Gweldige reis

Veel gezien en gehoort met prima gids. Alles staat en valt natuurlijk ook met prima weer. Bij de meren wel héél erg druk maar dat heeft ter Beek iet in de hand.

Alles was goedgeregeld

Het programma is erg vol gepland. Een aantal extra vrije uren 's mor-gens of 's middags voor eigen invulling zou fijn zijn.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Fantastische reis goede chauffeur, veel gezien, het mooie is het opstappen in Twente niet overstappe

Ik heb een hele goede ervaring met ter Beek, zal beslist nog eens gaan

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Te vol gepropt dag progamma

Op zich een mooie reis ,met een prima begeleiding . Lange volle dagen om het progamma af te werken , Ik had graag wat meer rust punten gehad .

fijne reis,prachtig land

Het is een lange reis, maar zeker de moeite waard Ik ben nog nooit in Zwitserland geweest, maar wat een prachtig land. Een aanrader !

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

prachtige reis fijne rustige chauffeur

De reis was erg mooi heel veel gezien ook de treinreisjes waren erg mooi. Karel bracht alles heel goed veel informatie waar wachten hier langs lopen etc. Hotel was ook goed. Al met al we hebben genoten.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Een mooie reis met een prima chauffeur

Ik had een kamer met douche geboekt, dat is een dag later goed opgelost. Mooie gerenoveerde kamer gekregen.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

In 1 woord in alle opzichten geweldig van boeking tot begeleiding van de chauffeur

Mijn 1e reis met ter Beek en zeker niet mijn laatste reis. Gewoon bijzonder in alle opzichten.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

De reis was prima. Maar 14 uur in de bus zitten was niet geweldig. Doe de reis 2 dagen langer met een overnachting. Dit is mijn advies. Groeten M. Hubert.

Zeer goede ervaring

Goed georganiseerde reis met verblijf in een mooi hotel . Het ontbijt en het diner waren prima verzorgd. Reisafstand iets te ver voor 1 dag .

machtig mooi/schoon land

een erg mooie georganiseerde reis. De schoonheid van de natuur, is verblindend. Van de vroege ochtend tot de late avond hiervan genoten

Reis laat veel natuur zien maar niet beleven. 5 steden bezoeken is te veel

CHAUFFEUR Karel eerste klas vakman. Respect !! Gaf als reisbegeleider terecht erg weinig informatie, omdat hij moest berg-rijden. Tip: De info kan echt wel door een van de reizigers worden voorgelezen. STOELEN-BUS Systeem van rouleren met zitplaatsen werkt niet. De brutalen nemen de beste plaatsen in en gaan zitten waar ze willen. De socialen zijn dus de klos. Geeft veel irritatie. TIP Beter per 2 stoelen, op naam, vastleggen waar per dag je zitplaats is. Simpel en effectief. Iedereen blij. HOTEL Turmhotel Victoria Davos Dorf heeft 4 sterren en is volgens uw reisgids een uitstekend hotel, Helaas niet voor de bussers, die komen tot maximaal 3 sterren of lager. KAMERS Ligging kamers in het oude deel is beneden peil !! Raam open: lawaai van weg, spoor en waterval. Raam dicht: warm, geen ventilatie, geen airco. Goed slapen ? Probeer dat daar zelf maar eens. RESTAURANT Ontbijt en diner wel erg uitgekleed. Ontbijt, door slechte routing kost het veel tijd. (TIP: 2 i.p.v. 1 brood-snijpunt, zou al helpen) Diner, altijd wel iets dat niet gaar is en duurt veel te lang, minstens 2 uur. PROGRAMMA Reistijd voor heen en terug extreem lang. Zeer vol programma. Meer een werkweek dan een vakantieweek. Gelukkig is er veel bergnatuur te zien. Prima. Treinreizen zijn de hoogtepunten ! Bezoek aan 5 steden, weer een winkelstraat, mag wel wat minder. TIP: Vervang 2 steden door 2 x panorama wandelingen in de prachtige berg natuur. De bus komt er toch langs. Dan is de natuur te zien en te beleven. TIP: Vervang Via Mala door iets dat toegankelijker is. Klein aantal gasten kunnen /durven in de kloof afdalen. De anderen kunnen op straat vrijwel geen kant op (gevaarlijk). Jammer.

• Reisbegeleiding N.v.t.

Mooie reis! Veel gezien

Goede reis veel gezien ,wel erg veel in de bus! Geweldige chauffeur!

• Reisbegeleiding N.v.t.
  • Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Erg goeie service en een zeer ervaren chauffeur

Mooie reis en uitstapjes, alleen 's avonds helemaal niets te doen.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

De chauffeur was zeer ervaren en prettig, hotel zeer goed en vriendelijk

We hebben genoten. Voor ons was de Treinreizen die werden aageboden het hogtie punt!!! Vriendelijke groet.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Dit was onze 1e verre busreis . Het was een perfecte reis, veel informatie onderweg gehad van karel. Verder een rustige en goede chauffeur.Elke dag werd duidelijk verteld waar we de volgende dag heen gaan en de tijd van vertrek. Verder hebben we prachtige dagen gehad .Onze chauffeur was vriendelijk niks was hem teveel ,en de service in de bus wat betreft koffie thee frisdrank bier en wijn was klasse

• Excursies N.v.t.

Mooie reis ,goed hotel , ervaren chauffeur

De reis was prachtig , de accomodatie ook , maar het eten wat minder. De ervaren chauffeur bracht ons op de mooiste plekjes

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

mooie reis en een prima chauffeur

Het was een prima reis, alleen een opmerking in het hotel moest men douchen in bad wat voor mijn vrouw niet te doen was, ik denk dat voor meerdere mensen van het reisgezelschap gold. Het reisgezelschap bestond hoofdzakelijk uit oudere mensen en dan is een bad niet handig.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Prachtige reis, goede chauffeur/reisleider correct en ervaren

Davos, prachtige omgeving met zijn hoge bergen met nog veel sneeuw prachtige natuur. Schitterende plaatsjes en echt genoten van de in het programma opgenomen treinreizen

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Hele fijne reis, wel erg enerverend

Een paar dagen extra om tussen de excursie ook even rust en tijd voor iets anders te hebben. Karel was een geweldige reisleider

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Goede service , vriendelijk personeel, mooie bussen!

Chauffeur behulpzaam, voldoende pauzes, mooie hotels

Goed verzorgde reis.

Goede verhouding prijs / kwaliteit. Geen verrassing bijkomende kosten.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Goed verzorgde maar erg lange reis.

Het was een goed verzorgde reis naar Davos. Het grote nadeel is , dat het een erg lange reis is. Wel voldoende stops. Het zou beter zijn om het in twee dagen te doen. Ook de andere dagen vond ik persoonlijk te lang . Bij s,avonds aankomst in het hotel geen tijd om op te frissen, maar gelijk het diner.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

mooie reis met prachtige natuur

chauffeur uitstekend eten in hotel Victoria. minder dan we van ter beek reizen gewend zijn.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

In totaliteit ruim voldoende. Zie onderstaande opmerkingen.

Chauffeur. een uitstekende chauffeur. De assistentie die hij kreeg van zijn partner gaf een sublieme meer waarde aan het rijden. Zij vertelde zaken van de omgeving waar wij reden, deelde informatie uit en assisteerde bij de drinkvoorzieningen. Dit geeft rust voor de reiziger. Je ervaart dat de chauffeur zijn volledige aandacht aan verkeer en de weg kan geven. Aan bevolen om dit op alle reizen toe te passen. De chauffeur getroostte zich veel moeite om ons de mooiste plekjes te laten zien. Een geslote St. Gotthardpas was voor hem geen belemmering om toch op de door hem uitgekozen plek te komen. Hotel, 4 sterren!! Bij het ontbijt miste ik de mogelijkheid van vers fruit. De warme maaltijden waren van een zeer matige kwaliteit. Daarnaast waren alle gerechten, ook de rauwkost, zeer zout. De bediening ging in een hoog tempo. Voor je de eerste hap in de mond had, kwam men al met het na-service. Het afscheidsdiner in Gronau was de beste maaltijd van de hele week.

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen