Mooie goed verzorgde reis,fantastische chauffeur

Veel gezien van de prachtige,overweldigende natuur. De treinreizen heel mooi. De dagtochten waren vaak te lang,waardoor je bijna geen tijd had om je op te frissen voor het diner.Jammer dat het hotel niet over een terras of tuin beschikt. Kamer heel goed en schoon.

Bijzondere reis

Wij hebben ontzettend veel van het berglandschap gezien en ervan genoten! Dat alles o.l.v. invalreisleider/chauffeur Nicole Kienhuis: een compliment waard! Het hotel was prima met goede, gevarieerde maaltijden. De borden worden wel erg snel weggehaald; andere disgenoten waren nog bezig te eten. Het klikte o.i. goed tussen de deelnemers. De bezoeken aan Chur en Sankt Moritz vormden een goede afwisseling: wat meer stedencultuur zou welkom zijn, maar t.o.v. Davos liggen die wat verder weg. Het bezoek aan de stad na de St.Gotthardpas was niet de moeite: heel ver rijden en nauwelijks tijd om wat te bekijken (het was erg warm).

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Een goede ervaring, gezellig en goed georganiseerd.

De reis naar Davos was goed verzorgd. Leuke chauffeur, wel wat lange dagen soms in de bus. Het hotel vond ik persoonlijk wat minder en dat kwam vooral omdat ze niet een terras hadden waar je gezellig kon zitten. Het eten was de eerste dagen matig maar daarna werd het beter. De organisatie van het hele verblijf was verder prima. We hebben een hele leuke vakantie gehad.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Mooie en goed verzorgde reis. Onder begeleiding van NICOLE KIENHUIS, 'n goede -sociale en VEILIGE CHAUFFEUR.

Fantastische reis

Sommige dagen iets te lang. Verder prima verzorgd.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Ik vond het een prachtreis, met een hele gezellige chauffeur Nicole Kienhuis. Heerlijk eten in het hotel. Mooie kamers. Alleen jammer vond ik, dat er ‘s avonds weinig reuring was. Er zat geen leuk terras bij het hotel, en binnen was het veel te warm.

Prachtige reis

Erg mooie reis, uitstekende verzorging. Prima hotel en bovenal een goede chauffeur en begeleider. Zeker een aanrader. Familie. V Delden

Goed georganiseerd

Geen op of aanmerkingen

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Hele mooie 8 dagen gehad veel gezien.

Weer een mooie en zeer verzorgde reis gehad naar Davos. compliment aan de chauffeur Peter voor de goede uitleg tijdens de dagtochten Peter bedankt.

Mooie ervaring

Gezien de reistijd is deze reis wel de max om in 1 keer zonder tussenovernachting te doen. Reistijd heenreis vanaf Tubbergen was ca. 14 uur incl de tussenstops. Reistijd terugreis tot Tubbergen incl tussenstops was ca. 16 uur. Dagelijks ontbijt in het hotel was lekker en ruim voldoende. Het ( 3-gangen ) diner vond ik matig qua hoeveelheid en keuze. Een buffet waarbij je zelf bepaald wat je eet was beter op zijn plaats geweest. Bediening in hotel was overigens netjes verzorgd. Alle complimenten voor de chauffeur Peter Hiemstra ! Gaf goede uitleg over het (dag)programma en is op alle terreinen zeer behulpzaam, klantvriendelijk en klantgericht.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Na twee jaar (corona) wachten waren wij best tevreden zijn met ons Davos reis

Wel aanbevolen

Goed verzorgde reis naar Davos

De heen- en terugreis waren (te) lang. Het hotel was prima. Goed georganiseerde excursies. Sankt Moritz viel wat tegen. De treinreizen waren, mede door het weer, fantastisch. Ook de ritten over de passen waren zeer mooi. Dit alles werd mede mogelijk gemaakt door een prima reisleider/chauffeur.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

De reis is geheel volgens verwachting verlopen. Dit is mede te danken aan de chauffeur/reisleider Peter Hiemstra. Geweldige inzet en oprechte aandacht voor zijn passagiers. Houdt hem in ere !!!

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Prima reis zoals gewend van ter Beek

Hoewel bekend met de afstand Oldenzaal-Davos werd de reistijd (een dag) als lang ervaren. We hadden in Peter Hiemstra een chauffeur/reisleider van hoog niveau. Aandachtspuntjes. Het hotel was luxe voor een vakantiehotel. Maaltijden hadden wel iets minder exclusief gekund en dan was het nog prima geweest.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

een enthousiaste en behulpzame chauffeur die voor ons zeer prettige reis begeleidde

Een zeer aangename reis

alles is goed geregeld

Mooie vakantiereizen worden aangeboden door Ter Beek Reizen. De door ons als reizigers uitgezochte reis voldeed alle jaren steeds aan onze verwachtingen. Een belangrijke factor is het weer, dat is uiteraard onvoorspelbaar. We zijn erg tevreden over het aangebodene.

Een hele mooie reis.

De reis naar Davos was er eentje om niet te vergeten. Ook de excursies die er bij zijn waren erg mooi. Alleen zou ik de terugreis in twee dagen doen want deze was erg vermoeiend en we waren pas savonds om kwart voor elf thuis,dat is voor een dag bijna niet te doen. Het hotel was wel heel erg mooi en zeker heel luxe en erg netjes en het eten was er zeker goed maar onze keus zou het niet zijn. Het paste niet zo goed bij de reis en de excursies die we hadden. Je verwacht dan een gezellig bar/restaurant bij zo’n reis,dat hebben we erg gemist…zo savonds gezellig nog even nakletsen bij een glaasje bier of wijn..dat gingen we maar op ons balkonnetje doen met een paar mensen,maar ook dat was niet zo leuk. Verder was het een hele mooie reis en zullen we er mooie herinneringen aan over houden. P.s…we zouden het iedereen aanbevelen als het hotel anders was.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Goed verzorgde en gezellige reis in de bergen,

De heen en terugreis zijn in 1 dag lang maar op de bestemming was een prima hotel met vriendelijk personeel en goede maaltijden. De excursies waren prima al viel de binnenstad van Sankt Moritz wat tegen. Zwitserland is niet goedkoop, maar dat was bekend. Peter organiseerde samen met de eensgezinde kleine groep op de vrije dag nog de kabelbaan (die in Davos gesloten was) en een rit met de toeristentrein. Samengevat een ontspannen reis met een gezellige groep en prima chauffeur en reisleiding.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn.

Het was super geregeld allemaal

Het was een mooie reis.we zagen veel, maar waren veel op pad met de bus. De groep was 28 personen. Als de bus vol gezeten had was het vele reizen waarschijnlijk minder prettig geweest. Misschien idee voor een volgende keer: Rij niet in 1dag naar Davos(was eigenlijk te lang). Overnacht in ZuidDuitsland en maak de 2de dag al meteen een toerische dag richting Davos? Terugreis was ook lang 7.00 tot 21.00 in Weerselo voor het diner.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Het was een hele mooie reis.

Het hotel was goed, alleen het avond eten was matig. De excursies waren heel erg mooi. Goede chauffeur en reisleider.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Het was een prima reis naar Davos. Helaas wel veel verkeer op de weg waardoor zowel de heenreis als de terugreis èrg lang duurden. Wellicht een idee om een overnachting 8n Duitsland te doen?

GEWELDIG

Wij vonden de hele reis naar Davos een fantastische ervaring, het was onze eerste busreis. Onze gids/chauffeur Peter was een prima vakman en bleef onder alle omstandigheden rustig en en wist veel te vertellen over de dingen die we onderweg zagen. Onze vakanties naaar het buitenland maakten we altijd met eigen vervoer maar door het steeds drukker wordende verkeer kozen we nu voor een busvakantie. Deze reis naar Davos zouden we vorig jaar al doen maar toen gooide corona roet in het eten. De twee treinreizen met gereserveerde coupe,s waren een schot in de roos.

was een hele mooie reis

voor deze reis moet je wel goed ter been zijn en dat was voor sommigen niet het geval waardoor anderen moeten ondersteunen wat ons inzien niet de bedoeling kan zijn.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Zwitserland is één van de mooiste landen in Europa

De reis door Zwitserland was prachtig met de mooie natuur en de vele passen. De buschauffeur/reisleider heeft ons alles laten zien. Hotel was goed met een mooie kamer, het ontbijt was goed maar het avonddiner was eenvoudig mn het voorgerecht was 7 dagen hetzelfde, dit kan ik begrijpen ivm de prijs van de reis.

• Reisbestemming Davos & Zwitserse treinen - 8 dgn

Prachtige reis, aan te bevelen

Prachtige reis, uitstekende reisleider, attent, zorgzaam,

Over Ter Beek Reizen