geweldig

heel goed geregeld

• Excursies N.v.t.
  • Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Het was een zeer relaxte reis zonder haast en een uitstekend onderkomen.

Ik vond het een prettige relaxte reis. Overal tijd genoeg . Het hotel was uitstekend met uitstekende vriendelijke bediening. Het personeel. Je kreeg er ook een goede band meeZe wisten bijv na 2 dagen al welk kamernr je had. Niks dan lof. Ook het eten was goed verzorgd en lekker.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

onze eerste verzorgde busreis is een waardevolle herinnering geworden

doordat het Weer de eerste dagen niet meezat werd er toch goed geanticipeerd door de chauffeur, waardoor het programma begrijpelijker wijs werd aangepast aan de weersomstandigheden. maar ook het Hotel, het personeel, was bereidt mee te bewegen met diverse wensen tijdens het verblijf. Kortom samengevat is deze reis een aanrader.

Degelijk en vertrouwd

Zoals altijd degelijk en vertrouwd

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

mooie reis met prima chauffeur

prima verzorgde reis

Goed van begin tot eind

Geen

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Mooie vakantie alleen het weer niet helemaal mee is goed opgelost.

Kan niet beter mooie omgeving Liever hotel in een stad.

• Excursies N.v.t.
  • Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Mooie reis, goed hotel en een erg fijne chauffeur

Het hotel heeft mooie kamers en ziet er als geheel goed uit, het eten is geweldig. Onze chauffeur is zeer bedreven , aardig en erg zorgzaam, gewoon top. Damuls is een erg klein bergdorpje en de ligging van het hotel is mooi voor wandelaars maar minder goed voor mensen die slecht ter been zijn. Het programma van de reis is erg mooi.

Alles uitstekend verzorgt

Mooie reis alles goed voor elkaar

Een hele mooie reis Bregenzerwald

Een prachtige vakantie ,een heel goed hotel,lekker eten en fijne bediening .Adrie als chauffeur kan niet beter en vriendin.Ik heb genoten van de reis.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

een zeer mooie reis met deskundige reisleiding en zeer goed hotel

we kunnen niets bedenken wat niet goed is. Zeer goede chauffeur, prachtige reisbestemming. Zeer goed hotel met heerlijk eten.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Een geweldige vakantie! Super hotel alleen jammer dat het achteraf lag. Geen plaatsje in de buurt waar je even na het eten, een terrasje kon pakken of wat winkels te bezoeken. Verder een super chauffeur met assistente die ons de mooie omgeving en attractie ( boot, trein, kabelbanen)hebben laten zien. en een leuke groep mensen.

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen