goede service, prima buschauffeur, aardige bediening in Italie

mooie reis, veel gezien, aardige, goede buschauffeur, Hotel in Italie heel goed. Mooie kamer, goed eten, aardig personeel Eten in Hotel Allemannerhof in Duitsland minder goed.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

De reis op zich was fantastisch met een goed gezelschap. Alleen jammer van hotel Alemannenhof zeker op de heenreis overnachting. Alles was zeer hectisch zeker bij het ontbijt de volgende morgen . Enkele haren helden hadden wij een prima overnachtingshotel in Freiburg nabij de Autobahn en grensovergang. Verdient aanbeveling. Over de chauffeur niets dat lof al maakte deze weinig foto's.ga.e

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

Goed georganiseerde reis en een leuk gezelschap.

Het was een bijzonder moei geheel verder hadden we een leuke chauffeur.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

Prachtige reis en goed georganiseerd met geweldige excursies.

We hadden een prima chauffeur en een goed gezelschap mede reizigers. Veel gezien. Met name Monaco en Nice vonden wij erg leuk. Hotel was prima. Eten soms wat minder. Maar het is wel Italie dus geen Twente. Je moet je ook aan passen aan het land waar je bent. Goed afscheidsdiner.

Goed maar vermoeiend

Zeer goed, alleen hotel Alemannenhof zuid Duitsland was zeer slecht krijgt van mij een 5, op heenweg beetje rijst met kippenpoot vriendin had schroef in ijs.

• Reisbestemming Bloemenrivièra & Côte d’Azur - 10 dgn

We zijn zeer tevreden het was in een woord geweldig we hebben geen min punten Alleen het overnachting hotel was niet goed en niet voldoende ontbijt het was een rommeltje (jammer) Martijn was super volgend jaar weer met Ter Beek

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen