Geweldig.

Voor herhaling vatbaar.

Heel mooi.

Een fijne vakantie en heel goed verzorgd en een goed hotel.

Uitstekende verzorgde reis.

Prima programma . Goed afscheidsdiner .

Altijd prettige reizen.

Mijn vakanties waren altijd een prettige ervaring ook de algemene verzorging en excursies.

Prima reis

Mooie reis ,goed verzorgd aan iedereen aantebevelen

Een geweldige ervaring.

Het was onze eerste busreis ,het is ons goed bevallen, alles perfect geregeld. Het hotel was uitstekend en het eten goed. Het was ook een goede chauffeur. Wij hebben een mooie teis gehad. Voor herhaling vatbaar.

Topreis

zeer goed bevallen.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Super mooie reizen gehad.

Van het begin in Tubbergen tot en met het einde van de reizen was uitstekend verzorgd.

Eten was matig

Als er ‘s avonds gegeten werd, waren er altijd 2 plekken te weinig. Hierdoor ontstond er onenigheid. Rouleren in de bus werkte ook niet. Dit jaar is mij wat tegengevallen in tegenstelling tot andere jaren. Erg jammer.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Leuke reis met een gevarieerd excursie programma. Voor ieder wat wils.

Hotel Angel’s is prima. Het ligt midden in het oude centrum. Vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is prima en netjes verzorgd. Ook het diner heb ik als prima ervaren.Elke avond een feestje. Keuze uit twee hoofdgerechten. En het voor en nagerecht voor iedereen gelijk. Daarbij dagelijks een grote schaal met salade .Alles netjes geserveerd en ruim voldoende. Met voldoende variatie. Sommige reizigers klagen over het eten. Dit is werkelijk niet te begrijpen. Iedereen mag en mening hebben en zal het anders ervaren maar als je hier over klaagt dan vraag ik me af wat deze mensen thuis zoal eten en wat ze op vakantie verwachten.

Matig

Ik ging met jullie busreis naar St Wendel. In de brochure stond dat het 300 meter lopen was naar het hotel. Ik loop met een rollator maar ik dacht dat moet kunnen. Toen ik daar aankwam bleek dat het 300 meter de berg op was, en ook nog over kinderkopjes. Dat was heel moeilijk en vermoeiend met de rollator. Als dit duidelijker in de brochure had gestaan had ik een andere reis gekozen. Op woensdag was het programma eerst in Saarburg stad lopen, en ‘smiddags nog een wandeltocht naar de Schleife. Dit was eigenlijk te veel op een dag voor mij. Verder was de chauffeur heel gezellig en heb ik een leuke tijd gehad. Een minpunt vond ik het eten in hotel. Ik reis vaker met jullie maar het is nog niet eerder zo slecht geweest.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

We vinden het spijtig dat onze reis Saarland niet aan uw verwachting heeft voldaan en willen graag onze kant van het verhaal belichten. Bij de hotelbeschrijving in onze reisgids en de website staat duidelijk vermeld dat het gaat om 'met kinderkopjes geplaveid straatje'. En bij de informatie van onze reisgids 2023 staat: 'Bij de planning van de reizen en excursies gaan wij ervan uit dat iedereen goed valide is en in staat is een afstand van tenminste 500 meter in één keer zelfstandig te voet af te leggen.' Wij hopen op uw begrip.

Mooie reis..

Mooie reis, alleen van dinsdagmorgen was mij niet . Te langdradig, want je moest veel te lang staan op de zelfde plek. (De gids zei nog ik moet mijn uur wel vol maken).

Mooie reis

Mooie streek dat Saarland Ik houd wel van zo’n bord met verse salade maar een aantal mensen vond dit teveel. Geef ze de keuze om kleine - of geen portie. Vriendelijke bediening, heel goed ontbijt en de kamer steeds weer in orde.

wij zijn anders gewend ?

wij zijn wat dingen anders gewend wij zijn43 jaar met de OAD geweest en nu met jullie alles OK er werd wat dingen te laat verteld in de bus en dat men geen nummer van de kamer kreeg van de chauffeur als er wat gebeurt en zo zijn er wel wat meer dingen maar verde was de bus wel OK

was een leuke reis.

De bus reis was goed, maar ruilen van plaats was niet geslaagd, kwam beetje kritiek op. later ieder weer op zijn eigen plekje.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Fijne vakantie en prima chauffeur.

In het algemeen zijn wij altijd zeer tevreden over de Ter Beek reizen. Wij hebben alleen moeite met het rouleren in de bus door om de dag op te schuiven. Het zou best willen als iedereen zich aan de afspraak houdt. Als er een paar mensen zijn die wijgeren om op te schuiven ( en die zijn er meestal), dan krijg je al ruzie voordat je elkaar goed kent. Ons voorstel zou zijn om mensen die vanwege medische of sociale redenen een bepaalde plaats moeten een gereserveerde plaats te geven en de rest gewoon de hele vakantie op dezelfde plaats te laten zitten.

Mooie en gezellige vakantie

Leuke excursies, mooie omgeving Eten in het hotel vonden we matig, wel genoeg maar niet zo goed als we bij ter beek gewend zijn. Mooi dat we ltijdens de reis al een stad of dorp kunnen bezoeken, als stop.

Mooie rustige reis

Wij hadden een prima chauffeur. Een mooie kamer in het hotel, het ontbijtbuffet was uitstekend maar het diner was matig.

Geen

Mijn ervaring. Saarland . Een schafeur ,die veel over zijn collega's praat erg negatief. En zichzelf erg goed vind ,weinig inhoud heef .veel onzin gepraat over corona . Daar zit mensen toch niet op te wachten. En dat alles zo rot ,is in de wereld . Laat Hij wat vertellen over mooie dingen ,waar we langs komt Bij de Hotel aan gekomen kreeg ik een kamer..nummer 5 . Ik had geen verduistering gordijn . De lantarenpaal stond vlak bij raam . Het ergste komt nog ,de lussen van het gordijn was los . Dus kon niet sluiten. Wat een nacht . En om het kwartier ging de kerkklok. Maar dat kan het Hotel niets aan doen . De andere dag ben ik naar de ballie gegaan . En een klacht in gediend. Ik wou een andere kamer . Maar ik kreeg het antwoord .alles is vol . De avond kwam ik op mijn kamer ,hebben is de gordijnen dicht gemaakt met wasknijpers. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt in een hotel .Wat slecht Ik ben de andere dag naar de schafeur Jan gegaan ,En verteld ,hoe die kamer was . Ik kreeg een antwoord van Hem ,Ik wil wel ruilen met je .. Hier moest ik het mee doen . In een bed waar Hij zelf in geslapen heeft . Ik vond te gek voorwoorden Ik heb van jullie gasten oxazepam gekregen, om te kunnen slapen . Ik heb zo iets nooit mee gemaakt . Vreselijk.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Het hotel was goed wij hebben leuke excursies gehad en een goede chauffeur.

Helaas hadden wij een slaapkamer op de eerste verdieping op de hoek aan de voorkant van het gebouw. De eerste nacht hebben wij geslapen de andere drie helaas niet vanwege de kerkklokken die s-avonds en s-nachts tekeer gingen helaas vergeten een andere kamer aan achterkant te vragen. Wij boeken nooit een reis twee keer hier zouden wij niet meer naar toe gaan.

goed georganiseerde reis.;

Goede chauffeur/reisleider. Een minpunt vind ik dat de chauffeur geen visitekaartje gaf aan de deelnemers.

• Reisbestemming Saarland - 5 dgn.

Heel mooie reis, prima hotel.

Zoals aangegeven een mooie reis, begeleiding chauffeur heel goed. Enige opmerking: zowel heen als de terugreis mogen er wat meer stops inzitten.

mooie vakantie reisje

Goed hotel, veel interessante dingen gezien. De temperatuur had wat lager kunnen zijn, maar dat is een gegeven. ,

Super goed .

We hebben een prachtige reis gehad en een super chauffeur die echt onderweg heel verteld van wat we allemaal konden bekijken ,was echt super ,een 10 waard ,Groetjes Henk en Siny.

Over Ter Beek Reizen