Op onderdelen goed, andere beneden de maat.

Chauffeur, begeleiding, gidsen waren zeer goed. Te weinig eigen tijd, bijv.in Milaan. In het algemeen: te druk programma, Kamers en bedden in hotels waren voldoende tot goed. Het eten was dikwijls beneden de maat, vaak goedkope kwaliteit, zo ook te weinig groenten en variatie En dat hebben wij in Italië wel heel anders meegemaakt. Bijzonder: het afscheidsdiner bij Evers in Haaksbergen stak er met kop en schouder bovenuit. Tip: kan in plaats van de bootreis niet de trip verder over het land met eventueel een extra tussenstop (in bijv.een mooi stadje).

Goede en verzorgde reis

De reis was heel goed en verzorgd Alle dagen waren even mooi en gezellig

Goede en rustige reis

De reis verliep prima. Hotels waren prima. Hotel in Taormina viel tegen .eten was erg massaal en bediening.was.slecht. geen prettig personeel. De.ligging was ook niet goed,je kon nergens heen. Uitzicht was.wel prachtig! Jammer want dit heeft voor mij de beoordeling in zijn geheel.omlaag gebracht. Hotel terugweg in Genua was.heel goed en mooi gelegen!

een prachtig avontuur!

afgezien van de probleempjes bij het aan boord gaan van de veerboot naaar sicilie was het een vlekkelose reis! Een leuk gezelschap en een voortreffelijke reisleider en chauffeur. Wij zien uit naar de volgende reis met Ter Beek, waarschijnlijk al ergens in 2022.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee

Mooie reis met fijne bus en goede reisleiding.

Prachtige reis voor cultuurliefhebbers. De vele oude gebouwen en kerken waren mooi en zeer interessant, alhoewel wij de vele genoemde jaartallen niet hebben onthouden. Martin Ophoff ontpopte zich als een prima chauffeur/reisleider, die alle moeite deed om het zijn reizigers naar de zin te maken. De excursie naar de Pilatus was als gevolg van de dichte mist geen succes. Misschien kan een volgende keer een alternatief geboden worden? Tenslotte betreuren wij het nog steeds dat als gevolg van de privacy-wetgeving een deelnemerslijst niet meer uitgereikt mag worden. Is het uitdelen/meesturen van een badge een mogelijkheid? Dan kan een ieder bepalen of men die wel of niet wil dragen.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee

Fijne chauffeur, goed verzorgde reis.

De reis was prima,ofschoon sommige medereizigers hun beperkingen niet goed kennen...dat is geen verwijt aan jullie.. Ook was het fijn dat er een mevrouw onder de medereizigers was die Italiaans sprak.

geweldig

Het is een lange reis maar daardoor zie je ontzettend veel!! De bootreis vond ik persoonlijk erg lang maar goed dat kan ook niet anders. Er was niet veel te beleven op de boot, jammer. Persoonlijk zou ik kiezen voor zo'n reis om te gaan vliegen. Je mist dan wel Milaan en Zwitserland maar 3 dagen onderweg vond ik wel erg vermoeiend. al met al heb ik erg genoten. Verder goed georganiseerd!!

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee

Ondanks de Corona hele goede verzorgde reis,dikke pluim voor Martin de buschauffeur.ook Terbeek.

Mooie reis in korte tijd veel gezien en beleefd mooie hotels en excursies goede chauffeur en reisleiding Pluim voor Ter beek

goed en verzorgd

Goede reis laatste hotel in Sicillie lag er mooi maar kamers en hotel niet meer van deze tijd en het diner was te massaal Reisleider en chauffeur Martin verdient een 9 Het programma was behoorlijk vol , en het bezoek aan de berg pilatus in Zwitserland is misschien als onderbreking beter iets en op een andere manier in te vullen. denk aan een korte stop in een stad.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee

Een hele mooie en goede reis terug. Met een hele goede Hollandse gids.En wat dacht je. van Martin Ophoff . Een top chauffeur en entertainer. Perfect niets op aan te merken. Nu stop ik er mee anders passen de schoenen niet meer!!!!

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.