alles!

Geweldige reis. Goede en welbespraakte chauffeur. Chauffeur wist véél te vertellen over wat we onderweg tegenkwamen. Met véél gevoel voor humor en als het nodig was, zorg voor zijn passagiers.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Mooie reis.Goed hotel.Fijne reisleiding. Al met al een gezellige week Oostenrijk.

Kon niet beter. Fantastisch koppel.100 % plus in alles wat ze deden voor ons

Ik ben al jaren lang klant. Dat zegt mijn inziens genoeg. Ik hoop nog lang mee te mogen gaan. Er is geen betere reis organisatie.

Overweldigend!

Heel fijn hotel. Ontbijt en avondeten voortreffelijk. Kamer en badkamer top. Facyliteiten uitstekend. Zeer voorkomende bediening.

Alles geweldig.

Zoals de vorige reizen was alles weer picobello.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Geweldige kan niet beter!

Over Ter Beek Reizen