Goed georganiseerd en prima chauffeur

Alles liep verrassend soepel en op tijd. Leuke chauffeur ( Martijn) Prima excursies, prima hotel, leuk gezelschap

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

jammer dat er een Duitstalige gids was

klasse grote klasse!

dit was voor ons de eerste keer, met de bus op vakantie. op het laatste nippertje nog kunnen boeken dankzij de inzet van trudy(?) alle lof voor de chauffeur, een geboren reisleider. een volgende keer gaan we zeker met terbeek!

Prima reis

Ik heb genoten van de reis, voldeed aan mijn verwachtingen.

Goed georganiseerd.

Mooie reis, goed hotel en interessante excursies in Dresden en omgeving. Alles onder deskundige leiding van chauffeur Martin Ophoff.

Goed georganiseerd!

Een goede chauffeur met een rustige rijstijl Servicegericht! Hotel is prima, eten vond ik wat minder, maar dat komt omdat ik niet van de buffetten ben. Excursies waren gevarieerd. Jullie hebben het weer heel goed gedaan!

Goed verzorgd als altijd

Ter beek reizen is ons ook deze keer weer goed bevallen.

Heerlijk gevoel.

Na een lange reis met een confortabel bus, kwamen we aan in Dresden. Prima Hotel (Dorint) prima eten en goede bedden. Mooie uitstapjes en echt genoten. de chauffeur tevens reisleider is een prettig iemand en ook heel behulpzaam. een dikke 10 voor chauffeur en Ter beek reizen.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

De reis naar Dresden was goed georganiseerd en we hadden een ervaren, zeer klantvriendelijke en behulpzame chauffeur (Martin (Ophof)). Hotel: heel goed! Een ding ontbrak nl. airco op de hotelkamers - in deze zeer warme periode.

prachtige reis

prachtige reis met hele mooie excursies geweldige chauffeur die alles heel goed voorbereid had

Een komplete reis

Een mooie reis mooie excursies goede chauveur,reislijder

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

Het was een prachtige reis.

Goede chauffeur en reisleider.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

Dresden mooie stad goede chauffeur en reisleiding goed hotel niets op aan te merken

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

Het was een leuke vacantie met een goed hotel een gezellige mensen.

Helaas was de temperatuur gedurende alle dagen te hoog. De chauffeur en zijn partner hebben ons goed verzorgd. Het ontbijt en avonddiner waren prima.

Overgetelijk

Mooie reis. Veel gezien en indrukken opgedaan. Prima chauffeur, vertelde veel. Humoristisch. Geen vraag was hem teveel. Gezellige groep. Pracht excursies. Mangs he'j gen weure om wat te zeg'n en ku'j met een woord un heel hoop vertel;n : GEWELDIG Alleen jammer dat er bij het hotel geen terras is. Of een heel klein aan de straat wel gemist met dat warme weer.

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen