Altijd tevreden over de goedgeorganiseerde reizen

De reizen zijn altijd goed verzorgd en de bestemmingen bieden voor ieder wat wils. Er zijn meer dan voldoende activiteiten tijdens de reizen.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

perfect, kan niet beter. wij blijven bij ter Beek

In het hotel lieten ze wat steken vallen, zoals niet vervangen van lakens en handdoeken. dit zgn. ivm milieu. Maar het gaat puur om eigen gewin. Dit werd door ter Beek niet geacsepteerd. en was snel opgelost. Wij hebben in ter Beek het volste vertrouwen.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Ik heb van deze reis genoten

Een verrassende bestemming, een mooie stad en een perfect hotel. Ook de excursies vielen bij mij in de smaak. en we hadden geluk met het prachtige (warme) zomerweer. Voor mij had deze reis wel een dag langer mogen zijn. Ik had graag nog een halve dag zelf door Wiesbaden willen lopen. We hadden een prima gids voor de rondleiding in de stad, maar onze vrije tijd ging op aan een lunch, want daarna reden we met de bus verder naar items wat verder van de binnenstad vandaan.

Ruim voldoende

Leuke gezellige groep, uitstekend hotel! Toch aan de dure kant!!

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Altijd goed verzorgde reizen.

Elke dag een interessante excursie.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

resultaat was boven mijn verwachtingen

Een hele prettige goed uitgebalanceerde busreis. De chauffeur tevens reisleider verdient alle lof. De stadsverwarming in Dresden was in onderhoud en daardoor was het (kleine) zwembad twee dagen onbruikbaar en de warmwatervoorziening in de kamers liet te wensen over, maar dat was overmacht. De toeslag voor enkel gebruik van een dubbele kamer vond ik vrij fors. Vanwege privacy-wetgeving is een gewenste deelnemerslijst waarschijnlijk niet mogelijk. Misschien zijn persoonlijk naambadges wel mogelijk. Ik heb geen bruikbare suggesties voor Ter Beek Reizen voor welk aspect van deze reis dan ook!

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Mooie gevarieerde reis met een mooi gezelschap

Mooi afwisselend programma. Heel veel gezien ondanks dat het soms erg warm was. Leuke Nederlandstalige gids en een geweldige chauffeur.

Een super reis.

Een goede reisbegeleiding. super chauffeur en gids hotels goed. Alleen misten we fruit bij het ontbijt in Frankrijk.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

een prachtige reis en een hele goede chauffeur en verteller

Een fantastische chauffeur met hulpje, prachtige excursies en als extra nog een lichttoer. Het hotel hebben jullie al genoeg over gehoord.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Het was een geweldig mooie reis

Genoten van mooie, herbouwde bouwkunst, van geweldige natuur en een prima chauffeur/reisleider. Hij heeft ons van mooie plekjes laten genieten. Het hotel was prima, ondanks dat er geen airco was. Enig minpuntje aan het hotel: geen klein afvalbakje op tafel bij ontbijt en het douchen in een bad is niet optimaal, met name voor (ouderen) die moeilijk ter been zijn. Voor de rest: prima reis

Prima bevallen, goed geregeld

Voor herhaling vatbaar.

• Excursies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Fietsreis Rijk van Nijmegen - 3 dgn.

Fantastisch georganiseerde reis!

Top dat er met 20 aanmeldingen toch wordt besloten de reis door te laten gaan. Een top chauffeur en reisleider die in alle onvoorziene situaties snel de planning aanpast naar de omstandigheden. Het nieuwe overnachtingshotel was top!

Heerlijke reis

Kan niet anders zeggen dan dat het een hele fijne reis was. Veel gezien en veel indrukken opgedaan. Dit mede dankzij Martijn chauffeur/reisbegeleider en Melchior die niets teveel was. Ik gebruik een rollator en kon door hun hulp aan alle excursies deelnemen. Ik kijk uit naar een volgende mogelijkheid en dat wordt zeker weer ter Beek.

Een geslaagde vacatiereis.

We hadden een prima chauffeur n het hotel was goed Wiesbaden heeft veel te bieden.

Erg goed bevallen!

Het was mijn eerste groepsreis en het is me erg goed bevallen. Vanwege het net iets te warme weer zijn op de dagen dat het originele programma te zwaar zou zijn toch goede alternatieven gevonden. De reisbegeleiding was erg goed en dat geldt ook voor de redelijk lange reisdag naar het zuiden van Duitsland en de terugreis. Prima te doen. Hoogtepunten waren voor mij de kabelbaan in Les Gets (Mont Chéry), de tandradbaan naar de voet van de Mont Blanc en het Charlie Chaplin museum in Vevey. Het zorgeloos vanuit de bus de prachtige Alpen bekijken was elke dag weer een genot.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Bij Ter Beek ben je in goede handen.

Heb nog nooit een nare ervaring bij deze reisorganisatie gehad. Mocht dat een keer zo zijn, dan weet ik zeker dat dat opgelost wordt.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Fietsreis Rijk van Nijmegen - 3 dgn.

ter Beek Reizen Tubbergen houdt dit kwaliteitsniveau en service vast, een veel gehoorde reactie.

Een prachtige reis, wij hebben veel gezien en gehoord, kan van "Verrassingsreis - 5 dgn." zo naar de categorie definitieve reizen. Gerrit Zwiers is, met zijn leeftijd van 75 jaar, een perfecte chauffeur/reisleider, hij doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Hij biedt aan dat je hem zelfs 's nachts om 3:00 uur nog uit zijn bed mag bellen. Een perfect hotel-restaurant Dorint in de prachtige, geschiedenis rijke stad Wiesbaden. Ook de ingeschakelde gidsen deden uitgebreid en duidelijk hun verhalen, werd ook de tijd voor genomen. De boottocht over de Rijn van Bingen naar Rüdesheim, het prachtige landschap glijdt aan je voorbij. Ook weer een mooie boot met ruime personele bezetting waarop veel mogelijk is van een drankje t/m. (warm) eten. Henkell/Freixenet, de "champagnefabriek", indrukwekkend evenals het bezoek aan Kloster Eberbach, niet te kinderachtig wat zich daar vroeger zoal heeft afgespeeld. Het plaatsje Fritzlar met de vakwerk huizen, mooie bestratingen/terrasjes, gezellig en ontspannend. Die beste Gerrit kent de straten/wegen/omgeving in o.a. Duitsland op z'n duimpje, vandaar ook mooie tochtjes over het platteland. Hij doet het dan ook allemaal maar. Gerrit is een vakman met veel humor en rechtvaardig zo hebben wij kunnen ervaren. Er worden te weinig van dit soort dames en heren geboren. Voor Ali en Jan Meijer is de "Verrassingsreis - 5 dgn." zonder enige twijfel, 5 sterren waard.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Vele mooie plekken van Zwitserland gezien.

Wij vonden het diner niet 4 sterren waardig. Ook de zitplaatsen aan de lange tafels, dicht op elkaar niet gezellig!

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Prachtige reis, hotel viel tegen.

Chauffeur was top! Mooie plekken gezien, sfeer was goed. Hotel viel tegen, eten was allemaal hetzelfde geen variatie, ook minimale hoeveelheden, je moest soms bijwijze van vechten om een ei. Het voelde alsof er beknibbeld moest worden. Personeel van hotel was vriendelijk. Excursies waren mooi, de chauffeur was hierin ook geweldig, ook om de foto's nadien te bekijken op Facebook. Ook voor thuisfront was dit erg leuk om zo mee te kijken. Jammer dat we niet in de glazen trein hebben gezeten, dit werd wel aangegeven in de brochure.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Heel goed verzorgd

Wij zijn 5 dagen naar Bad Homburg geweest. Prachtig hotel, verzorgd ontbijtbuffet en dinerbuffet. Leuke excursies, fijn reisgezelschap en niet onbelangrijk een gezellige prettige buschauffeur/reisleider, die met een grapje en een grolletje er aan bijdroeg dat we weer leuke herinneringen hebben gemaakt.

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Bad Homburg Romantische Hoch Taunus - 5 dgn.

goed verzorgt met geweldige begeleiding.

goed verzorgde reis en geweldige begeleiding. van de reisleider.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Een super mooie reis gehad.

De verzorging van A tot en metZ was in de puntjes geregeld.

Prima verzorgde reis

Goede excursies. Uitstekend hotel. Prima en gezellige chauffeur.

• Reisbestemming Bad Homburg Romantische Hoch Taunus - 5 dgn.

Eerste keer met Ter Beek op pad. De verassingstocht. In een woord geweldig. Super georganiseerd. Geweldige chauffeur. Gaan zeker weer een keer.

Met Ter Beek een prima vakantie

Gewoon goed