We waren een 4sterren hotel gewend, maar dan valt 3 sterren wel tegen!

De reis was een beetje in elkaar geflanst en chaotisch! Het ontbijt viel erg tegen, oud brood. Excursies 2 op 1 dag is teveel. Avond eten was goed. Chauffeur Jan was top.

Mooie reis

Het was een mooie reis. Alleen hadden wij de pech dat door corona het programma iets omgegooid moest worden. Hierdoor was de excursie van Margraten bij in de dag van Maastricht gekomen. Dit werd hierdoor een erg drukke dag. Maar ik had de rondleiding op Margraten niet willen missen. En de dag waarop Margraten was gepland werd een dag waarop we veel in de bus zaten rond te rijden. Die dag hadden we, achteraf gezien, ook wel 's morgens in Valkenburg kunnen doorbrengen. Het eten in het hotel was goed en ook de bediening was erg aardig. Het hotel was alleen erg gehorig.

Goed verzorgd,niet goedkoop

Geen aanmerking

• Reisbestemming Zuid Limburg - 5 dgn.

Ik zou zo geen verbeterpunten kunnen opnoemen

Goede ervaring , een gezellige buschauffeur. Lekker eten, Mooie excursies

• Reisbestemming Zuid Limburg - 5 dgn.

Fijne reis met prima chauffeur/reisleider.

Een 5-daagde reis naar Zuid-Limburg met interessante doelen, zoals oa Am.Begraafplaats Margraten, waar een ter zake kundige en enthousiaste gids ons rondleidde. Helaas was de stadswandeling door Maastricht op dezelfde dag, niet gepland, maar door een wijziging in het programma, bleek dit noodzakelijk, waardoor dit voor sommigen van ons een min of meer “zware” dag werd. De tocht op de Rursee was mooi, evenals het verblijf in Monschau. Chauffeur/reisleider dhr.Jan Waayerink verdient een groot compliment: Bindend figuur, aandacht voor een ieder, gaf veel informatie, niet voorgelezen uit een boekje, prima contacten in de bus en erbuiten. Zijn vrolijkheid was een voorbeeld! Rijden en tegelijkertijd informatie geven ging prima samen Zijn rijstijl was rustig en prettig, nam absoluut geen risico! Ook buiten de bus waren er goede contacten met hem. Dank, Jan! Mede dankzij Jan was het een fijne reis!

• Reisbestemming Zuid Limburg - 5 dgn.

Was een super mooie reis en veel gezien !

We hadden een super goeie chauffeur Jan , die heel veel vertelde en een hele gezellige man aan tafel veel gelachen hij heeft ons veel van Limburg laten zien ,Top . We gaan nog snel een keer weer mee .

Zeer goed verzorgd.

Mooi programma. Alles verliep goed. Leuke chauffeur.

goed verzorgd

We hebben echt genoten van de reis, het hotel, de chauffeur en het gezelschap waarmee we reisden. We vonden het jammer dat we niet van Valkenburg konden genieten, want er was geen morgen of middag over waarin dit mogelijk was. Ook hadden we graag een dagdeel in Maastricht vertoefd; het was maandag, dus om 11.00 was alles pas open en 's middags alweer naar Margraten. Door Corona moest het programma aangepast worden, dus een excuus.! Verder niets dan goeds, dus volgende keer gaan we, indien mogelijk, beslist weer mee.

• Reisbestemming Zuid Limburg - 5 dgn.

Alles prima geregeld en heel gezellig prima hotel

Het was helemaal goed en alles goed geregeld ik vond het het programma beetje veel soms te weinig tijd

Goed verzorgde reis

Zie boven

Genoten

Mooie reisdagen ,leuke,interessante uitstapjes. Prima buschauffeur met uitstekende begeleiding We hadden ook prachtig weer gelukkig. De chauffeur koos voor prachtige binnen wegen,geweldig.

Over Ter Beek Reizen