leuke reis

De bus vreselijk, zitplaatsen krap, ik dacht dat wij een luxe bus zouden krijgen, dat was dit niet, een schoolreisjes bus, krap. Excursies veel te kort geen tijd om zelf langer te blijven, hotelkamers goed en ontbijt ook goed. Avondeten in het eerste hotel was vreselijk, veel te lang wachten, zeer kleine porties, 4 cm doorsnede voor een stukje vlees, na meerdere keren vragen mocht op kosten van ter Beek saladebar gebruikt worden. 2e hotel was avondeten goedkoop, niet bijzonder, 3e avond niet op ons gerekend, snel iets in elkaar gezet, smaak was goed, maar goedkoop en dat geldt ook voor de laatste avond, ontbijt was goed, laatste hotel was goed, eten matig, eten in bierbar, het buffet was zeer goed en de laatste avond in NL was fantastisch, zo had het eten en de grote van de porties eleke avond moeten zijn. Excursie naar de top van de berg en daar 2 uur wachten zonder dat er wat te doen was, was niet leuk, kerk prima, Rieu zitplaatsen perfect, slot Sissie was ok maar veel te kort, terwijl we de ochtend vrij hadden, het Sissie museum waar wij zelf naar toe zijn gegaan, was fantastisch en veel interessanter dan het slot.

perfect

we hebben, onder leiding van Martin, weer een hele mooie reis gehad. Het was in een woord "perfect" . Carel en Hanny Dimmendaal/de Lutte

Mooie reis

Het was een mooie reis maar de dagindeling in wenen had onzes inzien wat mooier gekund. De kerstmarkt zou mooi zijn als die na de middag of in de avond zou zijn dan kun je de mooie verlichting zien branden. Andre rieu was prachtig en de bus heeft ons mooi dichtbij afgezet en ook weer op gehaald. Heel knap met al die drukte

Mooie reis

We hebben genoten van deze mooie reis. Mooie hotels, goed eten met mooie excursies

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Prima reis en goede accomodaties

Voor het eerst een busreis met Ter Beek gemaakt. Is ons prima bevallen.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Goed georganiseerde reis met prima chauffeur

Alles goed geregeld Andre Rieu was fantastisch Mooi geluid. Rondleidingen prima. Eten gemiddeld goed. Een tip Het beste te doen Buffet

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Wij vonden het een prachtige reis

De reis was perfect. Goede chauffeur ,goede informatie De hotels waren prima Het eerste hotel was ontbijt goed warme maaltijd was niet voldoende,de chauffeur heeft nog salade bijgevraagd,helaas van de karige . Holiday inn was keurig Ontbijt prima warme eten was slecht. In Wenen was buffet eten prima Regensburg was buffet ook goed verzorgd Weerselo Afscheid dinerperfect

mooie reis, prima chauffeur

Reis naar Wenen prima verlopen. Goede chauffeur, mooie goede hotels, alleen het avondeten in hotel Achat Waldkirchen was weinig, ontbijt prima, chauffeur heeft extra saladebar geregeld, personeel vriendelijk. Holliday Inn Wenen vonden wij ontbijt uitstekend maar het avondeten matig. Best Western novina hotel Regenspurg mooi hotel en goed eten zowel ontbijt als avondeten

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Superleuk, gezellig en ontspannen, service helemaal goed!

Wij hebben er bewust voor gekozen om met een divers reisgezelschap op stap te gaan en ons te laten verrassen....en dit gebeurde ook. Samen met mensen die we nog nooit eerder ontmoet hadden een hele leuke citytrip met concert van Andre Rieu in Wenen beleefd. Na afloop veel verhalen en anekdotes om te vertellen aan iedereen die het leuk vind om te horen. Voor Martin als chauffeur/reisleider ook een groot compliment, tactisch en met goed gevoel voor humor lukte het hem iedereen een goed groepsgevoel te geven, waard om hem als groep met een speciaal voor hem gemaakt liedje te verrassen, top!

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Volledig voldaan aan de verwachting.

Mooie, goed verzorgde reis naar een geweldige stad! Niet voor de eerste, maar zeker ook niet voor e laatste keer met ter Beek op stap geweest!

Super mooie vakantie gehad.8

Hallo, De reis naar Wenen was prachtig, goede Hotels gehad goed eten prima geregeld. Nog een tip we zijn in het Sissi museum geweest echt ern aanrader om een excursie naar te doen. Kerstmarkt heel leuk maar dan later op de middagplannen.

Eerste keer verre reis. Top

Zeer tevreden!!!

Dit was de 1e reis met Ter Beek en ik ben zeer tevreden, met name over de chauffeur, Martin. Hij doet er alles aan wat mogelijk is om het de reizigers zo aangenaam mogelijk te maken.

Goed georganiseerde reis

Prima Chauffeur, Martin, en goede reisleuder

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Het was een prachtige reis

Prachtige hotels goed ontbijt goeie chauffeur in een woord geweldig

Een hele mooie reis

Mooie reis, met hele mooie plaatsen bij het concert van André Rieu !!!

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Mooie reis naar Wenen met André Rieu als bonus.

Voor het eerst mee met een bus reis met ter Beek Reizen en ik heb een geweldige week gehad met een mooi gevuld programma , zeer goede hotels en een uitstekende chauffeur/ reisleider. Mede door Martin Ophoff is het een goed georganiseerde gezellige reis geworden. Enige minpunt is een te lange terugreis op de laatste dag zowel voor de chauffeur als voor de gasten.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Mooie stad, goed georganiseerd.

Prachtige reis naar Wenen. Goed gezelschap en goed verzorgd door Ter Beek reizen. Alleen het hotel kon beter vooral het ontbijt, er was nooit voldoende koffie. Er was een koffiezetapparaat en daar moest je 3x opdrukken voor er een fatsoenlijk kop koffie uit kwam. En koffiecontainer werd niet aangevuld. Niet op zoveel mensen berekent. Ook jammer van de slechte kamer in Deggendorf, bed stond tegen de muur dus de één moest over de ander. Voor de rest top reis! Leuke avond gehad bij André Rieu.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Goede chauffeur, fijn gezelschap, mooie reis gemaakt naar Wenen!

Een hele ervaring wanneer je voor de eerste keer een busreis maakt, spannend maar heel goed bevallen!

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

mooi maar heel vermoeiend.

De overnachting hotels waren prima, maar het hotel in Wenen was om te wenen. dat mag direct uit het programma. De excursies waren soms aan de vroege kant. Chauffeur Martin was een fijne chauffeur, rustige rijstijl en behulpzaam. Wenen zelf was helaas totaal niet in kerstsfeer ,dat viel dus vies tegen.Ik zou deze reis aanbevelen in het voorjaar; nu dus niet.

Verbeterpunten

Ik was mee met de reis naar Wenen, de prijs die daarvoor betaald moest worden vond ik achteraf te duur voor wat we aan een 4 sterren reis gekregen hebben. De reis erheen is goed en gezellig verlopen maar zou het drinken voor de lange rit ook aanbieden met v.b een strippenkaart voor een aantal drankjes, is die vol dan de dranken betalen. De diners vond ik te eentonig. Iedereen hetzelfde voorschotelen. Het komt anders over dat je uit 3 menu's kan kiezen ( voor, hoofd en nagerecht ) want iedereen heeft een andere smaak. Dan is het netjes dat je goede schoonmaak hebt en schoon bed en badgoed. Dat ging op onze kamer toch heel slordig, en vanaf de 2e dag na nacht 1 hadden we een klacht ingediend van smerig haar op de badvloer en die is de hele week blijven zitten terwijl ze wel handdoeken verwisseld hadden en dit gewoon niet hadden weggehaald. SLECHT! Een klacht erover is ingediend over holiday inn. Passau en Deggendorf waren goed.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Andre Rieu tegengevallen. Veel te luid. Bas overstemde alles. Oud programma.

Veel in bus zitten in Wenen. Bezienswaardigheid te kort bekeken of 2 op 1 dag doen. Wienerwald valt zeer tegen. Beter uit het programma nemen. Eten in 4 van de 7 gevallen geen 3 of 4 sterren. Alleen laatste 2 avondetens waren van kwaliteit.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Mooie en gevarieerde reis geleid door kwalitatief goede chauffeur/reisleider die op sympathieke wijze de reizigers meenam op een fijne reis

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Onze eerste busreis was een geweldige ervaring

Wij hoefden nergens zelf voor te zorgen, dankzij een perfecte reisleider/chauffeur. Martin. Hij was er voor ons.

• Reisbestemming André Rieu Wenen - 7 dgn.

Het was een zeer goed verzorgde reis

Hiermee heb ik alles gezegd

Uelserweg 35 7651KT Tubbergen

Over Ter Beek Reizen