goede begeleiding van begin tot eind

Heerlijk om weer eens onbezorgd op reis te kunnen. Prima excursies en voldoende tijd voor jezelf. Uitstekende chauffeur en reisbegeleider.

De gids kan beter

De gids sprak te vaak in dialect en viel regelmatig in herhalingen

Plezierige reis

Een aardige, en betrouwbare chauffeur, een prima hotel in een heerlijke omgeving.

Een mooie reis

De chauffeur was vriendelijk en behulpzaam, de gids in Praag goed,de gids van de overige dagen vond ik minder, in Karlsbad weinig tijd door gebracht daar integendeel in Loket een erg kleine plaats erg veel tijd.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Leuke vakantie gehad en een aanrader

Ondanks de coronaregels heb ik een leuke vakantie gehad. Divers programma met leuke uitjes. Leuke chauffeur om ons te begeleiden en goede reis gehad. Het was een reis om goed op terug te kijken. Als het mogelijk zou zijn heb ik de tip om een Nederlands sprekende gids soms in de bus te hebben.

Zeer positief over ter Beek Reizen

Ik heb echt genoten van deze trip naar Oberwiesenthal goed hotel prima verzorging van zowel de hotelkamer alswel de aangeboden diners en ontbijten prima. Ook wil ik graag een compliment geven aan de chauffeur Marthijn Lohuis en ook aan de medewerkers van Ter Beek. Ik ben dus zeer positief en zal uitzien naar een volgende reis. Met dank en groet Henk Kuipers Hengelo

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Prima chauffeur en geweldig hotel.

prima reis een aanrader

• Excursies N.v.t.
  • Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Het was een geweldige reis.

Het was een geweldige reis. De excursies waren heel mooi.

Een heerlijke, ontspannen vakantie

Als mantelzorger kijk ik verlangend uit naar een weekje vakantie. Dit jaar voor het eerst met Ter Beek reizen en hopelijk niet de laatste keer. Het begon al met de opstapplaats: gewoon bij het NS Station Almelo en vervolgens begin je dan direct aan je vakantie. Niet naar de carpool en niet naar een verzamelpunt, wat vooral voor mijn 87-jarige buurman en reispartner een absolute voorwaarde was en een hele goede start van onze vakantie. We hadden een fantastische reisbegeleider, Gerrit, lekker gewoon – niet moeilijk doen – geen gezeur met stoelendans, en vooral: een hele goede chauffeur. Hij reed rustig, gaf je een gevoel van veiligheid en vandaar dat je ook lekker achterover kon zitten en genieten van het landschap. We vonden de reistijden soms wel heel erg lang, want de afgelopen jaren waren we gewend iedere 2 ½ uur, te stoppen ,een korte stop en een wat langere stop voor de lunch. Een groot voordeel en voor mij een hele rust, is het feit dat we gewoon van alle excursies konden genieten zonder dat we daar ter plekke weer moesten kiezen en bij moesten betalen, alles was betaald en zeer goed geregeld. Dat gaf rust! Het was een afwisselende week, met Monica als uitstekende reisgids, waardoor we ook het nodige meekregen van de historie, naast het genieten van het prachtige landschap en de plaatselijke historische ambachten en ‘museumdorpjes’. Het hotel was een topper, heerlijke kamers en koninklijke buffetten, zowel voor het ontbijt als voor het diner. Als ik al iets van kritiek zou hebben, dan zou ik zeggen dat de keuken- en bar-brigade meer dan voortreffelijk waren, en dat de kamerschoonmaak daar wel iets bij achter bleef. In de bar zouden de juiste glazen voor de verschillenden drankjes ook wel ingezet mogen worden gezien de status van het hotel. De volgende reis boek ik niet op de bestemming, maar op de chauffeur. Hartelijk dank Gerrit en Ter Beek Reizen voor een heerlijke vakantie. Irene F.M.Luitsz

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

mooie reis maar te veel vrije middagen

Oberwiesenthal .Mooi gebied, mooie excursies met gids. Jammer dat we in Praag slecht weer hadden. Op de vrije middagen vanuit het hotel lopend naar het dorp, maar daar was weinig te beleven.

Goede reis.

Goed hotel, jammer dat er 's avonds niet veel te doen is, in de plaats zelf.

Alles was goed georganiseerd

Het was de eerste keer dat ik met ter Beek op reis ging. Groot voordeel dat ik in Enschede kon instappen. Goede chauffeur, aardige groep, mooie locatie. Het enige nadeel vind ik dat je in de plaats Oberwiesental waar we verbleven niet zoveel kon doen. In het centrum, waar je niet zomaar even heen liep, door de klim en daal, waren de winkeltjes die er waren van 12.00 - 14.00 uur dicht. Ook een gezellige markt of andere kraampjes ontbraken. Maar verder hebben we mooie en leuke excursies gemaakt en het hotel was goed en lekker eten ook.

naar verwachting verlopen

Zoals verwacht weer een prettig gezelschap. geen wanklanken gehoord en alles was tot in de puntjes geregeld. Met name de buffetten waren uit de kunst en dat is voor een reis als deze met zo`n wat leeftijd betreft ,ouder gezelschap , uitermate belangrijk.

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Prettige vakantie top 8 dagen geweest.

Fijne Vakantie veel gezien goede gids prima Chauffeur behulpzaam kan niet anders zeggen top 8 dagen geweest.

Een bezienswaardige reis.

Een reis met mooie excursies onder goede begeleiding. Niet geschikt voor mensen met een beweging handicap. Het hotel reageert snel op te korten e,d, vlotte service.

Een geweldige reis.

Vanaf begin tot het eind super. Fijne busreis ,goed hotel , mooie excursies. Prettige chauffeur.

Prima verzorgd prima chaufeur

Alles dik voor elkaar zeer tevreden

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Prima vakantie en alles perfect geregeld.

Niets op aan te merken, alles voldeed aan de verwachtingen.

Klasse

Alles was goed geregeld en chauffeur Gerrit had de gasten lief en dat verdient een compliment!

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Een mooie vakantie, waarin we door de chauffeur en gidsen veel hebben gezie

Een chauffeur die er voor iedereen is. Veel gezien mede door de gidsen die veel konden vertellen. De hammersmederij was erg interessant en indrukwekkend,omdat de manier van werken toch wel erg zwaar was. Jammer dat Praag in het water is gevallen. De zilver en kobaltmijn was heel bijzonder. Wat hebben die mensen hard moeten werken .Karlovy Varyis een bijzonder welvarende stad met prachtige gebouwen,waarvan we hebben genoten. Ons hotel was erg goed. Het was een fantastische reis en goed verzorgd. Hartelijke dank

Verrassend.

Ondanks dat we vroeg geboekt hadden kwamen we in een ander hotel dan wat in de reisgids staat.Wij waren op de hoogte gebracht maar het hotel wist niet van onze komst.Hoe kan dit? Volgens Adri hadden wij ook niet in dat hotel moeten zijn maar in hotelTruyenhof er is dus duidelijk iets mis gegaan.Hotel Belvedere kan niet tippen aan de accommodatie van hotel Truyenhof wat in de reisgids staat.Ook moesten we elke dag van hotel naar hotel lopen visa versa.Ondanks dat hebben we een hele mooie vakantie gehad met een uitstekende reisleider.Wij hadden minimaal verwacht als vaste klant dat u contact met ons opgenomen had om een en ander uit te leggen.Een gemiste kans!

• Reisbestemming Oberwiesenthal - 8 dgn

Prima reis goede verzorging op enkele aandachtspunten na

Prima Chauffeur aandacht voor de reizigers. en verkeer. Prima Hotel. Prachtige reis. Min punt ruimte in de touringcar . ene helft wel vol doende ruimte andere helft te weinig ruimte. Warm water voor in de bus halen aandacht punt veiligheid.

Goed hotel, goede chauffeur

Reis oberwiesenthal , reis zijn hoofdzakelijk voor ouderen, hebben veel vrije tijd in deze plaats, moeilijk bereikbaar. Misschien een andere plaats waar men wel fatsoenlijk de vrije tijd kan invullen. Voor Praag misschien een optie om hier een citytour te houden i.p.v dure gidsen in te huren. Cummunicatie, vooraf afspraken maken, zoals plaats reserveren en dit later door mevrouw ter Beek zodanig wordt weergegeven middels een telefoongesprek en mail, dat we hebben overwogen om de reis te annuleren. Ook doet bijna niemand mee aan het rouleren, dit ouderwetse gedoe afschaffen, want dit heeft op deze reis veel ergenis bij ons veroorzaakt en heeft duidelijk een stempel gedrukt. Dan wil ik ook nog een positieve noot vermelden. Chauffeur Karel, is voor uw bedrijf goud waard, Anja was een perfekte aanvulling en de plaatselijke gids was ook goed. Ons email adres hieronder is fout, moet zijn [email protected]. met vriendelijke groet. Tele

Alles was goed!

Beste mensen, sorry,dat ik nu pas reageer. Ik ben positief over de reis: goede chauffeur/ reisleider. De lokatie,het hotel, was geweldig: keurig en goed hotel.Vriendelijk personeel, het eten was super, ruime keuze en zag er zeer verzorgd uit. Hotelkamers zagen er goed en verzorgd uit, tijdig schone handdoeken e.d. Een klein minpuntje: de heenreis was ,voor mij, vermoeiend. Daarbij komt dat de vrije dag,die genoemd werd, niet de 2de dag werd gegeven. Vanwege het extreme warme weer ,35 graden, was een vrije dag ,de 2de dag, heel erg welkom geweest.Het was voor mij een hele zware dag. Jammer. Ik heb veel lof voor jullie organisatie.

Over Ter Beek Reizen