Top verzorgde reis.

Een ervaren chauffeur en reisleider heeft ons de mooiste plekken van Dresden laten zien. Alles was goed verzorgd. Prima hotel en een interessant programma.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Een geweldige,deskundige en hulpvaardige chauffeur/ reisleider!

Mijn vrouw was samen met 3 rollatorgebruikers,Martijn Droog was er altijd bij en bood hulp en gaf tips! Hij was er ook tijdens de reis en vertelde over waar we op dat moment reden! Hij was ook humoristisch en had de bus weer aan het lachen! Het was voor mij de derde reis met Ter Beek nu,voor mijn huidige vrouw de eerste keer! We blijven zeer positief over de bijna 100-jarige Ter Beek! Het was mede een groot voordeel dat we reisden met 40 Tukkers en 10 Achterhoeker en waar we daardoor inde bus,maar ook bij stops en in het hotel Dorine ! Het Hotel Dorint : een dikke Tien!

geweldig

geweldige reis goed verzorgd en een leuke chauffeur, die ons veel kon vertellen.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

prima reis en heel goed verzorgd

Genoooooten en veel gezien tijdens e excursies

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Hele goede reis en ontzettende fijne chauffeur. Martijn reed heel goed.

Volop genoten

Een bijzondere en een goed georganiseerde reis, leuke chauffeur die ons heel veel heeft laten zien, gezellig gezelschap en veel gelachen, we hebben het echt heel mooi gehad.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Voor herhaling vatbaar!

Goed georganiseerd ! Prima chauffeur - reisleider. Prima gidsen die goed te verstaan waren .Alleen was de groep veel te groot!

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Mooie reis met een prima chauffeur cq reisleider .

Zie boven.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Dresden Prachtige stad, mooie omgeving, mooie reis

Wij hebben vorige week de 6 daagse trip Dresden/Sachsische Schweiz gedaan. Dresden is prachtig, de omgeving heel mooi, de excursies prima. In Dresden wist gids Bart van de excursie een bijzondere ervaring te maken. Klasse. Het hotel was keurig, het eten goed. Maar last but not least, de reis werd bijzonder goed en gezellig begeleid door Martijn Droog. Prima chauffeur, reisleider. Uitstekende prestatie.

In 1 woord fantastisch!

Alles was goed. Vooral chauffeur/reisleider Mark Droog.

Fantastische

Het was een fantastische reis naar Dresden Het hotel en excursies waren prachtig. We hadden een schat van een chauffeur Martijn Droog.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Onwijs mooie reis, hele goede chauffeur, leuk gezelschap!

Hele mooie reis, alles ging naar mijn verwachting, alleen jammer dat de bar in het hotel niet open was. Maar verder goed hotel, mooie excursies, ondanks dat ik al 2x eerder in Dresden was geweest, toch weer nieuwe dingen gezien en ervaren. Goede betrouwbare en ervaren chauffeur, leuke mensen ontmoet. Helemaal top. Volgend jaar weer met Ter Beek en de jaren daarop ook zeker (als het kan).

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Mooie reis. Goede reisleider/chauffeur. Prettig gezelschap.

Goed verzorgd en TOP geregeld

Net terug van een mooie reis naar Dresden. Met Martijn als chauffeur/reisleider waren wij als groep in goede handen. Professioneel, met een flinke dosis humor!

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Het hotel lag op loopafstand, ik miste een fatsoenlijk terras en de chauffeur had méér van de omgeving kunnen we vertellen.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Mooie 6-daagse reis, goed verzorgd

Mooie reis. Goed gezelschap. Veel gezien. Aardige chauffeur.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Mooie reis, veel gezien en goed hotel.

In korte tijd veel gezien in een ontspannen sfeer met goede chauffeur/reisleider.

Helemaal goed

Veel gezien indrukwekkend

ontspannende fijne reis

goede chauffeur

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Leuke reis met veel bezienswaardigheden

Hotel was prima, hotel had wel te maken met personeelstekorten, maar probeerde dat zoveel mogelijk op te lossen. Helaas konden we daardoor niet bij het zwembad en het was niet meer gratis. Groot voordeel dat het hotel op loopafstand van het oude centrum was. Eten goed. Bus en chauffeur prima, chauffeur had naar mijn mening iets meer mogen vertellen in de bus. Maar was erg enthousiast en deed zijn werk graag!!

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Fantastische trip naar Dresden en omgeving.

Zie hierboven. Ik heb genoten. Ook leuke chauffeur gehad ; Martin Ophoff Even nog een tip voor een volgende reis; achteraf bleek dat er in Meissen boven ook nog van alles te zien was en dat heb ik op dat moment niet gezien. Misschien kan de chauffeur hier bij een volgende reis op attenderen. Ik had in Meissen ook wel graag op de werkvloer willen kijken en vragen willen stellen.

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Goed hotel,mooie excursies,bekwame aardige chauffeur !

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

goed coronamaatregels in Duitsland waren minder leuk

Deze reis was gezien onze leeftijd en mobiliteit niet zo geschikt voor ons. Maar dat wil niet zeggen dat dit te wijten valt aan ter Beek reizen

• Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn

Mijn ervaring met ter beek reizen is goed.

uitstekend

wij hebben zeer genoten met een gezellig gezelschap. chauffeur martijn heeft iedere dag veel informatie verstrekt over de omgeving door corona was handdoekservice iedere dag niet mogelijk maar dit is door martijn medegedeeld dat iedereen dagelijks bij receptie kon afhalen. dat niet iedereen dit kon waarderen is jammer . door dorint/ ter beek is iedereen schadeloos gesteld met 15 euro per persoon.

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen