Mooie reis

Voor ons was het de eerste keer in Oostenrijk en met ter Beek. Wij als westerlingen vonden het niet altijd prettig als de tukkers onderling plat twents praatten. Maar het was een leuke groep. Het hotel was geweldig.evenals de bediening en het eten. Reisleider Adrie en zijn partner/rechterhand José zijn een geweldig koppel en goede leiders voor de deelnemers.

Super goed bevallen

Dit was mijn aller eerste kennismaking met een busreis .ik voldoet erg mooi mooi hotel fijne schaufeur Adrie en zijn maatje José Ik kom zeker volgendjaar terug .

Alles was top!!!

Het was een fantastische reis. Veel gezien! Een vriendelijke en enthousiaste groep. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

We hebben een geweldige reis gehad tot in de puntjes verzorgd met een uitstekend hotel .

De chauffeur Adrie was een uitstekende chauffeur en een meer dan goede reisleider die overal aan dacht ook aan persoonlijke dingen. Het Hotel ook uitstekend wat betreft kamers en uitstekende keuken Het programma was ook heel goed samengesteld. Wij kunnen deze reis naar het Bregenzerwald aanbevelen.

Gemoedelijk

Zeer gemoedelijke en gezellige ervaring

GOED VERZORGD

Het was een goed verzorgde reis veel gezien goed hotel gezellige en attente chauffeur en begeleidster top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prima reis.

Veel gezien, leuke excursies en een prima chauffeur.

Fantastisch fijne flexibele chauffeur

Beste mensen Wat heb ik n ontzettend gezellige en veilige vakantie gehad We hadden een leuk gezelschap en het eten was heerlijk Ik ben glutenvrij en het eten was heel goed Ik heb veel gezien in Spa was prachtig ik ben gek op F1 wat n verrassing Monchau ….wat n leuk stadje BEDANKT

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Goed geregelde reis en veel gezien

Fijn dat alles zo goed was geregeld het hotel en het eten was goed, chauffeur vertelde veel. We hebben veel gezien, de Bastogne vond ik wat minder. Mooie reis naar een mooi land.

mooie reis

een reis met mooie natuur en mooie uitstapjes, goede chauffeur en reisleider. verteld veel onderweg!!

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

Mooie reis met een Top-chauffeur!

Veel gezien, gereisd, gelopen en genoten! Hotel in Les Gets was goed, hotel en plaatsje Bad Sackingen was Top!

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Alles was goed ! behalve de excursie naar Bastonge ,ik had het idee dat niet iedereen dit prettig vond

Geweldig!!!

Het was een geweldige reis. We hebben heel veel gezien en de begeleiding door Martijn en Melchior was geweldig. Het hotel was uitstekend en ik vond het prima dat de kamer alleen op verzoek werd gedaan i.v.m het milieu. Ik heb een geweldige week gehad en kan het iedereen aanbevelen.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

De hele reis was goed verzorgd.

Goed is goed.

• Reisbestemming Luxemburg - 5 dgn.

prima georganiseerd en heel fijne reis

eerste keer dat ik ( alleen) deelnam aan een reis. Dankzij mijn reisgenoot was ter Beek een prima keuze.Áfwisselend programma, goed hotel en een perfecte chauffeur/reisleider.

Zeer tevreden, goede begeleiding

Möie reis

Eten was matig

Als er ‘s avonds gegeten werd, waren er altijd 2 plekken te weinig. Hierdoor ontstond er onenigheid. Rouleren in de bus werkte ook niet. Dit jaar is mij wat tegengevallen in tegenstelling tot andere jaren. Erg jammer.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Duidelijk contact met passagiers.

Overleg met kantoorpersoneel en chauffeurs is kort om de bocht.

• Excursies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Bad Homburg Romantische Hoch Taunus - 5 dgn.

geweldig

we hadden een hele fijne reis gehad met een uitstekende chauffeur

Super.

Was een beetje stil in de bus. Af en toe een muziekje is ook niet verkeerd.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Perfect geregelde reis!!!

Erg gezellig en goed verzorgd

GEWELDIG

GOEDE EN VRIENDELIJKE CHAUFFEUR . GOEDE BUS . FIJNE REIS , MET VOLDOENDE LEUKE STOPS . ZEER GOED HOTEL EN FANTASTISCH ONTBIJT EN DINER . MOOI TERRAS . MOOIE UITSTAPJES , WAARBIJ WIJ DE STAD LUXEMBURG ALS HOOGTEPUNT VONDEN . GEWELDIG AFSCHEIDSDINER BIJ RESTAURANT SEEBLICK IN GRONAU . VOOR HERHALING VATBAAR .

Goede reis

Wij hebben veel gezien.

Voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Een droomreis die alle verwachtingen waar heeft gemaakt.ofschoon erg warm met een aangepast programma was het uitstekend te doen dankzij zeer bramen chauffeur en lieftallige reisleidster. Uitstekende hotels! Leuk gezelschap. Als kenner van Zwitserland was het fijn om op 92 jarige leeftijd oude herinneringen op te halen, destijds met mijn vrouw en kinderen , nu met mijn lieve vriendin.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Prachtige reis, mooi hotel en een geweldige chauffeur.

Wij hadden een geweldige chauffeur, die heel behulpzaam was. Had je vragen, dan kreeg je dadelijk hulp. Een hele fijne, behulpzame man. Het hotel was goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Ik vond het erg jammer, dat het toilet erg laag was. En in de badkuip moest ik me douchen. Dat was het enige negatieve van het hotel.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Over Ter Beek Reizen