geweldig

wij hebben erg genoten .

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Mooie reis gehad, goed georganiseerd.

Goed geregeld

Leuke reis

GEWELDIG!!!!

Voor de eerste keer met ter beek reizen, in 1 woord Fantastisch!!! Prima hotel, chauffeur super gezellig en vriendelijk, prachtige natuur tochten gemaakt en schitterende excursies. Leuk en gezellig reisgezelschap. Groeten Roelof & Grietje Smit (Gramsbergen)

Geweldig!!!

Op de laatste moment geboekt maar wat een ontspannen en gave reis. Door de open en relaxte houding van Adrie en Jose, voelde ieder zich gezien en was er een open en fijne sfeer. Heel veel gezien en beleefd, zeker aan te raden!! Wat een prachtige omgeving!!

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Goede begeleiding, goed hotel, mooie bestemming.

Het was een gezellige groep bekwame chauffeur, mooie uitstapjes goed hotel. Alles was goed geregeld. We hebben een prachtige vakantie gehad.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Ik heb een mooie gezellige reis gehad

Veel gezien, prima begeleiding door de chauffeur.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

goed verzorgd en ouderwets vertrouwd

een uitstekende chauffeur ( Adrie ) Wat rijden betreft, maar ook belangstellend en geeft vertrouwen. Mooie routes en uitstapjes.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Zoals altijd een goed georganiseerde reis.

Wij waren naar Tiroler Oberland van 30-07-2022 t/m 06-08-2022 Het was een prachtige reis ,met een mooi programma naar Italie Zwitserland en natuurlijk Oostenrijk. Wat we vooral willen vermelden is onze chauffeur Adrie die op deze reis zijn vriendin Jose had meegenomen die ook zeker haar steentje heeft bijgedragen. Wat Adrie betreft , deze man weet zoveel te vertellen tijdens de prachtige tochten ,naast een uitstekende chauffeur ook een geweldige reisbegeleider ,we kregen onderweg heel veel informatie en onverwachte verrassingen die hij organiseerde. Het was een geweldige reis , aan te raden !

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Het begon al met het boeken. Direct leuk telefonisch contact met Trudy en andere medewerkers. De reis was prachtig, het hotel prima en Adrie en José deden het fantastisch. p.s Op Facebook heb ik een opmerking geplaatst.

Goed en mooi

Zeer mooie reis leuk gezelschap en goed weer en een fantastische goede chauffeur groetjes gerard hilgernk

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Ontspannen sfeervolle reis met wonderschone natuur

Het hotel was met zijn ambiance goed vertoeven en een gezellige sfeer. De maaltijden goed. Mi puntje voor ons was de hoofdmaaltijd. Door meer opsmuk zou het een stuk appetijtelijker zijn. Complimenten voor de fantastische chauffeur Adrie en José!!

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Mooie reis en aardige chauffeur.

Hotel was goed. Alleen de eerste en tweede avond veel last van vliegen in de eetzaal. Men heeft er later iets aan gedaan. Eten en kamers ook ruim.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Heel veel gezien. Fantastisch maar wel veel in de bus

B.v. 2 vrije dagen ipv 1

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

hele mooie week gehad veel gezien

prima hotel en een uitstekende chauffeur mooie tochten ,

geweldig

mooie reizen. goede chauffeurs. alles altijd goed geregeld.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Ik heb de reis als goed ervaren mede dank zei de formidabele chauffeur/ reisleider. Er waren een paar mensen bij die extra aandacht nodig hadden. Hij wist dat zo op te lossen zodat er geen enkele wanklank klonk. Het hotel was goed en voor mij was de prijs kwaliteit goed.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

geweldige reis goed hotel ,gezellige chauffeur .

goede ervaring zo als altijd prima ervaring

Prachtig

Prachtige Reis GEWELDIGE chauffeur,hotel helaas geen airco niet zo fijn!!

Was een super reis.

De reis was goed verzorgd, mooie excursies en niet te vergeten een prima chauffeur.

De reis was super maar!

Ik had een 1 persoons kamer nr; 105 het leek meer op een gevangeniskamer er was een klein raam aanwezig maar dat was dicht geplakt met een plastic folie met een silhouette van de alpen. En als ik het raam opende keek ik op een plat dak met rondom muren. En voor zo een kamer moet ik 105 Euro bij betalen, dus voor mij geen Belvedere meer, Adrie is op de hoogte. En bij Sterrebos een half uur wachten op een pilsje en op het eten nog langer. Verder was het een super mooie reis erg veel gezien en een geweldige chauffeur. M.vr.gr. Theo Westerhof Ps. Ik heb foto's gemaakt van dat raam.

fantastisch

het was een fantastische reis naar Tiroler Oberland. Het hotel was uitstekend. Chauffeur Adrie krijgt een 10 zowel het rijden met de bus als gids.

Prachtig.

Volgens planning keurig op tijd gestart, dit was trouwens de gehele reis het geval. Heel belangrijk: de muziek tijdens de reis was niet te hard. Goed geplande tussenstops en voldoend tijd om datgene te doen wat men wilde doen. Fantastisch hotel met zeer verzorgde maaltijden. Sympathieke en in alle opzichten zeer deskundige en behulpzame chauffeur. We hebben genoten. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen : we hadden vervelend last van vliegen in de eetzaal en op het terras. De hotelhouder mag wel enige maatregelen in overweging nemen.

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Het was in een woord fantasie

Fantastie

• Reisbestemming Tiroler Oberland - 8 dgn.

Tiroler Oberland is een fantastische omgeving

Het was een heerlijke afwisselende reis, heb veel gezien van de schitterende omgeving. Iedere dag was weer anders.

Over Ter Beek Reizen