Gezellige reis

De overnachtingen in Passau en Deggendorf waren heel goed. Prima diner en uitgebreid royaal ontbijtbuffet. Wenen moet je zelf beleven. Het hotel was op zich goed. Alleen hadden mijn vriendin en ik de pech dat onze kamer, niet op de schoonmaaklijst stond. Na herhaaldelijk klagen kwam dat redelijk goed. De chauffeur, Martin Ophoff, deed zijn werk uitstekend zeker gezien de weersomstandigheden.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Prachtig

Het was een prachtig reis

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

mag wel iets meer humor

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn

Goede reisleiding en organisatie.

De hotelkamers waren prima. Het niveau van de diners daarentegen liet te wensen over. (Deggendorf en Wenen.) Het afscheidsdiner in Weerselo daarentegen was een verademing. Ook de "feestavond" was qua diner en muziek onder de maat. Wifi in Wenen een aantal dagen niet beschikbaar. Het gekozen programma maakte veel goed.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn

Gehoopt en gekregen. Fijne ervaring.

Prachtige reis en programma. Passau, de Dom en het orgelconcert, Wenen, de heuriger abend - Schonbrun- de Hofburg en Andre Rieu enz, ook het Stiftklooster in Neuburg , Linz en de tocht door het Wienerwald . Ook de bustocht lamgs de Donau dat alles onder begeleiding van een uitstekende chauffeer Hans Veldman. Het hotel Hottl Gasthof in Deggendorf heeft zijn kamers wel redelijk op orde maar het restaurant als accommodatie nog niet . Ook het ontbijt een 6-je. Voor een glaasje wijn en een cola E 10.95 . Ook het restaurant bij Wenen KarL wIRT, -ontbijt een 6-je, wachten op de broodjes en het restaurant matig . ( 1x voor 20 voorzien i p v 40) maar de kamers wel goed. Het afsluitende diner bij Ensing was goed georganiseerd en voortreffelijk. De chauffeur deed goed zijn werk en heeft ook als leider een vertrouwde indruk achter gelaten. We kijken ook met de ervaring ook van een goed gezelschap terug op een fijne week.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn

Prima bus en fijne chauffeur!

Prima bus en fijne chauffeur!

Over Ter Beek Reizen