Dit was mijn eerste reis als alleen staande.

Ik heb een hele mooie reis gehad chic hotel het was super . En je wordt zo in de groep opgenomen dat was heel fijn. Vooral dat het mijn eerste vacantie alleen was en dan ook nog met de bus. Dit was een nieuwe ervaring voor mij maar wel een mooie.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Prachtige reis, mooi hotel en een geweldige chauffeur.

Wij hadden een geweldige chauffeur, die heel behulpzaam was. Had je vragen, dan kreeg je dadelijk hulp. Een hele fijne, behulpzame man. Het hotel was goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Ik vond het erg jammer, dat het toilet erg laag was. En in de badkuip moest ik me douchen. Dat was het enige negatieve van het hotel.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Ik heb van deze reis genoten

Een verrassende bestemming, een mooie stad en een perfect hotel. Ook de excursies vielen bij mij in de smaak. en we hadden geluk met het prachtige (warme) zomerweer. Voor mij had deze reis wel een dag langer mogen zijn. Ik had graag nog een halve dag zelf door Wiesbaden willen lopen. We hadden een prima gids voor de rondleiding in de stad, maar onze vrije tijd ging op aan een lunch, want daarna reden we met de bus verder naar items wat verder van de binnenstad vandaan.

Ruim voldoende

Leuke gezellige groep, uitstekend hotel! Toch aan de dure kant!!

Een geslaagde vacatiereis.

We hadden een prima chauffeur n het hotel was goed Wiesbaden heeft veel te bieden.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

ter Beek Reizen Tubbergen houdt dit kwaliteitsniveau en service vast, een veel gehoorde reactie.

Een prachtige reis, wij hebben veel gezien en gehoord, kan van "Verrassingsreis - 5 dgn." zo naar de categorie definitieve reizen. Gerrit Zwiers is, met zijn leeftijd van 75 jaar, een perfecte chauffeur/reisleider, hij doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Hij biedt aan dat je hem zelfs 's nachts om 3:00 uur nog uit zijn bed mag bellen. Een perfect hotel-restaurant Dorint in de prachtige, geschiedenis rijke stad Wiesbaden. Ook de ingeschakelde gidsen deden uitgebreid en duidelijk hun verhalen, werd ook de tijd voor genomen. De boottocht over de Rijn van Bingen naar Rüdesheim, het prachtige landschap glijdt aan je voorbij. Ook weer een mooie boot met ruime personele bezetting waarop veel mogelijk is van een drankje t/m. (warm) eten. Henkell/Freixenet, de "champagnefabriek", indrukwekkend evenals het bezoek aan Kloster Eberbach, niet te kinderachtig wat zich daar vroeger zoal heeft afgespeeld. Het plaatsje Fritzlar met de vakwerk huizen, mooie bestratingen/terrasjes, gezellig en ontspannend. Die beste Gerrit kent de straten/wegen/omgeving in o.a. Duitsland op z'n duimpje, vandaar ook mooie tochtjes over het platteland. Hij doet het dan ook allemaal maar. Gerrit is een vakman met veel humor en rechtvaardig zo hebben wij kunnen ervaren. Er worden te weinig van dit soort dames en heren geboren. Voor Ali en Jan Meijer is de "Verrassingsreis - 5 dgn." zonder enige twijfel, 5 sterren waard.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

goed verzorgt met geweldige begeleiding.

goed verzorgde reis en geweldige begeleiding. van de reisleider.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Een super mooie reis gehad.

De verzorging van A tot en metZ was in de puntjes geregeld.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Eerste keer met Ter Beek op pad. De verassingstocht. In een woord geweldig. Super georganiseerd. Geweldige chauffeur. Gaan zeker weer een keer.

Goed verzorgde reis.

Prima chauffeur die geweldig zijn best deed. Hotel en gidsen was ook niets op aan te merken. Alles was in orde.

Prachtig

Was een mooie gezellige reis met een prachtig hotel Gezellige medereizigers en een goede behulpzame chauffeur En het geluk dat we elke dag mooi weer hadden . En niet te vergeten het lekkere eten.

Super.

Het is ons super bevallen. Echt een hele mooie reis. Een aanrader. Wat wel fijn zou zijn voor de excursie Nederlands . Verder heel te vreden .

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

De reis was leuk en gezellig en heel goed verzorgd

Ik kan iedereen aanraden om met Ter Beek reizen mee te gaan niet goedkoop maar waar voor je geld.

Hele fijne reis

Goede chauffeur en reisleider. Prettige mede reizigers.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Geweldig e reis goed gezelschap.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Een super gezellige reis en goed voor elkaar. super hotel vriendelijk personeel. Super goede chauffeur, zorgde goed voor ons, als we vragen hadden maakte hij het meteen voor elkaar. Mijn man wou graag gewoon brood, hij vroeg het aan de chauffeur, de andere dag was het er super!! Een heel klein minpuntje vind ik dat de gidsen allemaal in het Duits vertelde. Soms moeilijk te volgen. Verder geen aanmerken voor herhaling vatbaar

Mooie reis

Gerrit Zwiers is een oplettende chauffeur.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Mooie reis met een chauffeur van wereldklasse

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden.

Leuke reis

Leuk gezelschap, soms waren de afstanden die moesten worden gelopen wel wat ver

alles goed verzorgd

Airconditioning was niet goed in orde en de chauffeur kreeg dit ook niet goed geregeld. Voor in de bus in orde en hoe verder naar achteren hoe warmer.

Dik tevreden

Wel wat inspanning nodig heuvel achting terrein

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

We willen graag geen reactie op internet, geen review reactie

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Op enkele punten na en mooie reis gehad

Tussenstop heenreis restaurant en locatie Ter Beek onwaardig. Hotel goed tot heel goed maar niet gastvrij. Eten goed maar sober elke dag bloemkool en broccoli weinig creatief. Voor het eten een drankje nemen was op het mooie terras niet mogelijk na het eten was na negenen het niet meer mogelijk iets te bestellen dit bij extreem warm weer. De excursies waren goed. De reis duurde voor mij met een slecht werkende airco te lang. De chauffeur heeft ons veilig weer thuis gebracht en was goed toegankelijk voor de gasten. Het afsluitingsdiner bij Het Wapen van Beckum was heel goed. Al met al was het voor mij een positieve ervaring mede omdat het de eerste keer was alleen op vakantie. Maar voor mij geen Verrassingsreis meer.

gezellige reis

Het was mijn eerste reis ook zonder mijn recent overleden vrouw. De chauffeur was goed Hotel was fantastisch de keuken was matig Er was weinig afwisseling .Ik heb een gluten probleem ,dit heb ik doorgegeven. Het resultaat was klote. kleine broodjes heel vet zonder smaak. Het warm eten was erg opletten. Dit alles was voor mij een min punt Het slot diner was top . Aan bevelen ????Ja en nee

Over Ter Beek Reizen