Fantastische reis en top chauffeur

Prachtige reis en omgeving, uitstekende chauffeur en een prima hotel, enig nadeel de lange heen en terug reis, verder perfect.

Fijne goedverzorgde week

Voor het eerst meegeweest met een busreis, het is ons goed bevallen, Fijn dat alles voor je geregeld wordt, een chauffeur met ervaring, die alles optijd en duidelijk aangaf, en hotel met goede bedden.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Mooie reis met een goede chauffeur/reisleider in een goed hotel !!

Een hele mooie reis met mooie excursies onderleiding van Adrie, goede chauffeur en reisleider. Veel van de natuur gezien. Een heel goed hotel !

Een super mooie reis!

We hebben een fantastisch mooie reis gehad, een zeer goede chauffeur met een heel prettig karakter die ons echt het Oostenrijk gevoel heeft gegeven, de mooie bergen en dalen en veel bezienswaardigheden, en ruimte voor dingen om zelf te doen, het hotel was ook prima in orde met vriendelijke bediening. Vriendelijke groeten Jan & Ans uit Haarle

Prachtige reis.

Uitstekend verzorgde reis

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Deze reis naar Damuls was super. Zeer goed verzorgd.Het hotel was in een woord geweldig en onze chauffeur Adrie was top.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Zoals alle reizen met Ter Beek: SUPER!!

Allereerst onze chauffeur/reisleider (Adrie Oude Avenhuis) is geweldig. Hij heeft mij persoonlijk veel hulp geboden, maar heeft oog voor alle deelnemers. Het was een fijne groep en iedereen was er ook voor elkaar. Ik ga nu al jaren met Ter Beek en wil ook niets anders meer.

een geweldige reis

Het was voor ons een overweldigend weerzien van de bergen nadat we jaren geleden hadden moeten stoppen met bergwandelen en skiën. Damüls is een prachtig gelegen dorp tussen de mooie bergweiden en toppen. Een indrukwekkende afwisseling door de verschillende liften die ons op diverse plekken naar boven brachten en op schitterende panorama's trakteerden, met als hoogtepunt de vijfliftentocht Ischl - Samnaun. Verder een mooi en afwisselend, maar vol programma: elke dag een nieuw avontuur. Een betere chauffeur-reisleider als Adri kun je je niet wensen! De reis en alles daaromheen was bij hem in vertrouwde handen, de zorg voor de groep, het omkijken naar de mensen die wat moeilijker meekonden, de attentie en gezelligheid: een 10. Het hotel was voortreffelijk, de maaltijden goed, maar wel soms erg ruim bemeten: wat dat betreft zou het een goede tip zijn als het hotel ook seniorenporties zou aanbieden, dan waren de borden vaker leeg. Een speciaal compliment voor het hotelpersoneel toen mijn vrouw ziek werd: een prima en lieve verzorging, geen moeite was te veel. Thee en een semmel op de kamer, de coronatestset, aandacht en zorg: dat deed haar goed!

Een onvergetelijke reis

In een woord geweldig. Alles was top

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Mooie en goed verzorgde reis.

Fijne chauffeur en vriendin. In een woord vantastiese reis.

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Geweldige reis.

Het was een hele mooie reis door een prachtig gedeelte van Oostenrijk, vooral de liften tocht was een hele belevenis. Goed hotel voortreffelijke bediening, de chauffeur Adrie en vriendin waren top, ontspannen programma, en gezellige reisgenoten. Herman Borne

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Was een geweldige reis !leuke groep

Voor herhaling vatbaar

Wij sluiten ons graag aan bij de voorgaande reisgenoten. Nog 1 extra reactie: heel attent ,dat er zoveel aandacht is besteed aan mijn verjaardag.TOP

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Goede vakantie met een prima chauffeur.

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Mooi weer uitstekend hotel met lekker eten. Over het algemeen mooie excursies. Aardige ervaren chauffeur (Adrie) die het samen met zijn partner (Josee)iedereen naar het zin wilde maken. Wat ook prima is gelukt! Leuk reisgezelschap. Dus al met al prima vakantie!

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Het was een hele geweldig mooie reis.

Het hotel was keurig schoon. De bediening was uitstekend en vriendelijk. De chauffeur en zijn vriendin waren geweldige mensen, je kon ze alles vragen. Niks was te veel.

heel goed verzorgd

gezellige reis o.a. door goede chauffeur en assistente, heel goed hotel en prima planning. Internationale liftentocht was bijzonder enerverend.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Geweldig, fantastisch zijn de terBeek reizen wat de bestemming ook is.

Afgelopen week een fantastische reis gedaan naar het Bregenzerwald in Oostenrijk. Veel gezien en meegemaakt. Met onze chauffeur Adrie was het gewoon 1 groot avontuur. Ben 100% tevreden. Ongetwijfeld ben ik volgend jaar weer van de partij.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Geweldig mooie reis in een prachtig gebied van Oostenrijk en een ontspannen programma

Het was in één woord TOP! Geweldig hotel, lekker eten, prachtige kamers, geweldig mooie natuur , leuke excursies, ontspannen programma. Wij hebben op en top genoten, ook mede door het prachtige weer.

voor herhaling vatbaar.

Goed georganiseerde reis. Prima, behulpzame chauffeur/reisleider.

geweldige vakantie gehad

het was een hele mooie goed verzorgende reis. een prima hotel , kamers en het eten was goed en een prima chauffeur

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Ik heb een heel mooie reis gehad naar Oostenrijk. Alles was prima verzorgd. Goede chauffeur (Peter Hiemstra). Peter was erg behulpzaam v oor iedereen. Goed en gezellig hotel. Eten was goed.

Fantastisch, ik heb genoten

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Goede ervaring met de bus gehad. Alles goed geregeld goede chauffeur. Gewoon super.

top

genoten van begin tot einde. Twentse reisgenoten plezierige lui super chauffeur ook als reis begeleider .op het juiste moment hulpvaardig

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn

Deze reis is ons goed bevallen.

Deze meerdaagse reis naar Oostenrijk was voor ons een hele mooie week, we hebben genoten van de vele uitstapjes.

Over Ter Beek Reizen