Geen

Mijn ervaring. Saarland . Een schafeur ,die veel over zijn collega's praat erg negatief. En zichzelf erg goed vind ,weinig inhoud heef .veel onzin gepraat over corona . Daar zit mensen toch niet op te wachten. En dat alles zo rot ,is in de wereld . Laat Hij wat vertellen over mooie dingen ,waar we langs komt Bij de Hotel aan gekomen kreeg ik een kamer..nummer 5 . Ik had geen verduistering gordijn . De lantarenpaal stond vlak bij raam . Het ergste komt nog ,de lussen van het gordijn was los . Dus kon niet sluiten. Wat een nacht . En om het kwartier ging de kerkklok. Maar dat kan het Hotel niets aan doen . De andere dag ben ik naar de ballie gegaan . En een klacht in gediend. Ik wou een andere kamer . Maar ik kreeg het antwoord .alles is vol . De avond kwam ik op mijn kamer ,hebben is de gordijnen dicht gemaakt met wasknijpers. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt in een hotel .Wat slecht Ik ben de andere dag naar de schafeur Jan gegaan ,En verteld ,hoe die kamer was . Ik kreeg een antwoord van Hem ,Ik wil wel ruilen met je .. Hier moest ik het mee doen . In een bed waar Hij zelf in geslapen heeft . Ik vond te gek voorwoorden Ik heb van jullie gasten oxazepam gekregen, om te kunnen slapen . Ik heb zo iets nooit mee gemaakt . Vreselijk.

Mo oiereis

Onze reis was prisma de begeleiding was uitstekend

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Het hotel was goed wij hebben leuke excursies gehad en een goede chauffeur.

Helaas hadden wij een slaapkamer op de eerste verdieping op de hoek aan de voorkant van het gebouw. De eerste nacht hebben wij geslapen de andere drie helaas niet vanwege de kerkklokken die s-avonds en s-nachts tekeer gingen helaas vergeten een andere kamer aan achterkant te vragen. Wij boeken nooit een reis twee keer hier zouden wij niet meer naar toe gaan.

goed georganiseerde reis.;

Goede chauffeur/reisleider. Een minpunt vind ik dat de chauffeur geen visitekaartje gaf aan de deelnemers.

Prachtig reis

Een prachtig georganiseerde reis. Vriendelijke, behulpzame chauffeur. Gezellig gezelschap.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Heel mooie reis, prima hotel.

Zoals aangegeven een mooie reis, begeleiding chauffeur heel goed. Enige opmerking: zowel heen als de terugreis mogen er wat meer stops inzitten.

Mooie reis .

Reis was prima .

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Veel gezien en goede uitleg

Geweldige mooie reis.

onze ervaring is, dat we een geweldige mooie vakantie hebben gehad. veel gezien van Zwitserland. mooie treinreis. en we hadden super mooi weer.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

het was een prachtige reis

jammer dat we met carona terug zijn gekomen er zat van af het begin een hoesten de dame in de bus

Leuke reis

Leuk gezelschap, soms waren de afstanden die moesten worden gelopen wel wat ver

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Mooie reis, voordelige prijs, en goed verzorgd

Zie boven

Zeer goed!!

Het was de eerste keer,maar zeker voor herhaling vatbaar.

zeer te vreden

Gewoon zo doorgaan

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Het was een mooie reis!

Heel veel gezien en genoten van deze reis. Fijne chauffeur samen met zijn maatje. Jammer op zondag was er een bezoek aan een dorp, jammer op zondag alles gesloten. Helaas hadden we dit keer geen keuzemenu, hou je niet van vis dan heb je echt pech als dit op het menu staat. En het in bad moeten stappen voor een douche kan voor ouderen een probleem zijn. Verder was het prima.

mooie vakantie reisje

Goed hotel, veel interessante dingen gezien. De temperatuur had wat lager kunnen zijn, maar dat is een gegeven. ,

Super vakantie

Geweldige chauffeur, goed hotel, eten was goed, kortom weinig op aan te merken. Klein min puntje vond ik dat het hotelpersoneel niet de aller vriendelijkste waren.

Super goed .

We hebben een prachtige reis gehad en een super chauffeur die echt onderweg heel verteld van wat we allemaal konden bekijken ,was echt super ,een 10 waard ,Groetjes Henk en Siny.

mooie reis

goede chaufeur slechte reisleider

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Goed verzorgd, veel belevenissen.

Als je met zo’n chauffeur, die ervaren, gezellig, meedenkend, humoristisch is, op reis gaat, dan wordt het een geslaagde vakantie. Deze positieve houding slaat ook op de groep medereizigers. Als ik nog eens mee reis, ga ik mee als Martin rijdt.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Prima reis goed hotel mooie omgeving

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Goed verzorgde reis en hotel.

Je mee dat de bus niet bij het hotel kan komen om in en uit te stappen. In de folder staat dat er gewisseld wordt in de bus maar tijdens de reis gebeurt dat niet

Top verzorgde reis.

Een ervaren chauffeur en reisleider heeft ons de mooiste plekken van Dresden laten zien. Alles was goed verzorgd. Prima hotel en een interessant programma.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Een onvergetelijke reis

In een woord geweldig. Alles was top

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Mooie reis met een geweldige chauffeur

Goed verzorgde reis, gaan volgende reis, zeker weer met ter Beek!

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.