Prachtig land,een aanrader!! Veel gezien en geleerd.

Martijn Droog dé Schotland specialist maakte voor 100% waar wat ons tijdens de presentatie in januari j.l. is beloofd. Een prima chauffeur, reisleider met humor en zorgzaam voor iedereen. De hotels waren allen prima. Het ontbijt overal geweldig. Diners zijn keuze menu's. Op zich prima maar wel voor iedereen dezelfde hoeveelheid ongeacht iemands behoefte.

• Reisbestemming Schotland - 10 dgn

geweldige reis, wij hebben echt genoten van alles.

het was een hele mooie reis. een leuk gezelschap en een voortreffelijke chauffeur/ reisbegleider

• Reisbestemming Schotland - 10 dgn

Wij hebben alles gezien wat we wilden zien

Het was een enerverende reis met een gezellige groep en een humoristische en goed rijdende chauffeur,

• Reisbestemming Schotland - 10 dgn

Mooie reis, veel gezien, mede dankzij de chauffeur (was zeer behulpzaam. Wij hebben genoten!

Fantastisch!!!

Geweldige reis. Super goede chauffeur en reisleider.

uitstekend

Geweldige Reis. Mooi Land, niet om te wonen. Brok natuur.

Supper reis

Goede hotels met goede bedden, goed eten, fijne chauffeur

Zorgeloos vakantie vieren!

Een reis door een land dat groen en zoals Martijn, onze chauffeur al gezegd had bij de introductie, achter elke bocht een nieuwe verrassing bracht!! Samen met onze andere reisgenoten hebben wij een prachtige, zorgeloze reis mogen maken! Alles klopt!!

chapeau voor allen

Een fantastische reis . Een voortreffelijke Chauffeur / Reisleider. Een en al lof voor zijn bezorgdheid - hulpzaamheid en gezelligheid . Een enorme kennis over Schotland

Prachtige reis

Prachtige reis. Geweldige chauffeur,reisleider. Minpuntje , geen WiFi in de bus.

Grandioos.

Schotland is een fantastisch mooi land. Ik heb al veel van de wereld gezien maar nog nooit een bus tour gemaakt. Het is me heel goed bevallen. Gezelschap was top en de chauffeur reisleider kon niet beter.

Hele mooie reis

Veel gezien, schitterend landschap, schoon land en vriendelijke mensen. Chauffeur was uitstekend, de ruimte in de bus hield niet over. Hotels waren prima verzorgd, klantvriendelijk personeel. Programma zat goed elkaar. Terugkijkend was het een mooie reis en zeker de moeite waard.

heel veel gezien van Schotland

Prachtige natuur in Schotland

• Reisbestemming Schotland - 10 dgn

Een mooie reis met prima reisleiding

Afstand Hull - Schotland is wel groot. Mooie routes gereden. Edinburgh is prachtige stad. Oorlogsmonumenten onderweg wat minder interessant. Hotels oke. In Village hotel was diner wel erg mager. Idee: mogelijkheid om Schotse gerechten te proberen en te genieten van Schotse muziek.

Mooie reis, prima chauffeur/reisleider

Tevreden

• Excursies N.v.t.

Erg mooie reis.

Een reis met veel verschillende belevenissen. Veel gezien. Alleen jammer dat de reisleidster in York geen Nederlands sprak. Dit had geen enkele toegevoegde waarde voor mij. Had net zo goed een andere taal kunnen spreken. Sprak veel te snel in het Duits. Niet te volgen voor de meeste mensen.

Een prachtige, gevarieerde reis

We hebben genoten van de zeer goed begeleide reis in het prachtige Schotland. Martijn is een echte kenner en vakkundig begeleider en bovenal een goed chauffeur. Je weet dat je veel kilometers moet maken om deze rondreis te maken. Hotels zijn erg belangrijk; over het geheel genomen zijn we daar best tevreden over. Het hotel in Edinburgh ziet er mooi, eigentijds uit. We vonden de hoofdmaaltijden daar wel wat 'schraal'. Bijzonder was dat we op beide avonden tomatensoep kregen, dus weinig variatie. De ijsbollen als dessert waren wel erg koud en bikkelhard! Ter Beek mag wel wat meer info geven over het geld in Schotland. Velen namen behoorlijk wat geld op, in de praktijk kun je overal met de pas betalen.

Uitstekend. Geweldige chauffeur.

Wij vonden het geweldig. De chauffeur weet heel veel van het land. Fijne groep mensen.

• Reisbestemming Schotland - 10 dgn

Prachtige reis en een super chauffeur.

Zie bovenstaande

• Reisbestemming Schotland - 10 dgn

Het was een leuke reis, goede reisbegeleiding en een prettig reisgezelschap.

In sommige hotels waren de kamers wat krap. Omdat je als echtpaar 2 koffers mee hebt is er dan weinig ruimte om ze plaatsen. Een minpuntje was dat er in 2 hotels geen keuze was v.w.b. het menu (vis/vlees) en er in 1 hotel (Village Edinburgh) zelfs 2 keer tomatensoep werd geserveerd door onvriendelijk personeel. Er was daar ook veel geluidsoverlast door harde muziek in het restaurant. Daar is wel verandering in gekomen nadat er iets van gezegd werd. De ontbijtbuffetten waren over het algemeen goed maar eenvoudig, we hebben ze bij een eerdere reis in Schotland veel beter meegemaakt.

Over Ter Beek Reizen