Vele mooie plekken van Zwitserland gezien.

Wij vonden het diner niet 4 sterren waardig. Ook de zitplaatsen aan de lange tafels, dicht op elkaar niet gezellig!

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Prachtige reis, hotel viel tegen.

Chauffeur was top! Mooie plekken gezien, sfeer was goed. Hotel viel tegen, eten was allemaal hetzelfde geen variatie, ook minimale hoeveelheden, je moest soms bijwijze van vechten om een ei. Het voelde alsof er beknibbeld moest worden. Personeel van hotel was vriendelijk. Excursies waren mooi, de chauffeur was hierin ook geweldig, ook om de foto's nadien te bekijken op Facebook. Ook voor thuisfront was dit erg leuk om zo mee te kijken. Jammer dat we niet in de glazen trein hebben gezeten, dit werd wel aangegeven in de brochure.

hotel geen 4 sterren waard

hotel met verschil van bus en gewone gasten ,mochten geen koffie automaat gebruiken ,dat was voor andere gasten wij waren bus gasten ,dat hebben we ook gemerkt ! veel te weinig koffie op de tafel kleine kannetjes voor heel veel gasten ,brood alleen hard en dikke plakken wel croissantjes , ben beter gewend met 4 sterren diner was vreselijk geen keuze menu ,kippepoot ,goedkoop grilworstje diepvries groente brocolli boonjes bloemkool regeerde het menu en cakje na ,hoezo toetje een lachertje we hadden geluk met koelkast en mooie grote kamer ,andere gasten hadden dat niet en een hele krappe kamer ,ook geen koelkast .tijdens excursie aanbieding lunch vlees schotel wij dachten dus VLEES dit bleek vleeswaren en stukje kaas ,tappas dus te weinig brood ,en dat voor 15 pp

Mooie reis

Hotel matig Ontbijt goed Diner slecht Kamer matig

• Excursies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Een goed verzorgde vakantie met veel mooie plekken.

De reis was goed georganiseerd. We hebben mooie excursies gehad en geweldige plekken gezien. De chauffeur heeft super gereden en interessante informatie gegeven. Min puntje was het eten in het hotel. Het was oké maar geen 4ster waardig.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Een prachtige reis, helaas miserabele hotelkamer

Mijn 1 persoonskamer kamer waarvoor het hotel een prijsopslag van ruim 20% op de totaal prijs van de reis vraagt is klein, donker en ongezellig. Een paar lampen aan het plafond, het gordijn dat het enige raam in de kamer half bedekt, en een oppervlakte van 10 vierkante meter heb ik het niet als een fijne kamer ervaren. Dat is jammer. Ook de éénpersoonskamer ( die niet wordt getoond op de website van het hotel) mag uitnodigend en gezellig zijn. Voor chauffeur Karel, en begeleidster Anja niets dan lof. Ze vormen een fantastisch team. De reis verliep gesmeerd en de groep was fijn. De temperatuur regulatie met de airco in de bus was lastig ( erg koud vóór in de bus) Ik beveel deze reis van harte aan maar dan wel in een ander hotel.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Mooie reis en goed georganiseerd

Alles klopte,behalve het eten in het hotel was zeer matig.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Een prachtig verzorgde reis,naar Zwitserland..

Een hele mooie reis, prachtige natuur. Heel veel mooie dingen gezien. Alles was goed geregeld. We hadden een geweldige chauffeur/ reisleider, Karel stegeman, wat kan hij goed sturen. En Anja als gastvrouw was ook geweldig,de bus was steeds mooi schoon, en Anja vertelde steeds iets over de plaatsen waar we naar toe gingen. In het hotel was alles mooi schoon, we hadden een appartement. Het ontbijt was heel goed, het avondeten wat minder. Al met al was het een prachtige vakantie met een hele leuke groep.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

De reis als inhoud is goed Behalve het hotel is geen vier sterren waard ten aanzien van de diners was het zeer slecht de mensen die goed betalen voor zo,n reis worden hier zeer tekort gedaan met als voorbeeld twee plakjes rollade een bbq worstje een kip stukje met twee botjes en zo kunnen nog doorgaan het was slecht en bij het ontbijt was het steeds wachten op het bij vullen Jammer met dit hotel kwaliteit prijs verhouding zeer slcht.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Goede georganiseerd... ook de omschrijving in de reisgids .

Zie onderstaand bericht

Verwachting 4 sterren hotel was groter. 4 sterren niet wasrd. Ontbijt was matig. 2 dagen gekookt ei bij ontbijt. 1e dag eiwit niet gesold, denk 4 min. Gekookt. Kon leeggoouen op brood.. Mocht geen gebruik maken van koffiezet apparaat waar oa latte kon worden gezet. Brood een keer zelf moeten snijden ivm personeels te kort. Avondeten beter een keuzemenu. Anderdmoet je weer wachten als je een andere keuze had gemaakt. Sommige gasten hadden een hele kleine kamer zonder koelkast. Anderen wel. En grote kamer. Tijdens excursie is ons aangeboden te kunnen eten bij bepaald restaurant, een VLEESschotel voor 15.00 euro. Echter was een vleeswarenschotel. Dat hadden meerdere gasten ook verwacht. Had stukjes diverse soorten vleesverwacht. Als dat was aangegeven had ik niet genomen. Het afscheidsdinee, was door omstandigheden om 21.00 uur. Dat is veel te laat, daar kan de chauffeur niets aan doen. Mijn voorstel tegen 18.00uur elders onderweg te eten, zodat de gasten niet hongerig in de bus hoeven te zitten Reis duurt immers zeker 12 uur. Advies, ander hotel zoeken die 4 sterren waardig is. Alom, veel geld voor deze reis.

Goed.

De reis en de excursies waren perfect Het hotel was niet wat ik had verwacht de kamers waren goed Eten vonden wij slecht ontbijt matig

Geweldige reis

Zwitserland was geweldig met Karel en Anja

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Het was een hele mooie reis

Heel veel mooie plekken gezien. Het was een indrukwekkende reis.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Goede chauffeurs reislijders

Goede hotels met goed verzorgde en uitgebreide buffetten. Het hotel Davos uitgezonderd. chauffeurs reislijders zijn zeer behulpzaam Materiaal is goed

De reis was fantastisch

Echter de heen en terugreis duurde te lang. Heen 13 uur en terug 12 uur. Voor bejaarden is dat te lang.

Prachtige reis

Een fijne en goed verzorgde reis Hotel mag wat verbeterpuntjes.

Positief.

Eerste keer mee met busreis, alles goed alleen wat lang heen en terug reis. De excursies waren prima alleen had je een treinreis gemaakt, wat voor mij voldoende was gingen we nog verder, ik vond dat teveel maar dat is persoonlijk.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Veel gezien en van genoten, rest onder de maat

Door de lichamelijke- en geestelijke gesteldheid van een deel van de reizigers leek het wel een reis met de zonnebloem. O a. 2 reizigers met hartproblemen, Aantal zeer slecht ter been waarvan 2 met een rollator, Dementerende die soms de weg kwijt waren. Vooral het in- en uitstappen van de bus duurde heel lang en zorgde voor irritaties. Het gezelschap moest zich daaraan aanpassen. Er waren teveel deelnemers waardoor: 1)Op 1e rij links voor (achter de schauffeur) er te weinig beenruimte was om te zitten, en bij de andere stoelen hield de beenruimte ook niet over. 2)Het hotel had ook te weinig ruimte gereserveerd om te eten (3 rijen tafels) 3)Avondeten en Ontbijt: Problemen met bij elkaar zitten van de stellen!! Oorzaak: 3 tafels met oneven aantal plekken, door 1 stoel kopsekant van de tafel, Onevenaantal personen (47) waarvan 3 alleenstaande en 22 stellen. Gereserveerde plaatsen in groepen van 4 personen. Gedekt voor exact het aantal personen, zodat roulatie van plek niet mogelijk was Hierdoor konden niet alle stellen naast elkaar zitten om te eten. Dit had irritaties tot gevolg. Opgelost middels: Laten vervallen gereserveerde plaatsen, De 3 alleenstaande diende plek te nemen op de stoelen op de kopsekant en de resterenden diende in volgorde van binnenkomst aan te schuiven. Bij het ontbijt van vrijdag had dit tot gevolg dat een van de drie alleenstaande in zijn eentje zat te eten omdat een aantal niet zijn komen ontbijten. De beste oplossing was geweest: Voor 2 personen meer te dekken (49 ) middels bij zetten van 1 tafel of tafels van 5 of 6 perso Echter daar wilde de hotelmanager niet aan meewerken. Reden: Door ter beek waren 47 plaatsen gereserveerd. Hij had niet de flexibiliteit om mee te werken ondanks dat er tafels niet werden gebruikt. Voorstellen tot verbetering: Bij het boeken in de voorwaarden aangeven: Geen mogelijkheid tot het reserveren van gereserveerde plekken bij het eten, Het kan voorkomen dat je een keer niet naast of tegenover elkaar zit.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Het was een prachtige reis!

We hebben genoten van de geweldige uitzichten. Vanuit de bus en zeker ook vanuit de treinen. De uitstapjes waren mooi. Het was een prachtige reis in een heel mooi deel van Zwitserland. Een minpunt was de akoestiek in de eetzaal van het hotel. Die was slecht. We konden elkaar moeilijk verstaan. Misschien kwam dat ook doordat we dicht op elkaar aan lange tafels moesten zitten. Plekken aan de (lange) tafels reserveren voor de groepen was geen goed idee. Gelukkig werd dat halverwege de week afgeschaft.

Goed verzorgd

Moest wel wennen aan zo’n groot gezelschap die allemaal tegelijk willen ontbijten.

Prima alles goed geregeld

Mooie reis, alles goed geregeld

Geweldig geregelde reis

Mooie omgeving gezien. Hotel was prima. Goede chauffeur en reisleidster. Fijne stoelen en klimaatbeheersing in de bus.

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

Prachtige reis met uitstekende chauffeur-reisleider

Een uitgebreide reis! Afstanden tot de dagelijkse bestemmingen vanuit Davos behoorlijk groot. Het reisplan is zeer gevarieerd! Centraal staat de ongelooflijk mooie bergwereld! Voor iedereen die met een vakbekwame, ervaren reisleider chauffeur het mooie gebied wil leren kennen is deze reis een absolute aanrader!!! Vermoeiend; maar uitrusten doen we thuis!!

• Reisbestemming Davos en Zwitserse treinen - 8 dgn.

intensieve maar ook prachtige vakantie

Het hotel was qua kamers heel goed. Maar het ''Abendessen" was slecht. Het onbijtbuffet was wel goed. De chauffeur heeft enkele keren ook geklaagd bij de hotelleiding maar dat haalde niet veel uit. Jammer dat ndat zo gelopen is, de vorige keer dat we met jullie op pad waren was het prima. Het afsluitende diner in Drieland was voor ons een verademing dus eind goed al goed. Hopelijk kunnen jullie vaar de reizen in Juli en Augustus nog iets aan de keuken van het hotel verbeteren.

Over Ter Beek Reizen