13:30

Goede chauffeur over de steile bergpassen,treinreizen waren prachtig inde sneeuw!

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Goede service en een gezellige, prima rijdende chauffeur/reisleider.

Ik heb ontzettend genoten van deze reis.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Prima chauffeur, Goed hotel, dagen goed besteed aan excursies.

Gewoon goed en het mooie is dat je hoofdzakelijk met streekgenoten reist.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Een prima verzorgde reis in

Alles was goed, behalve te weinig vrije tijd. Te lange dagen met de bus zodat je te weing tijd had om je even op te frissen voor het diner.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Fantastische reis met een prima chauffeur/reisleider die precies op de goede manier aanwezig is.

Voor de 4e keer met ter Beek op stap, en het zal niet de laatste keer zijn. Behoeft eigenlijk geen toevoeging, zeer tevreden klanten.

Fantastische reis,

Als zeer positief ervaren vooral met de reisleider Karel een zeer ervaren chauffeur die ons op de mooiste plekken bracht.

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen