Mooie reis!

Hele mooie en goed verzorgde reis Veel gezien! Wel veel reisdagen, maar goed opgelost door een stop In Milaan op de heenweg en een stop in Luzern op de terugreis.

goed georganiseerd bedrijf

reis was tot in de puntjes goed verzorgd. veel gezien goede begeleiding. top.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Goede chauffeur met geweldig service

Fijn gezelschap met goed elkaar om. Mooie uitstapjes gemaakte veel gezien en ervan genoten en de hotels waren goed.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Prachtige reis met veel cultuur en mooie natuur!

Wij hebben ervaren dat reizen bij Ter Beek tot in de puntjes goed is georganiseerd. We hebben veel mooie steden bezocht, waarbij we telkens werden begeleid door een kundige gids die veel wist te vertellen, erg leuk. Onderweg in de bus hebben we fijn kunnen genieten van alle mooie landschappen in Sicilië, met als hoogtepunt de Etna, waar we een tijdje mochten rondstruinen. Niet alles liep volgens de planning in verband met files of andere vertragingen. Maar dit werd door de chauffeur en de organisatie netjes recht getrokken. Petje af voor jullie!

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

prima chauffeur reisleider hotel weinig of niets op aan te merken

zoals hierboven

Fantastische reis!

Het was een actieve reis met veel mooie excursies. Het vraagt van de reiziger een goede fysieke en mentale gesteldheid. De verhouding reisdagen en verblijf op Sicilië is wat onevenredig. ( te veel reisdagen)

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Ik vind de reis naar Sicilië te ver voor een busreis

Ik vond het een erg drukke en vermoeiende reis

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Geweldige reis, goed georganiseerd.

Ik heb enorm genoten van deze reis. Ik vond het zeer goed georganiseerd, heb veel gezien, heb in mooie hotels geslapen. Maar het succes van deze reis was, naar mijn mening, ook vooral te danken aan onze bijzonder kundige en zeer energieke chauffeur.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Onze eerste ervaring met ter Beek was uitstekend

Wij vonden de Sicilië reis een aangename ervaring. Druk programma maar dat was bekend en voor ons geen probleem. Hotels uitstekend.✅ Chauffeur uitstekend.✅ Flexibiliteit bij vertraging boot uitstekend.✅ Gezellige groep.✅ Compliment aan Martin en kantoor ter Beek voor het vinden van een last minute hotel waar we als volledige groep konden overnachten toen de boot vertraagd bleek. We sloten af met een heerlijk afscheidsdiner en iedereen werd keurig op tijd naar de op/afstap plaatsen gebracht. Ter Beek gaat ons vaker terug zien.

Mooie reis, zeer gevarieerd

Genoten. Goed geregeld. Martin was top. Jammer, het eten was niet des Ter Beeks.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Sicilie is een heel mooi eiland

Ik vind alleen de reistijd er naar toe en weer terug erg lang.. Misschien is vliegen een optie?

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Genoten van een ontspannen vakantie met ervaren reisleiding

Onze insteek was...relaxed weg met een diverse groep mensen naar een nieuwe vakantiebestemming... op alle fronten voldeed deze reis aan onze wensen, helemaal leuk ! Het reisschema was behoorlijk vol gepland op Sicilië maar dit moet je voor lief nemen wanneer je veel dingen van het eiland wilt zien in een paar dagen, dus voor ons geen probleem. Er zijn richting chauffeur Martin wel wat opties geopperd om dit iets te veranderen, misschien is dat voor een volgende reis wat aan te passen. Wij kijken terug op een geslaagde vakantie, dank hiervoor en succes met uw bedrijf, hopelijk komen er weer mooie reisbestemmingen volgend jaar, wie weet zijn wij er bij....Ton en Ria

Mooie reis.

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad. Het was een drukke reis. We hebben veel gezien. Met een prima chauffeur.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Een hele mooie waardevolle reis!

Alles was super geregeld. Met een enthousiaste buschauffeur die voor iedere reiziger het naar de zin wil maken. Sicilië is een eiland met heel veel historische bouwwerken. Ook de Etna was een ware beleving.

Helemaal goed

Prima chauffeur verdient een 10 Een heel mooie ervaring. Leuk reis gezelschap. Het laatste diner in Palermo is geen aanrader. De keuken van het restaurant zag er onsmakelijk uit. Een dag zat helemaal vol met 3 excursies ,dat is echt te veel.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Mooie maar zeer intensieve reis.

Mooie reis , heel veel indrukken opgedaan en mooie dingen gezien.Het wandelen bij de Etna heeft erg veel indruk op mij gemaakt.Veel reistijd in de bus en op de boot.De chauffeur Martin Ophoff, rijdt geweldig ,soms kan hij iets meer informatie geven. Iets meer ruimte tijdens de reis zou fijn zijn ,nu is het erg op elkaar gepland.De hotels waren prima , alhoewel het eten in Italië matig was( terwijl je juist in Italië lekker kan eten)Het gezelschap was gezellig , maar je moet toch wel een redelijke conditie hebben . Maar ik heb genoten.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Mooie, maar zeer intensieve reis.

Prachtige dingen gezien. Lopen op de Etna was een beleving! Zeker villa Romana del Casale opnemen in de reis. Fijn dat Martin dit Ad hoc besliste. Ik vond de reistijd in de bus en op de boot veel! Fijne chauffeur die adequate beslissingen nam. Alhoewel hij niet echt veel vertelde onderweg en in het begin wat nerveus overkwam, geef ik hem toch een dikke pluim. Het zou fijner zijn om iets minder te plannen op 1 dag. Het programma zou beter passen in 14 dagen. Het eten vond ik vaak van inferieure kwaliteit. In Palermo was het zo slecht dat we er steeds om moesten lachen. Fijn dat we zo’n optimistische groep hadden! Mijn vegetarische eten was nergens geregistreerd en bestond daarom steeds uit een salade of iets wat er op leek en snel in elkaar geflanst werd. Behalve bij het hotel in Genua en bij De grote Zwaan. Dat was fantastisch. Al met al een mooie reis, maar als ik nog eens naar Sicilië ga, neem ik het vliegtuig en huur ik een auto. Daarom zal ik hem niet aanbevelen. En dat terwijl ik graag met jullie organisatie reis! En ook zeker nog eens zal doen.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Geweldige reis met uitstekende chauffeur/reisleider

Boeiende reis met veel afwisseling: boot, bus, excursies, tussenstop Milaan en Luzern. Ik heb erg genoten en de hotels waren uitstekend. Sicilie van Noord naar Oost doorkruisen geeft een goede indruk van het prachtige landschap. Palermo, Catania, Syracuse, de wandeling op de Etna, het prachtige vissersdorpje Cefalu werden bezocht. Veelal begeleid door Nederlands sprekende gidsen. De chauffeur Martin Ophoff, was zeer bekwaam, zowel in het rijden door de smalle straatjes als in het begeleiden van de groep. Eén dag was te vermoeiend, maar dat zal denk ik aangepast worden Kortom: het was echt genieten

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

De rondreis naar Sicilie was top.

Tijdens de reis naar Sicilie was leuk groep en we praten met elkaar over de cultuur van Sicilie en de samenwerking tussen de deelnmers, de gids en de chauffeur was goed.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee - 12 dgn.

Op onderdelen goed, andere beneden de maat.

Chauffeur, begeleiding, gidsen waren zeer goed. Te weinig eigen tijd, bijv.in Milaan. In het algemeen: te druk programma, Kamers en bedden in hotels waren voldoende tot goed. Het eten was dikwijls beneden de maat, vaak goedkope kwaliteit, zo ook te weinig groenten en variatie En dat hebben wij in Italië wel heel anders meegemaakt. Bijzonder: het afscheidsdiner bij Evers in Haaksbergen stak er met kop en schouder bovenuit. Tip: kan in plaats van de bootreis niet de trip verder over het land met eventueel een extra tussenstop (in bijv.een mooi stadje).

Goede en verzorgde reis

De reis was heel goed en verzorgd Alle dagen waren even mooi en gezellig

Goede en rustige reis

De reis verliep prima. Hotels waren prima. Hotel in Taormina viel tegen .eten was erg massaal en bediening.was.slecht. geen prettig personeel. De.ligging was ook niet goed,je kon nergens heen. Uitzicht was.wel prachtig! Jammer want dit heeft voor mij de beoordeling in zijn geheel.omlaag gebracht. Hotel terugweg in Genua was.heel goed en mooi gelegen!

een prachtig avontuur!

afgezien van de probleempjes bij het aan boord gaan van de veerboot naaar sicilie was het een vlekkelose reis! Een leuk gezelschap en een voortreffelijke reisleider en chauffeur. Wij zien uit naar de volgende reis met Ter Beek, waarschijnlijk al ergens in 2022.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee

Mooie reis met fijne bus en goede reisleiding.

Prachtige reis voor cultuurliefhebbers. De vele oude gebouwen en kerken waren mooi en zeer interessant, alhoewel wij de vele genoemde jaartallen niet hebben onthouden. Martin Ophoff ontpopte zich als een prima chauffeur/reisleider, die alle moeite deed om het zijn reizigers naar de zin te maken. De excursie naar de Pilatus was als gevolg van de dichte mist geen succes. Misschien kan een volgende keer een alternatief geboden worden? Tenslotte betreuren wij het nog steeds dat als gevolg van de privacy-wetgeving een deelnemerslijst niet meer uitgereikt mag worden. Is het uitdelen/meesturen van een badge een mogelijkheid? Dan kan een ieder bepalen of men die wel of niet wil dragen.

• Reisbestemming Sicilië; Parel Aan De Middellandse Zee

Fijne chauffeur, goed verzorgde reis.

De reis was prima,ofschoon sommige medereizigers hun beperkingen niet goed kennen...dat is geen verwijt aan jullie.. Ook was het fijn dat er een mevrouw onder de medereizigers was die Italiaans sprak.

Over Ter Beek Reizen